Thursday, September 13, 2007

YouTube - Motorcycle Diaries - Al otro lado del rio

4 Comments:

Blogger Αρης Δαβαράκης said...

Καλημέρα όλη μέρα! Ως άσχετος δοκίμασα ν΄ανεβάσω αυτό το τραγούδι στο blog μου www.prosopa.com, αλλά εντελώς...μαγικά βρέθηκε (κι΄εγώ μαζί του) εδώ! Ας απολαύσουμε λοιπόν αυτό το αριστούργημα του Jorge Drexler που λέγεται Al otro lado del rio, έχει πάρει όσκαρ τραγουδιού και μου τόστειλε ο Γιώργης Χριστοδούλου γιατί τα λόγια του του θύμισαν το τελευταίο πόστ μου!

"Βυθίζω το κουπί μου στο νερό μεσα στο κουπι μου ειναι και το δικο σου πιστευω ειδα ενα φως στην αλλη ακρη του ποταμου... Πανω απ ολα πιστευω πως τιποτα ακομη δε χαθηκε τοσα δακρυα τοσα δακρυα κι εγω ειμαι ενα αδειανο ποτηρι Ακουω μια φωνη να μου φωναζει σχεδον ενα αναστεναγμο : "τραβα κουπί!τραβα..." Σ'αυτη την ακρη του κοσμου ο,τι δεν ειναι αιχμαλωσια ειναι αγονο... πιστευω πως ειδα ενα φως στην αλλη ακρη του ποταμου Κι εγω κοπηλατω πολυ σοβαρος, ομως βαθια μεσα μου χαμογελαω γιατι νομιζω ειδα ενα φως στην αλλη ακρη του ποταμου... "al otro lado del rio" JORGE DREXLER

Ενα δωράκι του Γιώργη Χριστοδούλου στον Αρη Δαβαράκη που βρέθηκε (επειδή έτσι τούρθε!) στον Whispering Plaet!

September 13, 2007 at 3:45 AM  
Anonymous Anonymous said...

Creo que he visto una luz. Χαίρομαι που σας βρίσκω κι'εδώ.

September 13, 2007 at 3:51 AM  
Blogger ellinida said...

Ενα μαγικό μύνημα! Μου έφτιαξε την διάθεση.:)

September 13, 2007 at 6:31 AM  
Anonymous Anonymous said...

Καλησπέρα και από εδώ λοιπόν, μια που το τραγούδι θυμίζει και την κορυφαία (για μένα) σκηνή της ταινίας.

September 13, 2007 at 8:20 AM  

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home