Thursday, July 3, 2008

Ενας χρόνος με ..elladitsamas!

Πέρασε ένας χρόνος απο τότε που αποφάσισα να μεταφέρω κι από το βήμα αυτό κάποιες σκέψεις μου..

Οχι δεν είχα κατά νού να ...μπλογκάρω, να ανταλλάξω την καθημερινότητά μου με άλλους, να αναδείξω την συντροφικότητα και την τρυφερότητα μεταξύ των bloggers, να επικοινωνήσω γενικά ! Ισως να έγινε κι αυτό, ίσως να έγινε μόνο αυτό..
Ομως, εγώ ήθελα κυρίως να ενημερώσω..
Δυστυχώς ο περισσότερος κόσμος (και πολλοί bloggers φυσικά) όταν ακούνε τη λέξη "βιώσιμη ανάπτυξη" ή έστω "αειφόρο ανάπτυξη" πιστεύουν οτι είναι κάτι σαν την "οικολογική συνείδηση", που (πρέπει να) κόβει ανεξέλεχτα κάθε φουγάρο, που δεν πρέπει να μολύνει τις παραλίες εκτός αν είναι ο ξενοδόχος της ...περιοχής, που δεν πρέπει να κόβει δέντρα αλλά ...σαρώνει παράλληλα το φωτοτυπικό χαρτί, που χρησιμοποιεί ΑΠΕ ανυπερθέτως και με κάθε κόστος ενώ παράλληλα ορύεται "όχι άλλο ..κάρβουνο", που μαζεύει μοδάτα κουπόνια διοξειδίου του άνθρακα, που κλείνει συλλήβδην τα νταμάρια επειδή είναι άσχημα κι ενοχλούν δάση και παραλίες με τα φουρνέλα τους ή και χωρίς αυτά, που δεν πίνει , δεν καπνίζει, δεν τρώει κρέας , που αγοράζει κάδο οικιακής κομποστοποίησης για να τον ..δείχνει αλλά αν τον ανοίξεις θα είναι πιθανότατα ...άδειος, που της φταίει η αγελάδα που ρεύεται και παράγει διοξείδιο αλλά που πληρώνει το αεροπορικό πανάκριβα μιας και το αεροπλάνο δεν ..ρεύεται, που οδηγεί το ...πάμφτηνο υβριδικό ειδκά όταν παίρνει η τιβι, που λέει ότι ανακυκλώνει τους πάντες και τα πάντα αλλά που δεν κάνει το ζητούμενο δηλ. διαλογή στην πηγή, που λέει "όχι" σε κάθε επένδυση αρκεί ο ...περιπτεράς της γειτονιάς να αμφισβητήσει την περιβαλλοντική αξιοπιστία της, που δεν εμπιστεύεται επ'ουδενί τους πολιτειακούς άρχοντες και ...δώρα φέροντες, που γενικά κάνει ο,τιδήποτε που δεν οδηγεί σε ανάπτυξη...

H συνέχεια στο Η ΒΙΩΣΙΜΗ ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ Sustainable Development is the Real Global Challenge

Labels: , ,

14 Comments:

Blogger Harmonic Ecology = MI VIA said...

ΣΤΑΚΑ ΦΙΛΕ! ΑΥΤΟ ΜΕ ΤΟ ΚΡΕΑΣ ΤΙ ΤΟ ΘΕΛΑΤΕ?
ΤΟ ΑΝΤΙΘΕΤΟ ΣΥΜΒΑΙΝΕΙ, ΝΟΜΙΖΟΥΝ ΠΩΣ ΕΙΝΑΙ ΟΙΚΟΛΟΓΟΙ ΒΑΖΟΝΤΑΣ ΤΗ ΒΙΑ ΣΤΗ ΤΡΟΦΗ ΤΟΥΣ! ΧΩΡΙΣ ΗΘΟΣ ΚΑΙ ΕΥΣΠΛΑΧΝΙΑ ΔΕ ΓΙΝΕΤΑΙ ΟΙΚΟΛΟΓΙΑ, ΜΕ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΟΥΣ ΥΠΟΛΟΓΙΣΜΟΥΣ! ΕΙΜΑΣΤΕ Ο,ΤΙ ΤΡΩΜΕ ΚΑΙ ΤΡΩΓΟΝΤΑΣ ΘΑΝΑΤΟ ΔΕ ΜΠΟΡΟΥΜΕ ΝΑ ΠΑΡΑΓΟΥΜΕ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟ ΠΟΥ ΛΕΤΕ! ΕΛΕΟΣ!
ΠΗΓΑΙΝΕΤΕ Σ' ΕΝΑ ΣΦΑΓΕΙΟ, Η ΣΦΑΞΤΕ ΕΣΕΙΣ ΕΝΑ ΠΛΑΣΜΑ ΠΟΥ ΠΟΝΑΕΙ ΚΑΙ ΣΠΑΡΤΑΡΑΕΙ ΑΠΟ ΠΟΝΟ ΚΑΙ ΘΑΝΑΤΟ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΠΟΛΑΥΣΗ ΣΑΣ ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΠΕΙΤΕ ΤΑ ΑΥΤΑ! ΚΑΙ ΠΟΥ ΣΚΟΥΖΕΙ ΑΠΟ ΦΟΒΟ, ΠΟΥ ΔΕ ΘΕΛΕΙ ΝΑ ΠΕΘΑΝΕΙ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΕΤΕ ΤΙ ΛΕΤΕ? ΤΑ ΕΧΩ ΔΕΙ, ΔΥΣΤΥΧΩΣ ΓΙΑ ΜΕΝΑ, ΔΥΣΤΥΧΩΣ!
ΤΑ ΖΩΑ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΤΑ ΣΥΣΚΕΥΑΣΜΕΝΑ ΠΑΚΕΤΑ ΣΤΟ ΣΟΥΠΕΡ ΜΑΡΚΕΤ, ΕΙΝΑΙ ΣΑΝ ΕΜΕΝΑ ΚΙ ΕΣΑΣ, ΣΑΝ ΟΛΟΥΣ ΜΑΣ!ΜΕ ΨΥΧΗ, Ο,ΤΙ ΚΙ ΑΝ ΛΕΝΕ ΟΙ ΠΑΠΑΔΕΣ ΚΙ ΟΙ ΜΑΝΑΔΕΣ ΠΟΥ ΜΑΣ ΜΕΓΑΛΩΣΑΝ ΚΙ Ο ΝΟΜΟΣ ΑΚΟΜΑ ΠΟΥ ΤΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΖΕΙ ΠΡΑ-ΓΜΑ-ΤΑ! ΝΑΙ! ΕΤΣΙ ΛΕΕΙ!
ΤΟ ΝΑ ΣΥΝΕΧΙΖΟΥΜΕ ΥΠΝΩΤΙΣΜΕΝΟΙ ΝΑ ΤΑ ΛΕΜΕ ΠΡΟΙΟΝΤΑ, ΔΕΝ ΚΥΟΦΟΡΟΥΜΕ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟ ΜΕ ΚΑΝΕΝΑ ΤΡΥΚ!
ΚΙ Η ΦΥΤΙΚΗ ΔΙΑΤΡΟΦΗ, Η ΑΛΚΑΛΙΚΗ ΔΙΑΤΡΟΦΗ, ΕΙΝΑΙ ΑΚΡΩΣ ΗΡΕΜΙΣΤΙΚΗ,ΚΑΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΡΧΑΙΟΤΗΤΑ "ΠΑΡΑΓΩΓΟΣ" ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΗΣ ΚΑΙ ΨΥΧΙΚΗΣ ΑΝΑΤΑΣΗΣ ΚΙ ΕΥΕΞΙΑΣ, ΡΩΤΗΣΤΕ ΓΙΑΤΡΟΥΣ ΠΟΥ ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΚΑΛΛΑΚΙΑ ΣΤΟ ΜΥΑΛΟ, Η ΣΥΜΦΕΡΟΝΤΑ...
ΕΙΝΑΙ Η ΒΙΑ ΣΤΗ ΖΩΗ ΜΑΣ ΠΟΥ ΕΧΕΙ ΕΞΑΠΛΩΘΕΙ ΜΕ ΤΑ ΖΩΙΚΑ ΠΡΟΙΟΝΤΑ ΚΑΙ ΤΑ ΤΖΑΝΚ-ΦΟΥΝΤΣ, ΚΙ ΟΧΙ Ο ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ ΚΙ ΟΙ ΑΞΙΕΣ ΟΙ ΠΑΝΑΝΘΡΩΠΙΝΕΣ!
ΤΗ ΒΛΕΠΕΙ Ο ΚΑΘΕΝΑΣ ΤΗ ΠΑΡΑΚΜΗ, ΕΝΗΜΕΡΩΘΕΙΤΕ ΑΠΟ ΠΟΥ ΠΡΟΕΡΧΕΤΑΙ, ΔΕΝ ΓΙΝΕΤΑΙ ΝΑ ΣΑΣ ΠΕΡΑΣΩ ΓΝΩΣΗ ΔΕΚΑΕΤΙΩΝ ΜΕ ΕΝΑ ΠΟΣΤ, ΝΥΞΗ ΚΑΝΩ
ΓΙΑ ΠΕΡΑΙΤΕΡΩ ΜΕΛΕΤΗ..

July 3, 2008 at 4:44 PM  
Anonymous Anonymous said...

Τι χόρτα μασάνε και είναι αχάριστοι οι εκπολιτιστές φυτοποιοί προς όλους που φυλάνε τα σύνορα, για να μπορούν οι ηθικολόγοι να χρησιμοποιούν τους άχρηστους βασανισμούς των ζώων ως πρόφαση για να διχάσουν την κοινωνία, μήπως και την υποτάξουν σαν το μοιρολάτρη Γκάντι τους, που δείλιασε να αγγίξει τις αιμοδιψείς κάστες...
Άσε και τον ανεκδιήγητο Μακάρντνεϊ τους, που απαγόρευσε στην τελευταία του γυναίκα να θηλάσει το μωρό τους...
Χορτοπιόνια των ανταγωνιστικών κανιβάλων.

July 3, 2008 at 9:21 PM  
Blogger Harmonic Ecology = MI VIA said...

http://www.themeatrix.com/intl/greek/
themeatrix_greek.swf

ΟΤΑΝ ΚΟΨΕΙΣ ΤΗ ΚΡΕΟΦΑΓΙΑ ΘΑ
ΚΑΤΑΛΑΒΕΙΣ ΠΟΛΛΑ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ, ΔΕ ΘΑ ΣΚΑΣΩ ΚΙ ΟΛΑΣ, ΑΝ Σ' ΑΡΕΣΕΙ ΕΤΣΙ Ο ΚΟΣΜΟΣ, ΧΑΡΙΣΜΑ ΣΟΥ, ΕΙΝΑΙ ΤΟΣΟ ΚΑΚΟΠΙΣΤΟΣ ΣΑΝ ΕΣΕΝΑ, ΚΙ ΕΤΣΙ ΠΕΡΝΑΣ ΚΑΛΑ ΑΠ' Ο,ΤΙ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΩ! ΑΦΟΥ ΤΑΒΑΛΕΣ ΤΩΡΑ ΚΑΙ ΜΕ ΤΟΝ ΓΚΑΝΤΙ, ΜΕΤΑ ΤΟΝ ΠΥΘΑΓΟΡΑ,
ΛΕΩ ΠΩΣ Η ΟΙΚΟΛΟΓΙΑ ΘΑ ΓΙΝΕΙ ΑΛΛΗ ΜΙΑ ΧΑΜΕΝΗ ΙΣΤΟΡΙΑ, ΜΙΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΠΡΟΣΕΤΑΙΡΙΖΟΝΤΑΙ ΑΠΑΞΑΠΑΝΤΕΣ ΠΛΕΟΝ, ΩΣ ΜΟΔΑ, ΩΣ ΧΡΗΜΑ ΚΑΙ ΩΣ ΜΕΣΟΝ ΑΥΤΟΕΠΙΒΕΒΑΙΩΣΗΣ...ΚΙ ΟΧΙ ΩΣ ΝΥΜΦΗ ΑΛΛΑ ΩΣ ΘΥΜΑ.
ΟΤΑΝ ΕΠΑΛΗΘΕΥΤΩ ΘΑΝΑΙ ΑΡΓΑ ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ...

July 4, 2008 at 1:49 PM  
Blogger Τζεφέρης Πέτρος said...

Αυτό με το ..κρέας σημαίνει ο,τι γράφει και εννοεί σε απλά ελληνικά και τίποτε παραπάνω..

Σημαίνει δηλ. οτι ο καθείς έχει κάνει μόδα αυτό που λέμε "βιώσιμη ανάπτυξη" και το συνδυάζει με ο,τιδήποτε ακόμη και με το κρέας...και την υγιεινή διατροφή.. Ομως πρόκειται για τελείως διαφορετικά πράγματα..

συνεπώς αυτό που έγραψα στην προσπάθειά μου να ερμηνεύσω τη "βιώσιμη ανάπτυξη" είναι τελείως ασχετο με αυτά που γράφετε εσείς και για τα οποία δεν έχω λόγω να διαφωνήσω..

αντίθετα τα έχω κατά καιρούς υποστηρίξει όπως μπορεί κανείς να δει στην προσωπική μου ιστοσελίδα.. Απλώς παρεξηγήσατε (ίσως και δικαίως) τα γραφόμενα και στη συνέχεια αναπτύσσετε ολο το θεμα της vegan ecology με το οποίο συμφωνώ.. Δεν είχα κανένα σκοπό να προτρέψω κανέναν να τρώει κρέας. Εγω ο ίδιος δεν θυμάμαι πότε έφαγα για τελαυταία φορά...

Επιπλέον αν διαβάζατε εκεί θα διακρίνατε με μεγάλη ευκολία ότι το δικό μου βήμα δεν είναι ούτε οικολογικό ούτε αντικοικολογικό. Φυσικά και χωρίς ήθος αλλά μόνο με μαθηματικά δεν πετυχαίνεις την "οικολογία" που ούτως η άλλως είναι μια ουτοπία όπως την εννοούν κάποιοι φίλοι μπλοκερς...
Και φυσικά δεν πετυχαίνεις πολιτισμό με το σφάζεις ζώα και να τα πακετάρεις στο σουπερ μάρκετ..
Μόνο που αυτές οι παρατηρήσεις για να πιάνουν τόπο πρέπει να απευθύνονται εκεί που χρειάζεται..


Αρα δεν έχουμε λόγο να διαφωνούμε..αντίθετα μεταξύ μας πρέπει να συνεννοούμαστε και να βοηθάμε ο ένας τον άλλον. Εχουμε να πολεμήσουμε παραέξω τόσα υπερφίαλα τηλεοπτικά πίτουρα...

Και κατι ακόμη..τελευταίο:

δεν θα τολμούσα να γράψω επωνύμως για κάτι αν δεν είχα δεκαετίες εντρυφήσει στο θέμα..

από τα κατάβαθα των επιστημονικών εργαστηρίων μέχρι το ...πεζοδρόμιο των απόψεων του καθενός που λέει απλώς την απόψή του... επειδή έχει το δικαίωμα να την ..λέει..

κι επειδή γράφω επώνυμα τις απόψεις μου μπορεί ο καθένας να πιστοποιήσει ποιός είμαι και πόσο ολα τα παραπάνω ισχύουν ή οχι!

Το τελευταίο αμέσως προηγούμενο σχόλιο δεν το σχολιάζω...μαλλον απευθύνεται κάπου αλλού...

Παρακαλώ, τα του καίσαρος τω καίσαρι..

July 4, 2008 at 2:17 PM  
Blogger Τζεφέρης Πέτρος said...

Ευχαριστώ για το βιντεάκι "The Meatrix" ήταν όντως κατατοπιστικό.

Πάντως, για να πω δύο λόγια ακόμη και να κλείσει η "παρεξήγηση", θέλω να συμφωνήσω οτι τα ζωντανά, οργανικά "καύσιμα" όπου τα ενεργά ένζυμα δεν έχουν αφαιρεθεί με την επεξεργασία ή δεν έχουν απενεργοποιηθεί με τη θερμότητα, την ακτινοβολία ή τις τοξικές χημικές ουσίες είναι το προτιμόμενο by far υλικό οικοδόμησης της ζωής...

κι ακόμη ο ζωντανός οργανισμός επεξεργάζεται τα νεκρά, τοξικά "καύσιμα", όπως είναι οι αχυροτροφές και το μαγειρεμένο κρέας, ως απόβλητα.. Ετσι ο ανθρώπινος οργανισμός αναγκάζεται να καταναλώσει μεγάλα ποσά ενέργειας για να τα αποβάλλει τελικά.. Επιπλέον ολα τα ζωικά λίπη, ειναι επικίνδυνα για την υγεία της καρδιάς.

Αρα, όσοι γνωρίζουν, καταναλώνουν (μόνο ή κυρίως) ζωντανές τροφές, όχι μόνο για να μην αποκτήσουν κακή χοληστερίνη και τριγλυκερίδια φυσικά. Αλλωστε είναι "κουτό" να γεμίζεις τις αρτηρίες σου με κακή χοληστερίνη και μετά να παίρνεις φαρμακευτικά σκευάσματα απο αιθυλεστέρες ωμέγα 3 λιπαρών οξέων (τύπου Omacor) και φυτικές στερόλες (τύπου Becel pro-activ) για να μπορέσεις να περιορίσεις το επιπεδό της στο αίμα.. Αν προλάβεις...

Ολα τα παραπάνω μπορώ να τα γνωρίζω όχι επειδή τα γράφουν και τα υποστηρίζουν κάποιοι αλλοι, αλλά επειδή το επιστημονικό γνωστικό μου αντικείμενο είναι σχετικό.

Ομως αλλο ειναι το θέμα της υγιεινής διατροφής, του Sustainable Table αν θέλετε και του τρόπου της διαβίωσής μας απέναντι στο τί τρωμε και αλλο είναι το πως διαχειριζόμαστε την ανάπτυξη και την ενέργεια γενικότερα.. Το μονο κοινό στοιχείο είναι το sustainability το οποίο αναγνωρίζω και προωθώ..με ολες μου τις δυνάμεις..

Και αυτό το λάθος σας καταλογίζω οτι κάνατε (και μάλιστα οχι για πρώτη φορά). Οταν απευθύνεστε κριτικά σε κάποιον θα πρέπει καταρχάς να διαβάζετε ολα οσα γράφει (οχι μονο δύο αράδες) και μετά να αναρωτιέστε ποιός είναι, πριν τον ρίξετε στον Καιάδα..

Μπορεί να είμαστε ό,τι τρώμε, αλλά σεις χωρίς να μάθετε τί ...τρώει ο καθείς, του ρίχνετε μια σπρωξιά..
έστω προς την κατεύθυνση του vegan προβληματισμού..

Οσο για το "ρέψιμο της αγελάδας" και τη συμβολή του στο φαινόμενο του θερμοκηπίου, έχω επανειλημμένα σχολιάζει την υποκρισία με την οποία έχει αυτό το φαινόμενο αντιμετωπιστεί απο την διεθνή επιστημονική κοινότητα και όχι μόνον. Δεν μπορείς να κατηγορείς στα διεθνή συνέδρια για τις κλιματικές αλλαγές την "αγελάδα" και την ίδια ώρα να παίρνεις το αεροπλανάκι σου ή το μοδάτο SUV σου, αμέριμνος και αδιάφορος, αν αυτό καπνίζει διοξείδιο του άνθρακα και πόσο... Και μάλιστα να είσαι μέλος της διεθνούς επιστημονικής κοινότητας..

Αυτό όμως δεν έχει να κάνει με το αν οι αγελάδες χρησιμοποιούνται ως σφάγια κι αν θα πρέπει να αποτελούν ή όχι μέρος της διατροφής μας...Ετερον , εκάτερον...Επιτέλους, έλεος, ή μιλάμε και γράφουμε ελληνικά ή θα πρέπει να πάρουμε και διερμηνέα μαζί μας...

Το βασικό στην παγκόσμια επιστήμη ειναι: απλά, κατανοητά, με ακρίβεια.

Αν κατι δεν ισχύει απο όλα, μιλάμε για κάτι αλλο...που όμως δεν είναι πόρισμα της επιστήμης..

Καλή επιτυχία στο έργο σας.

July 4, 2008 at 10:00 PM  
Blogger Harmonic Ecology = MI VIA said...

Έτσι όπως τα γράφετε τώρα, φυσικά και δε διαφωνούμε και φυσικά το προηγούμενο ποστ μου, απευθυνόταν κάπου αλλού, προς Θεού, δεν έχω κάτι μαζί σας, μου είστε άκρως σεβαστός καθώς έχω κοιτάξει το μπλογκ σας συμφωνώντας και πάλι, η πρωταρχική έντασή μου, ήταν στο τσουβάλιασμα των πάντων ως υποκριτικά και μη οικολογικά.
Ανεξάρτητα απ' τα αέρια της αγελάδας φρονώ πως όλα θα μείνουν ως ετικέτες χωρίς την επίτευξη της συμφιλίωσής μας με τα υπόλοιπα όντα με την άσκηση της μη βίας στα συναισθανόμενα όπως εμείς όντα και τίποτε άλλο, δεν απαξιώνω καμιά οικολογική σχολή, κατεύθυνση, ιδέα, χαίρομαι με όλες τις πρωτοβουλίες που λαμβάνονται για τη σωτηρία του πλανήτη, πόσο μάλλον μ' αυτές που κατορθώνουν να ξυπνήσουν συνειδήσεις και ιδεώδη κι αξίες που χάσαμε κι εφαρμόζονται παντού και στις ανθρώπινες σχέσεις ακόμα και τη παγκόσμια ειρήνη...

July 5, 2008 at 12:07 PM  
Blogger Harmonic Ecology = MI VIA said...

Γιατί αν, κάποιος έχει τόσο συνειδητοποιηθεί πως δεν σώζει ούτε τον εαυτό του κάνοντας 2-3 πράγματα που όπως λέτε έχουν γίνει και της μόδας τελικά, αλλά χρειάζεται πολλαπλή εγρήγορση για δράσεις ή μη δράσεις, όταν βρει το μέτρο, τη θετική τροχιά της οικολογίας που δείχνει το καλό όλων κι όχι τον συνήθη μιμιτισμό, δεν θα υπάρχει αντικείμενο για οξείς και πολεμοχαρείς αντιπαραθέσεις και διεκδικήσεις, ούτε ύπνωση που είναι μητέρα της βίας, γιατί κανείς δε θέλει πόλεμο, ούτε καταστροφή της γης, κι όμως γίνονται συνεχώς επικίνδυνα λάθη γι αυτά.
Έχω γυρίσει πολλές εθελοντικές ανθρωπιστικά και οικολογικές ομάδες που βάζουν και κάποια προς εξαφάνιση όντα μέσα, αλλά το ελλιπές, όπως επισημαίνεται είναι εμφανές παντού, όπως και τ' αποτελέσματά τους...
Πού είναι ο κόσμος που ονειρευόμαστε όλοι μας? Έτσι ψηφίζω τη πρότασή σας για συνειδητοποίηση σε βάθος και κάτι ανάλογο προτείνω με τη vegan οικολογία.
Το αποτύπωμα των vegans στον πλανήτη είναι το μικρότερο, η κτηνοτροφία, γενικότερα η εκτροφή ζώων για κάθε χρήση είναι η πιό ενεργοβόρα ανθρώπινη δραστηριότητα, πιστέψτε με, δεν είμαι υπέρ της χαζοχαρούμενης φιλοζωίας, ούτε κάνω προσυλητισμό κάποιας αίρεσης, όπως φοβικά με κατηγορούν κάποιοι "άφοβοι". Δείτε κι άλλο:
http://www.vegansociety.com/images/
environbooklet.pdf
Βίντεο στο CNN λέει 10.000.000 Αμερικάνοι είναι σήμερα βίγκαν.
http://xortofagia.blogspot.com/2008/
07/cnn-vegans.html#links
και πολλά εκατομμύρια ευρωπαίοι, τόσο βλάκες είναι, ή αιρετικοί?
Xoρτοφάγοι στην ιστορία, φιλοσοφία, επιστήμη, τέχνες:
http://al.godsdirectcontact.org.tw/
vg-vip/query/index.php
Και τέλος
http://www.nytimes.com/2008/01/27/weekinreview/27bittman.html?_r=2&oref=slogin&oref=slogin Πίνακας New Work Times 29-01-08
Ευχαριστώ για τη φιλοξενία.

July 5, 2008 at 12:12 PM  
Blogger Τζεφέρης Πέτρος said...

τελικά με πείσατε στο βιβλίο που ετοιμάζω να προσθέσω ενα κεφάλαιο...

κάποτε τρώγαμε για να ..επιβιώσουμε σαν να είμαστε τελείως μόνοι στη φύση και αυτό το λέγαμε "δια-τροφή για επιβίωση"

Τώρα μάλλον πρέπει να μιλήσουμε για την "βιώσιμη ...διατροφή", τη διατροφή που μας επιτρέπει να ζήσουμε αρμονικά με το περιβάλλον μας, χλωρίδα και πανίδα διατηρώντας το μικρότερο δυνατό περιβαλλοντικό αποτύπωμα...

Δύσκολο εγχείρημα με τις ήδη παγιωμένες οικονομίες και αντιλήψεις. Κι ας ειναι απλό στη σκέψη..κάποιου που δεν εχει συμφέροντα..

July 5, 2008 at 10:04 PM  
Blogger Harmonic Ecology = MI VIA said...

Πολλές πληροφορίες σχετικές με τα θέματα αυτά που άπτονται της βιώσιμης ανάπτυξης:
http://www.ecology-salonika.org/talk/
viewtopic.php?t=217
http://www.box.net/shared/o371evoggg
Καλή συγγραφή και καλή επιτυχία.

July 6, 2008 at 3:01 AM  
Anonymous Anonymous said...

Το πόσο φοβικός και φανατικός προσηλυτιστής είσαι, "dhe", φαίνεται από πολλά:
ΔΕΝ ΑΠΑΝΤΑΣ ΠΟΤΕ ούτε για την αλαζονεία του Γκάντι, του Πυθαγόρα, του Μακάρτνεϊ και κάθε άλλης βεντέτας σας, ούτε για τις μεγαλύτερες ανθρωπογενείς ερημοποιήσεις και γενοκτονίες που προκάλεσαν οι κατά βάση γεωργικοί λαοί.
ΔΙΑΣΤΡΕΦΕΙΣ δόλια την ειρηνική ανθρώπινη προϊστορία.
ΑΡΝΕΙΣΑΙ πάντα κάθε δημόσιο διάλογο.
Ποστάρεις για να μη συζητάς.
Άντε να σου ζητήσει ένας λαός πρόταση για να αντιμετωπίσει τις συμφορές του γεωργικού κυρίως υπερπληθυσμού, της εξ αυτού και της ξηρασίας αύξησης των συγκρούσεων, της υποταγής στα μεταλλαγμένα φυτά...
Άντε και εξολοθρευτής όλων των μη χορτοφάγων, ξεκινώντας από τα εντομοφάγα!

July 6, 2008 at 5:43 AM  
Blogger Harmonic Ecology = MI VIA said...

"Οι άνθρωποι που ευχαριστιούνται, όταν κατώτερα πλάσματα υποφέρουν ή καταστρέφονται, δεν πρόκειται να νιώσουν συμπόνοια ή καλοσύνη ούτε και για τους συνανθρώπους τους".
Τζων Λοκ
"Θα έρθει η εποχή που οι άνθρωποι, όπως και εγώ,
θα κοιτάζουν τη δολοφονία των ζώων,
όπως τώρα κοιτάνε τη δολοφονία των ανθρώπων!" Λεονάρντο Νταβίντσι
"Υποστηρίζω τα δικαιώματα των ζώων όσο και τα δικαιώματα των ανθρώπων. Αυτός είναι ένας ακέραιος τρόπος αντίληψης." Αβραάμ Λίνκολν, 1809-1865
"Η μη-βία οδηγεί στην υψηλότερη ηθική που είναι ο σκοπός ολόκληρης της εξέλιξης. Μέχρι να σταματήσουμε να βλάπτουμε τα υπόλοιπα ζωντανά πλάσματα, είμαστε όλοι άγριοι."
Θωμάς Έντισον, 1847-1931
"Η κρεατοφαγία είναι απλά ανήθικη, επειδή συνεπάγεται μια πράξη, που αντιτίθεται στα συναισθήματα της ηθικής, την πράξη του σκοτώματος. Όταν ένας σκοτώνει, εξοντώνει μέσα του τις υψηλότερες πνευματικές ικανότητες - την αγάπη και την συμπάθεια για τις άλλες ζωντανές οντότητες και όταν καταπατά τα συναισθήματά του, γίνεται σκληρός."
Λέων Τολστόι
Πλούταρχος: 1."Πώς μπορείτε να σκοτώνετε και να τρώτε ένα ήμερο, ανυπεράσπιστο ζώο, που πριν από λίγο έβλεπε, περπατούσε, ζούσε; Αφού είστε χορτάτοι, ποια μανία σας σπρώχνει να σκοτώνετε; Αν πιστεύετε ότι η φύση σας έπλασε να τρώτε τα άλλα ζώα, τότε σκοτώστε εσείς οι ίδιοι τα θύματά σας. Πνίξτε τα με τα δόντια σας! Όμως ανατριχιάζετε με όλα αυτά… Γι αυτό βάζετε άλλους να διαπράξουν τα αποτρόπαια αυτά εγκλήματα…!".

2. "Αναρωτιέστε γιατί ο Πυθαγόρας δεν έτρωγε κρέας; Εγώ προσωπικά αναρωτιέμαι για ποιο λόγο και με τι καρδιά, ο πρώτος άνθρωπος πλησίασε το στόμα του στο πηγμένο αίμα και τα χείλια του σε ένα νεκρό πλάσμα. Πως έβαλε στο τραπέζι του πτώματα ζώων και ονόμασε φαγητό και τροφή τα πλάσματα που λίγο πριν μούγκριζαν και βέλαζαν, κινούνταν γεμάτα ζωή. Πως δέχτηκε την θέα της σφαγής, τον κομμένο λαιμό, το γδαρμένο δέρμα, τις σπασμένες αρθρώσεις. Σκεφτείτε την άσχημη μυρωδιά... Πως έγινε να μην ανατριχιάσει όταν ήρθε σε επαφή με τα κομμάτια άλλων όντων και ρούφηξε το ζουμί και τον ορό από τις πληγές τους...! Ο άνθρωπος δεν τρέφεται με λιοντάρια και λύκους για να επιζήσει..., αντίθετα, σκοτώνει πλάσματα ακίνδυνα, εξημερωμένα, που δεν έχουν κεντριά και μυτερά δόντια. Για ένα κομμάτι κρέας, ο άνθρωπος τους αφαιρεί τον ήλιο, το φως, την διάρκεια της ζωής που δικαιούνται όταν γεννιούνται.
Αν πιστεύετε πως η φύση σας προορίζει για τέτοιου είδους διατροφή, γιατί δεν σκοτώνετε μόνοι σας αυτό που θέλετε να φάτε; Αλλά κάντε το με τις δικές σας δυνάμεις, χωρίς ρόπαλο, χωρίς σφυριά ή άλλα όπλα."
"Έως ότου συνειδητοποιήσουμε τη βαθιά συγγένειά μας με τα υπόλοιπα θνητά όντα που μοιράζονται μαζί μας τον ήλιο και τη σκιά της ζωής πάνω σε αυτόν τον πλανήτη, δεν υπάρχει ελπίδα για κανένα είδος, δεν υπάρχει ελπίδα για το περιβάλλον, δεν υπάρχει ελπίδα για μας!". Jon Wynne Tyson, συγγραφέας
"Η αγάπη για όλα τα πλάσματα είναι η πιο ευγενική πτυχή της ανθρώπινης ψυχής"
Κάρολος Δαρβίνος

July 6, 2008 at 10:24 AM  
Blogger Harmonic Ecology = MI VIA said...

ΣΥΝΕΧΕΙΑ:

"Η υπόθεση ότι τα ζώα δεν έχουν δικαιώματα και η πλάνη ότι η συμπεριφορά μας προς αυτά δεν έχει ηθική σημασία, είναι ένα εξωφρενικό παράδειγμα της Δυτικής βαναυσότητας και βαρβαρότητας…Η οικουμενική ευσπλαχνία είναι η μόνη εγγύηση ηθικής".
Άρθουρ Σοπενχάουερ
"Τίποτα δεν θα ωφελήσει περισσότερο την ανθρώπινη υγεία και θα αυξήσει τις πιθανότητες επιβίωσης της ζωής στη Γη, όσο η μετάβαση μας σε μια χορτοφαγική διατροφή." Άλμπερτ Άινστάιν
"Αν ο άνθρωπος δε διευρύνει τη συμπόνια του σε κάθε τι που ζει, δε θα βρει ούτε κι ο ίδιος γαλήνη."
Dr. Albert Schweitzer 1875-1965
Τζώρτζ Μπέρναρντ Σω – Θεατρικός συγγραφέας και κριτικός:
1. "Τα ζώα είναι φίλοι μου…. και δεν τρώω τους φίλους μου"
2. "ΟΤΑΝ ΕΜΕΙΣ ΟΙ ΙΔΙΟΙ ΓΙΝΟΜΑΣΤΕ ΟΙ ΖΩΝΤΑΝΟΙ ΤΑΦΟΙ ΔΟΛΟΦΟΝΗΜΕΝΩΝ ΖΩΩΝ ΠΩΣ(;;) ΠΕΡΙΜΕΝΟΥΜΕ ΙΔΑΝΙΚΕΣ ΣΥΝΘΗΚΕΣ ΣΤΗ ΓΗ?" Μπέρναρντ Σω.
Μαρκ Τουαίν
Οάνθρωπος είναι το απεχθέστερο ον στη γη, αφού σκοτώνει για χόμπι"

1."Συμπεριφερόμαστε όπως οι λύκοι, όπως οι τίγρεις... κι ακόμη χειρότερα, γιατί η φύση κανόνισε για τα ζώα να τρέφονται με αυτόν τον τρόπο, μα εμείς που με την χάρη Του, έχουμε την ικανότητα του λόγου και την αίσθηση της δικαιοσύνης, γίναμε χειρότεροι από άγρια θηρία."
Αγ. Ιωάννης ο Χρυσόστομος
2."Πορευθέντες δε μάθετε τι εστίν έλεον θέλω και ου θυσία"
(Κ.Δ. Ματθαίος κεφ 9,13. & 12,7) (Η πίστη μας προς τον Θεό πρέπει να εκδηλώνεται με πράξη αγάπης και όχι με θυσίες.)
3. "Δεν πρέπουν σε χριστιανούς θυσίες μετά τη Θυσία του Χριστού" Απ. Παύλος στην προς Εβραίους Επιστολή 10: 1-18 4. "Αγάπη θέλω και όχι θυσίες, γνώση του Θεού και όχι ολοκαυτώματα" (Π.Δ. Ωσηέ κεφ 6,6). 5. "Οφείλουμε να δείξουμε στα ζώα μεγάλη καλοσύνη και ευγένεια για πολλούς λόγους. Αλλά πάνω απ’ όλα επειδή έχουμε την ίδια καταγωγή"
Άγιος Ιωάννης Χρυσόστομος
6. Γεννεσις, Κεφ. 2 , " 16 "ΠΡΟΣΕΤΑΞΕ ΔΕ ΚΥΡΙΟΣ Ο ΘΕΟΣ ΕΙΣ ΤΟΝ ΑΔΑΜ ΛΕΓΩΝ ΑΠΟ ΠΑΝΤΟΣ ΔΕΝΔΡΟΥ ΤΟΥ ΠΑΡΑΔΕΙΣΟΥ ΕΛΕΥΘΕΡΩΣ ΘΕΛΕΙΣ ΤΡΩΓΕΙ"
7."Όποιος σκοτώσει μια αγελάδα, αμαρτάνει σα να έχει σκοτώσει έναν άνθρωπο" Ησαία (66.3)
8."Σου δίνω χόρτα και καρπούς για τροφή……………." Γένεση (1:29)
9."Να μην φας κρέας με τη ζωή μέσα του, με το αίμα του... , γιατί θα ζητήσω το αίμα της δικής σου ζωή". Γένεση ( 9.4)
10.(Λέει ο Κύριος): "Προσφέρατε σε θυσία τόσα πρόβατα και βοοειδή, μα δεν Μου δίνει ευχαρίστηση το αίμα των δαμαλιών, των προβάτων και των κατσικιών. Όταν εσείς σηκώνετε τα χέρια, Εγώ παίρνω τα μάτια από πάνω σας και όταν προσεύχεστε δεν σας ακούω, γιατί τα χέρια σας είναι γεμάτα αίματα" Ησαΐας (1.5)
11."Ου φονεύσεις" Μια από τις Δέκα Εντολές
"Οι Πατέρες της Χριστιανικής Εκκλησίας τόσο οι Ρωμαιοκαθολικοί όσο και οι Ορθόδοξοι είχαν καθιερώσει περιόδους στη διάρκεια του έτους που απαγόρευαν την κρεοφαγία. Η Ορθόδοξη Εκκλησία είναι αυστηρότερη και απαγορεύει όχι μόνο την κρεοφαγία, αλλά και κάθε ζωική τροφή επί 200 ημέρες το χρόνο. Την αποχή από τη βρώση ζωικών τροφών τη θεωρούν σαν μέσον εξαγνισμού, γιατί τις θεωρούν μιαρές!"
(Απόσπασμα από το δίτομο έργο "Μέγας Οδηγός Διατροφής και Θεραπείας", Τηλέμαχου Ευθυμιάδη Ιατρού. Τόμος 1 σ.σ. 313-319)
ΜΕΓΑΛΟΙ ΧΟΡΤΟΦΑΓΟΙ:
http://al.godsdirectcontact.org.tw/
vg-vip/query/index.php

"Αδυνατώντας να καταστήσουμε ισχυρό τον δίκαιο,
καταλήξαμε να θεωρούμε δίκαιο τον ισχυρό!" ΠΑΣΚΑΛ
"Η δειλία ρωτά: "είναι επικίνδυνο";
Η συμφεροντολογία ρωτά: "είναι πολιτικό";
Η ματαιοδοξία ρωτά: "είναι δημοφιλές";
Αλλά η συνείδηση ρωτά: "είναι το σωστό";
Και έρχεται η στιγμή που ο καθένας πρέπει να πάρει μία θέση'
που δεν είναι ούτε ασφαλής, ούτε πολιτική, ούτε δημοφιλής
αλλά πρέπει να την πάρει γιατί η συνείδησή του, λέει πως είναι η σωστή." Μάρτιν Λούθερ Κινγκ Jr

July 6, 2008 at 10:25 AM  
Blogger Harmonic Ecology = MI VIA said...

"Κάθε μορφή ζωής είναι πολύτιμη, ανεξαρτήτως της αξίας που της προσδίδουν οι άνθρωποι"
Απόσπασμα από τη Χάρτα της Γης

July 6, 2008 at 12:12 PM  
Anonymous Anonymous said...

Φυτοφάγος ο Φορντ, που οργάνωσε το σταυλισμό για τους ανθρώπους, που όλο εκφοβίζεις με το "κάρμα" τους...
Αμ΄ οι άλλοι φυτοφάγοι της "ελίτ" σας, ο διαφθορέας Σωκράτης, ο υπέρ ραδιενέργειας Αϊνστάιν, μια μποξέρ, μερικοί εξίσου ανταγωνιστικοί μονομάχοι μπασκετμπολίστες...
Ευχαριστώ πολύ για τις κατάρες σου: δείχνουν ακριβώς το διχαστικό, επιθετικό, πραγματικό σκοπό σου.
Πάντως εξακολουθείς να μην απαντάς ούτε για τον Γκάντι, ούτε για τον Μακάρτνεϊ,ούτε για τον Χίτλερ,ούτε για το πότε εξαϋλωθούν τα εντομοφάγα...
Γέλα και λίγο, γιατί, όπως είπες:
ΟΤΑΝ ΕΠΑΛΗΘΕΥΤΩ ΘΑΝΑΙ ΑΡΓΑ ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ...

July 7, 2008 at 7:43 AM  

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home