Friday, November 16, 2007

Σχετικά με το κυνήγι

Καλησπέρα σας!

Μη έχοντας πιο δυνατό επιχείρημα από την αγάπη μου για την φύση και τα όντα
της, είμαι κι εγώ - όπως φαντάζομαι και όσοι συνομιλούν - ενάντια στο
κυνήγι. Την ίδια θέση είμαι σίγουρος πως έχουν και όλες οι περιβαλλοντικές
οργανώσεις, αφού είναι ταγμένες στην υπεράσπιση της φύσης. Αναρωτιέμαι
λοιπόν πως, δεν έχουν βρει μια κοινή θέση γι' αυτό το θέμα. Αναρωτιέμαι
γιατί δεν έχουν έναν μόνιμο άνθρωπο (εθελοντή ή επαγγελματία), που ν'
ασχολείται πάγια με το κυνήγι και τα προβλήματα που δημιουργεί. Ν'
ασχολείται ΜΟΝΟ μ' αυτό νυχθημερόν, αν είναι τόσο σημαντικό θέμα. Αν όλες
αυτές οι οργανώσεις διέθεταν έναν τέτοιο άνθρωπο η κάθε μία, αν αυτοί οι
εντεταλμένοι άνθρωποι μαζευόντουσαν, συζητούσαν, συναποφάσιζαν, αν υπήρχε
μια κοινή γραμμή, αν είχαν κοινό στόχο, θέσεις, προτάσεις, μελέτες,
αποφάσεις, ενέργεια, δεν θα γινόταν κάτι αποτελεσματικότερο? Ακόμα κι αν
μεταξύ τους υπήρχε διαφωνία για το αποτελεσματικότερο, δεν θα ήταν
προτιμότερο από τις μεμονωμένες, σπασμωδικές ή ανά εποχές αντιδράσεις? Μήπως
όλοι μαζί ήταν δυνατότεροι και πιο υπολογίσιμοι?
Νομίζω πως η απέναντι όχθη έχει ευκολότερο έργο όταν δεν βρίσκει συνολική
αντίσταση. Τουλάχιστον σ' αυτό το θέμα θα έπρεπε να υπάρχει συνοχή. Γιατί
κατά την γνώμη μου, εκείνο που μετράει, δεν είναι ποιος θα πετύχει τον σκοπό
αλλά η επίτευξη του ίδιου του σκοπού. Φαντάζομαι τι λένε στις μαζώξεις τους
οι κυνηγοί, όταν βλέπουν πως έχουν ν' αντιμετωπίσουν όλες αυτές τις
οργανώσεις μία-μία και όχι όλες μαζί. Στη θέση τους θα χαμογελούσα
ευχαριστημένος...

Δεν ξέρω αν αυτά που γράφω είναι εφικτά, ανέφικτα ή υπερβολικά ρομαντικά.
Είναι όμως αυθόρμητα και σίγουρα εύλογα. Και είμαι σίγουρος πως δεν
ανακάλυψα την Αμερική.

Ίσως οι απαντήσεις να είναι αποστομωτικές και να με προσγειώσουν ανώμαλα
αλλά θα μου λυθούν βασικές απορίες.

Ευχαριστώ,


Χρήστος Βλάχος ,
συνυπογράφων
Χάρης Κουρουζίδης

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home