Κινητήρες υδρογόνου: το μέλλον ειναι εδώ (από την 72η ΔΕΘ)
Στην φετεινή ΔΕΘ προτείνονται από την TROPICAL SA:
a) το "Οικολογικό Πυροσβεστικό Οχημα", ενα μικρό και ευέλικτο όχημα μηδενικών ρύπων που μπορεί να κινηθεί με κινητήρα υδρογόνου και έχει αυτονομία εως 250 χλμ. Ο κινητήρας υδρογόνου (fuel cell) μετατρέπει το υδρογόνο και το οξυγόνο σε ηλεκτρισμό (με απόδοση 80%) και χωρίς καυσαέρια, μιας και "καυσαέρια" από την ένωση υδρογόνου και οξυγόνου ειναι μόνο το ζεστό και καθαρό νερό. Το ίδιο όχημα μπορεί να λειτουργήσει εναλλακτικά και ως ηλιακό-ηλεκτρικό (με αυτονομία ως και 100 χλμ) καθώς και ως υβριδικό ( γεννήτρια με κινητήρα).
b) Επίσης προτείνεται το Green Scooter, ένα σκουτεράκι πόλης που μπορεί να κινείται
ενναλακτικά με κινητήρα υδρογόνου ή ηλεκτρικό κινητήρα.
Για τον ανεφοδιασμό του κινητήρα υδρογόνου, προτείνονται δυο τρόποι: είτε μέσω ανανεώσιμων πηγών (μελλοντική λυση) είτε μέσω αναμόρφωσης φυσικού αερίου ή/και υγραερίου (LPG). Χρησιμοποιείται δηλαδή φυσικό αέριο ή υγραέριο (LPG) και μέσω ενός αναμορφωτή παράγεται καθαρό υδρογόνο, το οποίο στην συνεχεια χρησιμοποιείται από την κυψέλη καυσίμου (fuel cell) για την παραγωγή ηλεκτρικού ρεύματος.
[πέτρος τζεφέρης]
Περισσότερα εδώ..
a) το "Οικολογικό Πυροσβεστικό Οχημα", ενα μικρό και ευέλικτο όχημα μηδενικών ρύπων που μπορεί να κινηθεί με κινητήρα υδρογόνου και έχει αυτονομία εως 250 χλμ. Ο κινητήρας υδρογόνου (fuel cell) μετατρέπει το υδρογόνο και το οξυγόνο σε ηλεκτρισμό (με απόδοση 80%) και χωρίς καυσαέρια, μιας και "καυσαέρια" από την ένωση υδρογόνου και οξυγόνου ειναι μόνο το ζεστό και καθαρό νερό. Το ίδιο όχημα μπορεί να λειτουργήσει εναλλακτικά και ως ηλιακό-ηλεκτρικό (με αυτονομία ως και 100 χλμ) καθώς και ως υβριδικό ( γεννήτρια με κινητήρα).
b) Επίσης προτείνεται το Green Scooter, ένα σκουτεράκι πόλης που μπορεί να κινείται
ενναλακτικά με κινητήρα υδρογόνου ή ηλεκτρικό κινητήρα.
Για τον ανεφοδιασμό του κινητήρα υδρογόνου, προτείνονται δυο τρόποι: είτε μέσω ανανεώσιμων πηγών (μελλοντική λυση) είτε μέσω αναμόρφωσης φυσικού αερίου ή/και υγραερίου (LPG). Χρησιμοποιείται δηλαδή φυσικό αέριο ή υγραέριο (LPG) και μέσω ενός αναμορφωτή παράγεται καθαρό υδρογόνο, το οποίο στην συνεχεια χρησιμοποιείται από την κυψέλη καυσίμου (fuel cell) για την παραγωγή ηλεκτρικού ρεύματος.
[πέτρος τζεφέρης]
Περισσότερα εδώ..
Labels: περιβάλλον, Τεχνολογία
2 Comments:
Το σκουτεράκι μ'αρέσει αλλά αυτό το πλέξιγκλας κουτί υποθέτω πως είναι υποχρεωτικό ε; Με χαλάει λίγο.
Καταπληκτικό!
Σκάλες ανώτερο από τους πολυδιαφημισμένους υβριδικούς κινητήρες ηλεκτρικού-βενζίνης!
Το πρόβλημα είναι ένα πάντα: Τα συμφέροντα. Όσο υπάρχει πετρέλαιο και πωλείται το βάρος του σε χρυσάφι, θα γίνονται πόλεμοι γι' αυτό, θα κυκλοφορούν τα ρυπογόνα αυτοκίνητα και δε θα αφήνουν οι πολυεθνικές τις νέες πηγές να κυριαρχήσουν...
Post a Comment
Subscribe to Post Comments [Atom]
<< Home