Saturday, March 15, 2008

Τι Ζωο και ο ανθρωπος!!


I

Σχεδόν έσερνε το αριστερό του πόδι,αλλά συνέχιζε να τρέχει

Πίσω, άκουγε να σπάνε τα κλαδιά καθώς πλησιάζαν οι διώκτες του.Τους άκουγε που μιλούσαν .ήταν αποφασισμένοι να μην αφήσουν κανένα τους ζωντανό.Κύταξε το τραύμα του .

¨Ασχημο φαίνονταν το κόκκαλο να προεξέχει απ την σχισμένη σαρκα.Αργότερα θα το κύταζε καλύτερα αυτό που προέχει ήταν να απομακρυνθεί από αυτούς και να κρυφτεί σε κάποια τρύπα στο δάσος όσο πιο βαθειά γιννόταν μέχρι να νυχτώσει.Ίσως να γλύτωνε,θα γλυτωνε;;Αυτός;; και τα παιδιά;;

Τα φαντάστηκε να παιζουν αμέριμνα στο παχύ χορτάρι και μετά σαν σπασμένες κούκλες να κοίτωνται στο χωμα,νεκρά.

Γύρισε το κεφάλι να καταλάβει που περίπου βρισκόταν.Είχε κάνει έναν μεγάλο κύκλο και τώρα κατευθήνονταν πάνω τους.Έπρεπε να τα πάρει από το λιβάδι και τα σπρώξει στην σπηλιά με τις τρεις τρύπες.Άρχισε πάλι να τρέχει

Γυρισε προς τα πίσω ,δεν άκουγε τίποτα τώρα .Χωρίστηκαν ,σκεύτηκε.

Προσεκτικά και σέρνωντας το πληγωμένο του ποδι όσο λιγότερο γίνονταν

Προχώρησε στο μέρος που είχε αφήσει τα παιδιά του.

Κύταξε γύρω.Κανείς.

Δεν τα βρήκαν.Φώναξε σιγά και αυτά πετάχτηκαν από έναν θάμνο και τρέξαν κοντά του,γυρισαν και πηδούσαν γύρω του ,ψάχναν την μάνα τους .

Αλλά αυτή είχε μείνει στο ρυάκι πεσμένη στην όχθη του ακίνητη μεσα στα αγριολούλουδα που τόσο της άρεσαν .

Τα έσπρωξε στην σπηλιά βαθειά μεσα της και γύρισε στην είσοδο να δεί τι γινόταν .

ΙΙ

Σκοτείνιαζε ο ουρανός και μαζί του σκοτείνιαζε και η μέρα.Βούρκωνε ετοιμάζοντας βροχή.Το όπλο στα χέρια μου είχε αρχίσει να βαραίνει όπως και τα πόδια μου που σχεδόν δεν μ ακολουθούσαν πιά.

Έφτανα στην κορυφή,παραμέρισα κάτι κλαδιά που είχαν πέσει στο μονοπάτι,όταν τον είδα.

Έγλυφε το ποδι του στην είσοδο μιάς τρύπας στον βράχο και δεν με κατάλαβε από πριν. Δεν απείχε πανω από τέσσερα μέτρα από μένα.

Με είδε.

Στύλωσε όσο μπορούσε τα πόδια του και μου έδειξε τα δόντια γρυλίζοντας.

Πρώτη φορά έβλεπα Λύκο από κοντά.Ακόμη και τώρα ,χτυπημένος δεν έχανε την αρχοντιά του.

Μια δυό σταγόνες με χτύπησαν στην αρχή και μετά άνοιξαν οι ουρανοί.

Δεν κινήθηκε με κύταζε μέσα από το πέπλο της βροχής.

Άστραψεκαι σαν είδα ένα ίχνος ανυσηχίας στα μάτια του.Κάτι κουνήθηκε δίπλα του.

Χωρίς να με αφήσει από τα μάτια του έβγαλε ένα διαφορετικό δυνατό γρύλισμα.Κάτω από τα πόδια του πρόβαλε ένα κεφαλάκι.Χαμήλωσε το κεφάλι του και ξαναγρύλισε.Το λυκάκι γύρισε πάλι στο βάθος της τρύπας.

Κατάλαβα την ανυσηχία του,δυο μήνες τώρα που γέννησε η γυναίκα μου και πεταγόμουν με το παραμικρό κάθε βράδι.

Σκέφτηκα την γυναίκα μου νεκρή σε ένα ρυάκι και εμένα να προσπαθώ να υπερασπίσω τα δύδιμα.Κοπήκανε τα πόδια μου.

Δυό κεφαλάκια πρόβαλαν αυτήν την φορά,στην είσοδο της σπηλιάς.

Ο Λύκος γρυλισε προς τα εμένα αυτή την φορά και μου έξειξε πάλι τα δόντια.

Έκανα σιγά σιγά δυο βήματα πίσω και άφησα το όπλο να πέσει στο βάθος της χαράδρας διπλα μου.

Γύρισα να φύγω.

Τι ζώο και ο άνθρωπος!!Αφήνει σπίτι γυναίκα παιδιά.

Για να πάει να σκοτώσει γυναίκες παιδιά , να χαλάσει άλλων ζώων τα σπίτια.

Έτσι για το κέφι του

34 comments:

GothangeL said...

Ο άνθρωπος δεν ειναι ζωον...

Ειναι κτηνος... :(

IxNiLaTiS said...

Ωραία η φανταστική σου ιστορία.
Η πραγματικότητα όμως είναι λίγο διαφορετική….

resident said...

Έτσι ακριβώς είναι.Αυτή είναι η πραγματικότητα.Πολλοί άνθρωποι και ειδικά αυτοί που σκοτώνουν τα ζώα για να παίξουν,για να κάνουν το «χόμπι» τους,το «σπορ» τους, είναι άνθρωποι άσπλαχνοι με απύθμενη κακία.
Οι άνθρωποι είναι άνθρωποι,δεν είναι ζώα ούτε καν κτήνη.Ακόμη και το χειρότερο κτήνος δεν σκοτώνει για πλάκα και δεν έχει συναίσθηση ότι κάνει κακό.

Akinogal said...
This comment has been removed by a blog administrator.
IxNiLaTiS said...

Στο δικό μου μπλόγκ έχω μια ιστορία … «αντίλογο»
Κάντε τον κόπο να την διαβάσετε αν θέλετε.

@ resident

Είσαι βέβαιος ότι δεν έχεις σκοτώσει για το κέφι σου;
Κοίτα λίγο το μπλόγκ μου την ανάρτηση με τίτλο «Περί αντικυνηγών ...»

Spyros Vlahos said...

Άσχετο : όταν ήμουν μικρός είχα ένα συμμαθητή Σπύρο Αρτελάρη που καθόμαστε στο ίδιο θρανίο και κάναμε μεγάλη πλάκα.
Έφυγε και τον έχασα, έμαθα ότι είναι γιατρός στην Αθήνα.
Φαντάσου, τώρα λέει, να ήσουν εσύ ο γιος του. 1 : 1.000.000.000.000
Αν, όμως είσαι, πες μου νέα του πατέρα σου

ellinida said...

ixnilati
Τους κρεμασμένους σκύλους της Κω τους είδες; Τι έχεις να πει γι'αυτό;

zentikes said...

GothangeL
o Ανθρωπος ειναι ανθρωπος

IxNiLaTiS
δυστηχως οπως τα λες ειναι
η πραγματικοτητα ειναι διαφορετικη
ποτε κανεις δεν πεταξε το οπλο του
θα σκοτωνε και τα τρεια ζωα και θα τα εβαζε στο καπω του αυτοκινητου να τα χαιρεται ο ''ΚΟΣΜΟΣ""

resident

εδω πηδαμε τα παιδια μας ετσι χομπυ


IxNiLaTiS
Μηπως αυτοι που απλωσαν τις πολεις τους
οπως απλωνουν τα ποδια στον καναπε τους παρασυρωντας μαξιλαρια καλυματα ειναι ζωα ;;
μηπως αυτοι που χτισαν τα ξενοδοχεια πανω σε βιοτοπους ειναι ζωα;;;
μηπως αυτοι που φτιαξαν εργοστασια και παραγουν καρκινο ειναι ζωα;;;
Δεν μιλαω για κυνηγους και αντικυνηγους φιλε μου
μιλαω για ανθρωπους και ζωα
θα πικρανω μερικους ισως
αλλα ο ανθρωπος φυση επιθετικο ζωο
ηταν καπου φυσιολογικο να τρεφεται με αλλα ζωα
Αλλα
εδω δεν μιλαμε οτι τρεφεται με αυτα
ξερω τουλαχιστον 10 κυνηγους που αν πας στο ""ψυγειοκαταψυκτη"" τους
θα βρεις εκατονταδες πουλια παγωμενα
θα πεταχτουν στο ανοιγμα της επομενης κυνηγετικης περιοδου
για σκοτωθουν αλλα φρεσκα
αυτος ειναι ο ανθρωπος

zentikes said...

ellinida

αυτο στην κω νομιζω οτι παραηταν
αρρωστοι
μονο ετσι μπορω να χαρακτηρισω αυτους
που το καναν
καθε αλλη λεξη τους τιμαει

zentikes said...

Spyros Vlahos

Ασχετο
ποσες σκεψεις αληθεια ηρθαν μεσα στο μυαλο μου βλεπωντας το σχολιο σου
δεν μπορεις να φανταστεις
και ακομη ποσες χιλιαδες απαντησεις
εξυπνες και μη πονηρες και οχι
πικροχολες καιδηθεν
οχι δεν ειμαι γιατρος και καθομουν στο πισω θρανιο παντα μονος

IxNiLaTiS said...

zentikes για αυτούς τους ανθρώπους που άπλωσαν τις πόλεις, μιλάω και εγώ στο ιστολόγιό μου (http://ixnilatis33.blogspot.com/ ), που δεν έκανες τον κόπο να διαβάσεις την απάντηση που έδωσα εκεί, και μετά να γράψεις. Γνώρισμα αυτών που θέλουν ΜΟΝΟΝ να λένε και όχι να ακούν.

Τα σκυλιά της Κώ τα κρέμασαν κάποιοι ανώμαλοι.
Τι σχέση έχουν οι κυνηγοί με αυτό;
Και εγώ κυνηγός είμαι, δεν κρέμασα σκυλιά, δεν σκότωσα λύκους ούτε αρκούδες. Και όταν πρίν 2 χρόνια είδα αρκούδα σε ένα μέρος κοντά στο Καρπενήσι, και ειδοποίησα αμέσως τον Αρκτούρο.

Η γκάφα που γίνεται αυτή την στιγμή είναι ότι όποιος έχει όρεξη να κάνει κάτι για την διάσωση της άγριας ζωής, τα βάζει μόνον με του κυνηγούς.
Δεν μπορεί να καταλάβει πως ακόμα και η θήρα που υπάρχει χιλιάδες χρόνια τώρα,
ποτέ δεν αποδεκάτισε τους πληθυσμούς των αγρίων ζώων.
Ο πολιτισμός και η «Αξιοποίηση» όμως, τα έκανε όλα ένα απέραντο νεκροταφείο.

Δυστυχώς οι ηλίθιοι βλέπουν μόνον αυτόν που κρατάει ένα όπλο,
αν και 9 στις δέκα φορές γυρνάει σπίτι του με άδεια χέρια.
Αλλά αυτοί κοιτάνε το όπλο όπως ο χαζός κοιτάει το δάκτυλο.


Ακόμα και όσοι αντιλαμβάνονται την ουσιαστική αιτία που είναι η πλασματική ανάγκη του ανθρώπου για κέρδος, συνεχίζουν να τα βάζουν με τους κυνηγούς για να εκτονώνονται και να μην αισθάνονται και οι ίδιοι ένοχοι.
Γιατί δεν είναι εύκολο να τα βάλεις με τα υπουργεία, τη βιομηχανία φυτοφαρμάκων και τους ηλίθιους αγρότες και τσοπάνηδες, που πασπαλίζουν με δηλητήρια την φύση, εκχερσώνουν δασικές εκτάσεις για να φτιάξουν καλλιεργήσιμη γή και βοσκοτόπια, και τσιμεντάρουν με την πρώτη ευκαιρία ότι βρούν εμπρός τους.

foxy vegan said...

Όσον αφορά τους κυνηγούς, εύχομαι να υπάρχει κάρμα. Δεν μπορώ να το διανοηθώ ότι ένας νοήμων άνθρωπος, σηκώνεται το πρωί, ντύνεται, παίρνει τα σκυλιά του και βγαίνει σαν τον χάρο παγανιά....Τι είναι μωρέ οι ζωές; Παιχνιδάκια για να περνάμε την ώρα μας;

Ας συνέλθουμε πριν να είναι αργά.

Μου έγιναν και οι κυνηγοί, προστάτες της φύσης. Δεν το αντιλαμβάνομαι. Είναι σαν να λες, αγαπώ τα παιδιά, αλλά τα βιάζω που και που. Τόσο νέτα - σκέτα.

Πρόκειται για παράνοια και διπλά στάνταρ.

IxNiLaTiS said...

Διπλά στάνταρ; Εγώ θα το έλεγα «ισορροπία».
Είδα την σελίδα σου, και βλέπω πως έχεις συνειδητοποιήσει ότι η μεγάλη σφαγή γίνεται από αυτόν που ζητάει κρέας στον χασάπη ή στην ταβέρνα.

Όταν δηλαδή πάτε στην ταβέρνα με τους φίλους σας να φάτε κανένα μεζεδάκι και να πείτε κανένα ποτηράκι για να κάνετε κέφι προκειμένου να πάρει χρώμα η βραδιά σας, παραγγέλνετε κρέας. Παϊδάκια, μπριζόλες, κοτόπουλο, σουβλάκια …
Όχι, δεν παραγγέλνετε το κρέας για να ζήσετε, διότι μπορείτε να ζήσετε, και μάλιστα καλύτερα, με άλλες τροφές που δεν περιέχουν κρέας, πχ μανιτάρια, ζυμαρικά - μια ωραία μακαρονάδα με κιμά σόγιας, λαδερά, όσπρια κλπ. - τροφές που δεν περιέχουν όλα αυτά τα γνωστά βλαβερά συστατικά που περιέχει το κρέας.
Όλοι οι διατροφολόγοι φωνάζουν πως τα κρέατα δεν κάνουν καλό στην υγεία μας, απεναντίας δημιουργούν τα γνωστά προβλήματα. Ο άνθρωπος από κάποια ηλικία και μετά χρειάζεται (αν χρειάζεται) μόνον ένα μικρό κομμάτι κρέας (βοδινό) κάθε 15 ημέρες.
Επομένως τα ζώα που πεθαίνουν για μεζέ στην ταβέρνα και στα σπίτια, πεθαίνουν για το κέφι σας. Και αυτό είναι κάτι που θα μπορέσει να το παραδεχθεί μόνον όποιος είναι απόλυτα ειλικρινής με τον εαυτό του.
Βέβαια εσύ foxy vegan ως χορτοφάγος ( αν όντως είσαι και δεν προσποιείσαι) είσαι από τους λίγους που έχουν δικαίωμα να «μιλάνε»

http://ixnilatis33.blogspot.com/2008/02/blog-post.html

resident said...

Εκατομμύρια κυνηγοί σε όλο τον πλανήτη και 300000 κυνηγοί στην χώρα μας ποσά ζώα σκοτώνουν το χρόνο ?Δυστυχώς οι κυνηγοί αποδεκατίζουν εκατομμύρια ζωντανά κάθε χρόνο και είναι υπεύθυνοι για την εξαφάνιση αρκετών ειδών.Πόσες φορές έχουμε ακούσει ότι το είδος αυτό χάθηκε από το εξοντωτικό κυνήγι? Οτι αφήνει η λεγόμενη ανάπτυξη το αποτελειώνουν οι κυνηγοί.

Γράφει ο Κωστής Παπαϊωάννου πρόεδρος της Εθνικής Επιτροπής Δικαιωμάτων του Ανθρώπου:
«…η καταναλωτική φυσιολατρία, τα υπερσύγχρονα 4Χ4 και η βιομηχανία των χόμπι ντύνουν την ανία της αστικής καθημερινότητας με ένα επίχρισμα περιπέτειας. Μόνο που στην περίπτωση του κυνηγιού το επίχρισμα αυτό έχει θύματα.
Αυτό όμως που υπερβαίνει την κοινή λογική είναι η συστηματική προσπάθεια να εμφανιστούν οι κυνηγοί ως διωκόμενοι, ως θύματα οργανωμένης προσπάθειας κατασυκοφάντησης και παραπληροφόρησης. Όλοι γνωρίζουν πως δεν πρόκειται για μια ανυπεράσπιστη ομάδα που πέφτει θύμα των κατηγόρων τους οικολόγων. Αντίθετα. Οι κυνηγοί αποτελούν το πιο οργανωμένο, ίσως, λόμπι στην ελληνική κοινωνία, με ισχυρές κομματικές διασυνδέσεις, σαφέστατη υποστήριξη από μερίδα του Τύπου, μεγάλη καταναλωτική ισχύ.»

Οι κυνηγοί των αδυνάτων και των κατατρεγμένων.
Ρομπέν των δασών από την ανάποδη.

Άτομα που ψάχνουν συνεχώς δικαιολογίες για το έγκλημα «:και εμείς σκοτώνουμε αλλά και σεις που φοράτε δερμάτινα παπούτσια, που σκοτώνετε τα κουνούπια, τα φυτά και άλλες ασυναρτησίες.
Κρίμα να μην υπάρχει η στοιχειώδης ευαισθησία και λογική.

zentikes said...

IxNiLaTiS

καλο θα ηταν να αφηνες να γραψουν ολοι οι υπολοιποι σχολια
και μετα να μιλησεις
ετσι και αλλιως το ιδιο παραμυθι θα πεις
μην το επαναλαμβανεις δυο και τρεις φορες
αγαπητε μου φυσιολατρη

zentikes said...

μ αρεσει ιδιετερα που λες
οτι δεν κυνηγας με τοξο η μαχαιρι για να μην πονεσουν τα ζωα

δεν εχω λογια

IxNiLaTiS said...

resident είπες:
“Εκατομμύρια κυνηγοί σε όλο τον πλανήτη και 300000 κυνηγοί στην χώρα μας ποσά ζώα σκοτώνουν το χρόνο ? “

Ελάχιστα !!! οι περισσότεροι είναι κυνηγοί της πόλης, βγαίνουν 2 – 3 Σαββατοκύριακα από τα 22που επιτρέπονται, γιατί τα υπόλοιπα δεν αδειάζουν, Και αν κυνηγούν τριχωτά τα Σαββατοκύριακα είναι μόνον 16. Οι περισσότεροι δεν θηρεύουν ούτε ένα. Εγώ που είμαι κυνηγός το γνωρίζω. Έκανα 7 χρόνια να καταφέρω να δώ αγριόχοιρο, 5 χρόνια να καταφέρω να βγάλω λαγό κλπ ...
Φέτος με την 8 ατόμων παρέα μου θηρεύσαμε 4 αγριόχοιρους. Δηλαδή μισό ο καθένας.

resident είπες:
“Δυστυχώς οι κυνηγοί αποδεκατίζουν εκατομμύρια ζωντανά κάθε χρόνο και είναι υπεύθυνοι για την εξαφάνιση αρκετών ειδών.Πόσες φορές έχουμε ακούσει ότι το είδος αυτό χάθηκε από το εξοντωτικό κυνήγι? “

Καμία φορά δεν ακούσαμε κάτι τέτοιο!!!
Ποιό είδος χάθηκε από το κυνήγι και πότε; ;
Μπορείς να μου πείς ένα; ΕΝΑ !!!

Απεναντίας, οι κυνηγοί διατηρούμε εκτροφεία θηραμάτων από τα οποία απελευθερώνουμε θηράματα στο φυσικό περιβάλλον. Είμαστε η μόνη ομάδα ανθρώπων που επιστρέφουμε κάτι στην φύση. Όλοι οι υπόλοιποι μόνον παίρνετε, και μετά βρίζετε. Όλοι βρίζετε τις βιομηχανίες αλλά αγοράζετε τα προϊόντα τους, όλοι βρίζετε τους πολιτικούς που δεν ενδιαφέρονται για το οικοσύστημα αλλά τους ψηφίζετε.

resident είπες:
“Οτι αφήνει η λεγόμενη ανάπτυξη το αποτελειώνουν οι κυνηγοί.”
Οι κυνηγοί δεν αποτελείωσαν ποτέ τίποτα. Αν ναί, τότε τί; Σε προκαλώ να μου πείς.

resident είπες:
“Γράφει ο Κωστής Παπαϊωάννου πρόεδρος της Εθνικής Επιτροπής Δικαιωμάτων του Ανθρώπου:
«…η καταναλωτική φυσιολατρία, τα υπερσύγχρονα 4Χ4 και η βιομηχανία των χόμπι ντύνουν την ανία της αστικής καθημερινότητας με ένα επίχρισμα περιπέτειας”.

Σωστό!!!

resident είπες:
“Μόνο που στην περίπτωση του κυνηγιού το επίχρισμα αυτό έχει θύματα”

Τους βλέπουμε που έρχονται στα βουνά με 4χ4 των 70.000€ και ενδυμασία των 1500€ και σκάμε στα γέλια που δεν είναι ικανοί να φθάσουν στο σημείο να έρθουν σε οπτική επαφή με κάποιο θήραμα. Πόσο μάλλον να θηρεύσουν. Και αν τύχει και θηρεύσουν κάτι στη ζωή τους, το βάζουν στο καπό του αυτοκινήτου και το επιδεικνύουν ... το βγάζουν και φωτογραφίες να έχουν να θυμόνται πως κάποτε έπιασαν κάτι.

Τα θύματα τα έχουμε από την υλοτομία, τα ξενοδοχεία στα βουνά και στους δρυμούς, την οικοπεδοπήση, τις πυρκαγιές, τους δίχως λόγο δρόμους κλπ. Αλλά όλα αυτά ο κ. Κωστής Παπαϊωάννου προφανώς δεν τα γνωρίζει .. βλέπει μόνον κάποιον όταν αυτός κρατάει όπλο.

resident είπες:
“Αυτό όμως που υπερβαίνει την κοινή λογική είναι η συστηματική προσπάθεια να εμφανιστούν οι κυνηγοί ως διωκόμενοι, ως θύματα οργανωμένης προσπάθειας κατασυκοφάντησης και παραπληροφόρησης”
Μάλλον αναφέρεται στην δική του λογική, και όχι στην κοινή. Η κοινή λογική βλέπει πως υπάρχει μια μερίδα ανθρώπων ( οι κυνηγοί) που τους κατατρέχει μια άλλη ομάδα ανθρώπων, δηλ. η δική σας.

resident είπες:
Οι κυνηγοί αποτελούν το πιο οργανωμένο, ίσως, λόμπι στην ελληνική κοινωνία, με ισχυρές κομματικές διασυνδέσεις, σαφέστατη υποστήριξη από μερίδα του Τύπου, μεγάλη καταναλωτική ισχύ.»

Εγώ νομίζω πως κομματικές διασυνδέσεις, και σαφέστατη υποστήριξη από μερίδα του Τύπου έχουν οι αυτοαποκαλούμενοι και αυτοστεφανόμενοι οικολόγοι. Όποιο περιοδικό και να πάρει κανείς θα διαβάσει συκοφαντίες εναντίον μας. Δεν το έχετε προσέξει, ε;

resident είπες:
Άτομα που ψάχνουν συνεχώς δικαιολογίες για το έγκλημα «:και εμείς σκοτώνουμε αλλά και σεις που φοράτε δερμάτινα παπούτσια, που σκοτώνετε τα κουνούπια, τα φυτά και άλλες ασυναρτησίες.
Κρίμα να μην υπάρχει η στοιχειώδης ευαισθησία και λογική.

Τι παπούτσια και κουνούπια μου τσαμπουνάς;
Κρέας δεν τρώτε;
Στην ζωή μου να έχω θηρεύσει περι τα 15 αγριογούρουνα.
Εσύ πόσα αρνάκια έχεις φάει; Αν θέλετε να κρυβόσαστε πίσω από το δάκτυλό σας, κάντε το. Εσείς ρεζιλεύεστε.
Άκου εκεί ... παπούτσια και κουνούπια ... lol Έχει πλάκα πάντως η πολεμική σας ...

resident είπες:
“Κρίμα να μην υπάρχει η στοιχειώδης ευαισθησία και λογική.”

Έ να !!! ... που συμφωνούμε και κάπου.

IxNiLaTiS said...

zentikes είπες:
“μ αρεσει ιδιετερα που λες
οτι δεν κυνηγας με τοξο η μαχαιρι για να μην πονεσουν τα ζωα"


Το συγκεκριμένο κείμενο αναφέρεται στην κατηγορία που συχνά πυκνά μας εκσφενδονίζετε, οτι δήθεν κυνηγάμε με υπερσύγχρονα όπλα ( προφανώς αναφέρεστε στο δίκαννο και στην καραμπίνα, μιά που δεν διαθέτουμε πυρηνικές κεφαλές) ενώ θα έπρεπε να κτνηγάμε με μαχαίρια ρόπαλα κλπ ...
Απαντώ πως αυτά έχουν απαγορευτεί από την νομοθεσία, γιατί ... είτε θηρεύουν πολύ μεγάλο αριθμό θηραμάτων (παγίδες – δίκτυα) καταστρέφοντας έτσι μεγάλο μέρος της πανίδας, είτε βασανίζουν φρικτά (παγίδες, δόρυ, ακόντιο, τόξο, μαχαίρι κλπ) και για μεγάλο χρονικό διάστημα το ζώο, μέχρι αυτό να πεθάνει.

zentikes είπες:
δεν εχω λογια”

Λόγια έχεις και πολλά. Ίσως μάλιστα και να έχεις μόνον αυτά.
Αλλά για κάποιον που έχει διαβάσει το κείμενό μου στο οποίο αναφέρεσαι, είναι πασιφανή η απόπειρα διαστρέβλωσης αυτών που γράφω.

IxNiLaTiS said...

zentikes said...
IxNiLaTiS

"καλο θα ηταν να αφηνες να γραψουν ολοι οι υπολοιποι σχολια
και μετα να μιλησεις"


Δεν γνωρίζω πόσοι είναι οι “υπόλοιποι” στους οποίους αναφέρεσαι. Πόσα πόστ να περιμένω για να απαντήσω δηλαδή; 50; 100; περισσότερα;


zentikes said...
"ετσι και αλλιως το ιδιο παραμυθι θα πεις
μην το επαναλαμβανεις δυο και τρεις φορες
αγαπητε μου φυσιολατρη"

Όταν και οι άλλοι λένε τα ίδια και τα ίδια, εκ των πραγμάτων θα πρέπει να δίνω την ίδια απάντηση,
ώσπου να μήν μπορούν να κάνουν πλεόν πως δήθεν δεν την άκουσαν.

περαστικός said...
This comment has been removed by the author.
περαστικός said...
This comment has been removed by the author.
περαστικός said...

Άκουσε Ιχνηλάτης, θα μπορούσα να εμπλακώ στη συζήτηση και να παραθέσω επιχειρήματα ηθικά και πρακτικά. Θα μπορούσα να σου πω ότι ακριβώς από τη στιγμή που υπάρχει υπεραφθονία κρέατος στο εμπόριο, κάποιος ο οποίος σηκώνεται από μια πόλη για να πάει να σκοτώσει ένα ακόμη άγριο ζώο είναι αδικαιολόγητος ηθικά. Μπορώ ακόμη να σου πω ότι οι κυνηγοί είναι μάστιγα π.χ. για τα αποδημητικά πουλιά, ένα ενδεικτικό link της ορνιθολογικής εδώ, που βρήκα άμεσα, χωρίς να κάνω έρευνα http://www.ornithologiki.gr/gr/hos/dt/dt_19_04_02.htm, μπορώ να σου αναφέρω απειλούμενα είδη όπως ο Σπιζαετός για τον οποίο κυριότερη απειλή είναι το κυνήγι. Ξέρω, θα μου πεις ότι δεν είσαι υπέρ της λαθροθηρίας, αλλά πώς να δει κάποιος χωριστά τους κυνηγούς από ένα τέτοιο φαινόμενο που είναι τόσο διαδεδομένο στις τάξεις τους;

Αλλά δεν βρίσκω λόγο Ιχνηλάτης να ασχοληθώ με τίποτε από αυτά, η ουσία είναι η εξής, ναι, οι κάποιοι μπορεί να τρώμε κρέας, αλλά υπάρχει μια άβυσσος που μας χωρίζει από ένα κυνηγό και αυτή είναι ότι ο κυνηγός, κυρίως αυτός της πόλης, ΣΚΟΤΩΝΕΙ ΜΕ ΣΚΟΠΟ ΤΗΝ ΕΥΧΑΡΙΣΤΗΣΗ, όχι διότι αισθάνεται την ανάγκη να τρώει κρέας, όχι γιατί δεν βρίσκει τροφή, αλλά με κύριο κίνητρο την ΗΔΟΝΗ ΤΟΥ ΦΟΝΟΥ. Αυτό καθιστά κάθε κυνηγό ηθικά μεμπτό και προσωπικά θα αδυνατούσα να είμαι φίλος ή να αντιμετωπίσω με συμπάθεια οποιονδήποτε κυνηγό. Ο φόνος ως άθλημα δεν είναι αποδεκτός, ή το αποδέχεσαι αυτό ή δεν υπάρχει τίποτε άλλο να πούμε. Βλέπεις, τα πράγματα είναι πολύ απλά. Η φιλότητα που αισθάνομαι για τον κόσμο καλύπτει όλα τα πλάσματα, μπορεί όταν βρεθώ στην ανάγκη να σκοτώσω για να τραφώ, αλλά ποτέ δεν θα σκότωνα από ευχαρίστηση ή για να απολαύσω ένα γαστριμαργικό μεζέ. Αν έχεις και την απορία, έχω περιορίσει το κρέας στο ελάχιστο. Αυτοί που σκοτώνουν από ευχαρίστηση δεν είναι συμπολίτες μου, δεν τους αναγνωρίζω ως ανήκοντες στην ίδια κοινωνία με εμένα, δεν μπορούν να είναι φίλοι μου και θεωρώ ότι φέρουν ένα μίασμα και δεν με ενδιαφέρει αν για κάθε ζώο που σκοτώνεις απελευθερώνεις άλλα δέκα. Η ζωή είναι ιερή και δεν πρέπει να αφαιρείται ποτέ αν δεν υπάρχει σοβαρή ανάγκη. Δεν έχω να σου πω τίποτε άλλο. Δυστυχώς, αν είσαι κυνηγός, δεν μπορώ να πω ότι αυτά τα γράφω με εκτίμηση.

Mαρμαρένια said...

Κάποιος είπε μη φοβάσαι τα θηρία της ζούγκλας αλλά τα θηρία της πόλης…κάπου εδώ κολλάει…..

resident said...

@IxNiLaTiS
O διάλογος με ανθρώπους που σκοτώνουν από ευχαρίστηση δεν είναι και ότι πιο…ευχάριστο.
Ο σκοπός του κυνηγού είναι ιδιοτελής.Υπερασπίζεται το δικαίωμα ΤΟΥ να σκοτώνει.Οι ζωόφιλοι υπερασπίζονται το δικαίωμα τρίτων για ζωή και ελευθερία.

1.ο μέσος κυνηγός σκοτώνει περίπου 100 ζώα το χρόνο.Ξεχνάς τις τσίχλες τα κοτσύφια τα τρυγόνια που τα σακατεύετΕ κατά δεκάδες σε κάθε έξοδο(θηρεύετε για να ακούγεται καλύτερα)και στΡέφεις την προσοχή στα αγριογούρουνα.Δεν έπιασε..
2.γραψε στο google «είδη ζώων που εξαφανίστηκαν η κινδυνεύουν να εξαφανιστούν»και θα δεις την αιτία.Θα χορτάσει το μάτι σου.Γιατι όταν ένα είδος κινδυνεύει να εξαφανιστεί απαγορεύουν το κυνήγι του?

Αλλά εσείς αφήνετε που και που καμία πέρδικα για τα μάτια του κόσμου και για να έχετε ήσυχη την συνείδηση σας.Ωραίο παιγνίδι βρήκατε.
3.σιγουρα αν και δεν εχω δει,θα υπάρχουν θύματα από τα φυτοφάρμακα κλπ ε, ότι απομένει το αποτελειώνετε.
Μερικά είδη πουλιών μπήκαν στις πόλεις για να ησυχάσουν από εσάς και τα όπλα σας.Πας μια βόλτα και τα μοναδικά που συναντάς είναι κισες,δεκοχτουρες και γλαρούς.Αυτα που δεν κυνηγάτε .Τα υπόλοιπα όσα επέζησαν κρύβονται τρομαγμένα.Σε μέρη, λίμνες κλπ που απαγορεύτηκε το κυνήγι,Επικρατεί γαλήνη και ειρήνη .Έλεος!
4.γνωστοι μου άχρηστοι σαν κυνηγοί, παιδιά της πόλης, σε κάθε εξόρμηση σκοτώνουν τουλάχιστον 10 με 15 τσίκλες η με τα φουσκωτά ξεπαστρεύουν καμπόσα παπιά η σε καρτέρι στον Έβρο η σε χωράφια με καλαμπόκι αποτελειώνουν αρκετές κουρασμένες τρυγόνες στα καθιστά.
5.εχεις «θηρεύσει 15 αγριογούρουνα»? από πουλάκια πως πάμε?
6.δεν τρώω αρνιά .Στα υπόλοιπα σου απάντησε ο περαστικός.
Λυπάμαι για τα ζώα που σκοτώνεις και δεν μπορώ να σε σταματήσω,για αυτό δεν συνεχίζω.

Η μεγαλύτερη συγκίνηση δεν είναι να τα σκοτώνεις αλλά να τα αφήνεις να ζουν.

MANOS ANDRIWTOY said...

APO THN ELEFTHEROTYPIA


ΔΡ ΠΑΣΑΟΥΡΙ Ο βραβευμένος με Νόμπελ Ειρήνης και υπεύθυνος του ΟΗΕ για το κλίμα στέλνει «μήνυμα» στις κυβερνήσεις


«Το φτηνό αυτοκίνητο δεν είναι για φτωχούς...»


Του ΝΙΚΟΥ ΚΑΤΖΗΛΑΚΗ


Πριν από πέντε χρόνια ο Αλ Γκορ τον αποκαλούσε αναποτελεσματικό και αντιαμερικανό, αναφερόμενος σε δηλώσεις του εναντίον της αμερικανικής περιβαλλοντικής πολιτικής και της τότε πρόσφατης εκλογής του στην προεδρία της Διακυβερνητικής Διάσκεψης του ΟΗΕ για την Κλιματική Αλλαγή (IPCC). Τον περασμένο Δεκέμβριο τον αγκάλιαζε δημοσίως, μοιραζόμενος το Νόμπελ Ειρήνης για το 2007 μαζί του.



«Ενα αυτοκίνητο δεν μπορεί να είναι ποτέ για φτωχούς, όταν μιλάμε για φτώχεια εισοδήματος 1 ή 2 δολαρίων την ημέρα. Η κλιματική αλλαγή θα αυξήσει το χάσμα πλουσίων-φτωχών και σ' αυτό θα συντελέσει ο ακατάσχετος πολλαπλασιασμός των ρυπογόνων αυτοκινήτων», λέει ο δρ Ρατζέντρα Πασάουρι κρίνοντας το φτηνό ινδικό αυτοκίνητο «Νάνο», που τόσο προβλήθηκε από τα ΜΜΕ (φωτ.: AFP)
Σήμερα, ο δρ Ρατζέντρα Πασάουρι, ο οποίος παρέλαβε την τιμητική διάκριση εκπροσωπώντας τον ανωτέρω οργανισμό, μιλώντας στην «Ε» από το Νέο Δελχί, μιλάει με ελπίδα για το εάν έχουν ληφθεί τα κατεπείγοντα μηνύματα που εκπέμπει ο πλανήτης από τις κυβερνήσεις, αλλά πολύ ανήσυχος για τις επιπτώσεις της κλιματικής αλλαγής εάν δεν ληφθούν μέτρα, εκφράζει τις απόψεις του για τη βλαπτικότητα και την ουτοπία του φτηνού αυτοκινήτου, για το χάσμα πλουσίων-φτωχών και δίνει απαντήσεις στις σφοδρές επικρίσεις που δέχεται συχνά το πάνελ στο οποίο προεδρεύει. Οσον αφορά τη σημερινή του σχέση με τον πρώην πρόεδρο των ΗΠΑ, αναφέρει ότι, παρότι έχει προηγηθεί, «είμαι ερευνητής και είναι πολιτικός, αλλά έχουμε ίδιους στόχους και προθέσεις. Αυτές τις μέρες θα γευματίσουμε στο σπίτι μου».

Οι δεσμεύσεις στο Μπαλί

- Δρ Πασάουρι, η διάσκεψη στο Μπαλί θεωρήθηκε η μεγάλη ευκαιρία των κυβερνήσεων του κόσμου να δείξουν ότι αντιλαμβάνονται το έκτακτο του προβλήματος της κλιματικής αλλαγής. Εγινε κάτι τέτοιο;

«Πιστεύω ότι ναι. Εάν διαβάσετε τα συμπεράσματα της διάσκεψης, υπήρξε μια ξεκάθαρη κατανόηση και αποδοχή των ευρημάτων που παρέθεσε η IPCC. Κανείς δεν τα αμφισβήτησε, και όλοι δήλωσαν ότι πρέπει να δράσουμε σύντομα. Εάν διαβάσετε την τελική ανακοίνωση, μιλάει για βαθιές περικοπές στις εκπομπές ρύπων σε μια συμφωνία μέχρι το 2009. Οπότε, πιστεύω ότι όλα αυτά καταδεικνύουν το βαθμό δέσμευσης».

- Πολλοί πιέζουν όμως τις κυβερνήσεις τους να λάβουν επιπλέον μέτρα, όπως το να ιδρύσουν υπουργεία Περιβάλλοντος. Δεν θα λέγατε ότι ένα τέτοιο υπουργείο θα ήταν αποτελεσματικότερο για οικολογικά θέματα;

«Κατά τη γνώμη μου, το σημαντικότερο είναι ο πρωθυπουργός και το υπουργικό συμβούλιο να έχουν τη βούληση να ασχοληθούν με την κλιματική αλλαγή, διότι πολύ συχνά ένα υπουργείο Περιβάλλοντος είναι στο περιθώριο της κυβέρνησης, δεν επηρεάζει την ενεργειακή ή αναπτυξιακή πολιτική. Εάν η κορυφή της κυβέρνησης έχει τη βούληση να εργαστεί πάνω στα προβλήματα, δεν νομίζω ότι είναι απαραίτητο να έχεις ένα υπουργείο Περιβάλλοντος, αλλά μια περιβαλλοντική πολιτική σε ανώτατο κυβερνητικό επίπεδο».

- Αντιμετωπίζουμε ένα διπλό πρόβλημα: θέλουμε να κλείσουμε το χάσμα πλουσίων-φτωχών και να πολεμήσουμε την κλιματική αλλαγή. Στην περίπτωση του νέου φτηνού ινδικού αυτοκινήτου «Νάνο» κάποιοι είπαν ότι βρήκαν το μελλοντικό όχημα των φτωχών, αλλά συγχρόνως είδαμε αντιδράσεις περιβαλλοντικών οργανώσεων εναντίον του. Τι προτείνετε;

«Ενα αυτοκίνητο δεν μπορεί να είναι ποτέ "για φτωχούς". Οταν μιλάμε για φτώχεια, εισοδήματος 1 ή 2 δολαρίων την ημέρα, προφανώς δεν μπορεί να αγοραστεί ένα αυτοκίνητο, οποιασδήποτε τιμής. Οπότε αυτό που χρειάζεται είναι καλά μέσα μαζικής μεταφοράς. Η κλιματική αλλαγή θα αυξήσει το χάσμα πλουσίων-φτωχών, διότι οι φτωχοί θα υποφέρουν περισσότερο και σε αυτό θα συντελέσει ο ακατάσχετος πολλαπλασιασμός των ρυπογόνων αυτοκινήτων. Οπότε είναι σημαντικό να εργαστούμε ώστε να καλυφθούν οι ανάγκες της φτωχής πλειοψηφίας, και δεν νομίζω ότι αυτό μπορεί να γίνει με αυτοκίνητα ή μοτοσικλέτες».

- Πολλοί υποψιάζονται ότι στην πραγματικότητα η επιστήμη έχει ήδη παραγάγει οικολογική τεχνολογία και εναλλακτικές πηγές ενέργειας για φτηνή και ευρεία χρήση, αλλά οι μεγάλες πετρελαϊκές εταιρείες εμποδίζουν τη διανομή τους στην παγκόσμια αγορά. Ποια είναι η άποψή σας;

«Υπάρχουν μερικές πεφωτισμένες πετρελαϊκές εταιρείες και κάποιες όχι και τόσο. Κάποιες έχουν δεσμευτεί στη παραγωγή ανανεώσιμων πηγών ενέργειας, οπότε υπάρχουν παραδείγματα εταιρειών που κοιτούν μπροστά, ξοδεύοντας πολλά χρήματα στην έρευνα και την ανάπτυξη νέων πηγών ενέργειας. Αλλά υπάρχουν και άλλες που δεν το κάνουν. Οπότε είναι μια μικτή εικόνα, δεν μπορούμε να το γενικεύουμε, κατά τη γνώμη μου».

- Οι επικριτές σας υποστηρίζουν ότι οι εκθέσεις της IPCC τείνουν στο να υποτιμούν τους κινδύνους και να αναφέρουν μόνο τον «ελάχιστο κοινό παρονομαστή» των ευρημάτων. Αποδέχεστε το χαρακτηρισμό «συντηρητικός» όσον αφορά την παράθεση στοιχείων για την κλιματική αλλαγή;

«Πιστεύω ότι δεν είναι ακριβής, διότι τελικώς η IPCC κάνει αξιολόγηση της κατάστασης από στοιχεία που είναι ήδη δημοσιευμένα. Υπάρχουν και έρευνες βέβαια που λένε ότι τα πράγματα θα είναι πολύ χειρότερα, και πάντοτε τις αναφέρουμε. Κοιτάμε τα πάντα, αλλά αυτό που παράγουμε είναι αξιολόγηση της κατάστασης με βάση την πλειοψηφία των μελετών για την κλιματική αλλαγή, διότι είναι και θέμα αξιοπιστίας του IPCC. Πώς να αγνοήσουμε την πλειοψηφία των μελετών και να επικεντρωθούμε σε έρευνες που δείχνουν μια πολύ χειρότερη κατάσταση;».

- Το IPCC κατηγορείται επίσης ότι δέχεται πολιτικές επιρροές, και συγκεκριμένα από την κυβέρνηση Μπους. Το λαμβάνετε αυτό υπ' όψιν σας και ποια μέτρα λαμβάνετε ώστε να αποτραπεί;

«Δεν συμφωνώ ότι το IPCC επηρεάζεται από οποιαδήποτε κυβέρνηση. Οι συνελεύσεις μας είναι ανοικτές, και διαφανείς, κάθε χώρα έχει το δικαίωμα να εκφράσει τις απόψεις της. Οπότε, εφόσον οι διαδικασίες έχουν τέτοια χαρακτηριστικά, καμιά χώρα, όσο κραταιά κι αν είναι, δεν μπορεί να επηρεάσει το τελικό αποτέλεσμα. Οπότε αυτή η κατηγορία είναι αβάσιμη. Καμιά χώρα δεν μπορεί να επηρεάσει τη δουλειά των συγγραφέων των εκθέσεών μας, οι οποίοι εργάζονται ανεξάρτητα και με βάση τα υπάρχοντα επιστημονικά δεδομένα».

Ο Γκορ είναι πολιτικός...

- Κάποιες από αυτές τις κατηγορίες είχαν διατυπωθεί από τον Αλ Γκορ, με τον οποίο μοιραστήκατε το φετινό Νόμπελ Ειρήνης. Τι μπορείτε να μας πείτε για τη συνύπαρξή σας;

«Είμαστε πολύ καλοί φίλοι, αυτές τις μέρες θα είναι στο Νέο Δελχί, και θα γευματίσουμε στο σπίτι μου. Εγώ είμαι ερευνητής και αυτός πολιτικός, αλλά έχουμε όμοιους στόχους και προθέσεις. Εχω υψηλό επίπεδο σεβασμού προς αυτόν».

- Ο ίδιος σάς είχε χαρακτηρίσει ως αντιαμερικάνο στο παρελθόν, με αφορμή τη ρήση σας για το ότι «θα πρέπει να υπάρξει ένα παγκόσμιο κίνημα για το μποϊκοτάρισμα αμερικανικών προϊόντων ως πηγή παγκόσμιας ρύπανσης». Πώς το σχολιάζετε; Θα ενθαρρύνατε παρόμοιες κινήσεις σήμερα;

«Δεν είναι σωστός ο χαρακτηρισμός. Θα έλεγα ότι είμαι πολύ ανήσυχος για το πρόβλημα της κλιματικής αλλαγής. Αν δούμε το αποτέλεσμα της ανθρώπινης δράσης στο περιβάλλον, η εικόνα είναι όντως αρνητική· πρέπει να σταθεροποιήσουμε τη θερμοκρασία του πλανήτη όσο το δυνατόν γρηγορότερα. Οι μακροπρόθεσμες συνέπειες δεν είναι καθόλου καθησυχαστικές εάν δεν κάνουμε τίποτε γι' αυτό. Τα είχα πει αυτά πριν γίνω πρόεδρος της IPCC και ήταν μια πολύ προσωπική άποψη. Είμαι όμως κάθετα αντίθετος με κάθε προσπάθεια να μη γίνει αποδεκτή η τεράστια δουλειά επιστημόνων και ειδικών πάνω στην κλιματική αλλαγή. Αλλά είναι αλήθεια ότι η θέση αρκετών χωρών έναντι του προβλήματος, συμπεριλαμβανομένων και των ΗΠΑ, έχει αλλάξει τα τελευταία χρόνια, και αυτό χάρη στην αποδοχή των ευρημάτων της IPCC. Οπότε δεν θα ενθάρρυνα ούτε θα αποθάρρυνα κανέναν από το να μποϊκοτάρει τα προϊόντα μιας χώρας σήμερα· ζούμε σε έναν ελεύθερο κόσμο, και εάν οι καταναλωτές θέλουν να λάβουν μια συγκεκριμένη δράση, μπορούν να κάνουν ό,τι θεωρούν σωστό. Θα πρέπει οι κονότητες και οι χώρες να το αποφασίζουν μόνες τους».

MANOS ANDRIWTOY said...

APO THN ELEFTHEROTYPIA


ΔΡ ΠΑΣΑΟΥΡΙ Ο βραβευμένος με Νόμπελ Ειρήνης και υπεύθυνος του ΟΗΕ για το κλίμα στέλνει «μήνυμα» στις κυβερνήσεις


«Το φτηνό αυτοκίνητο δεν είναι για φτωχούς...»


Του ΝΙΚΟΥ ΚΑΤΖΗΛΑΚΗ


Πριν από πέντε χρόνια ο Αλ Γκορ τον αποκαλούσε αναποτελεσματικό και αντιαμερικανό, αναφερόμενος σε δηλώσεις του εναντίον της αμερικανικής περιβαλλοντικής πολιτικής και της τότε πρόσφατης εκλογής του στην προεδρία της Διακυβερνητικής Διάσκεψης του ΟΗΕ για την Κλιματική Αλλαγή (IPCC). Τον περασμένο Δεκέμβριο τον αγκάλιαζε δημοσίως, μοιραζόμενος το Νόμπελ Ειρήνης για το 2007 μαζί του.



«Ενα αυτοκίνητο δεν μπορεί να είναι ποτέ για φτωχούς, όταν μιλάμε για φτώχεια εισοδήματος 1 ή 2 δολαρίων την ημέρα. Η κλιματική αλλαγή θα αυξήσει το χάσμα πλουσίων-φτωχών και σ' αυτό θα συντελέσει ο ακατάσχετος πολλαπλασιασμός των ρυπογόνων αυτοκινήτων», λέει ο δρ Ρατζέντρα Πασάουρι κρίνοντας το φτηνό ινδικό αυτοκίνητο «Νάνο», που τόσο προβλήθηκε από τα ΜΜΕ (φωτ.: AFP)
Σήμερα, ο δρ Ρατζέντρα Πασάουρι, ο οποίος παρέλαβε την τιμητική διάκριση εκπροσωπώντας τον ανωτέρω οργανισμό, μιλώντας στην «Ε» από το Νέο Δελχί, μιλάει με ελπίδα για το εάν έχουν ληφθεί τα κατεπείγοντα μηνύματα που εκπέμπει ο πλανήτης από τις κυβερνήσεις, αλλά πολύ ανήσυχος για τις επιπτώσεις της κλιματικής αλλαγής εάν δεν ληφθούν μέτρα, εκφράζει τις απόψεις του για τη βλαπτικότητα και την ουτοπία του φτηνού αυτοκινήτου, για το χάσμα πλουσίων-φτωχών και δίνει απαντήσεις στις σφοδρές επικρίσεις που δέχεται συχνά το πάνελ στο οποίο προεδρεύει. Οσον αφορά τη σημερινή του σχέση με τον πρώην πρόεδρο των ΗΠΑ, αναφέρει ότι, παρότι έχει προηγηθεί, «είμαι ερευνητής και είναι πολιτικός, αλλά έχουμε ίδιους στόχους και προθέσεις. Αυτές τις μέρες θα γευματίσουμε στο σπίτι μου».

Οι δεσμεύσεις στο Μπαλί

- Δρ Πασάουρι, η διάσκεψη στο Μπαλί θεωρήθηκε η μεγάλη ευκαιρία των κυβερνήσεων του κόσμου να δείξουν ότι αντιλαμβάνονται το έκτακτο του προβλήματος της κλιματικής αλλαγής. Εγινε κάτι τέτοιο;

«Πιστεύω ότι ναι. Εάν διαβάσετε τα συμπεράσματα της διάσκεψης, υπήρξε μια ξεκάθαρη κατανόηση και αποδοχή των ευρημάτων που παρέθεσε η IPCC. Κανείς δεν τα αμφισβήτησε, και όλοι δήλωσαν ότι πρέπει να δράσουμε σύντομα. Εάν διαβάσετε την τελική ανακοίνωση, μιλάει για βαθιές περικοπές στις εκπομπές ρύπων σε μια συμφωνία μέχρι το 2009. Οπότε, πιστεύω ότι όλα αυτά καταδεικνύουν το βαθμό δέσμευσης».

- Πολλοί πιέζουν όμως τις κυβερνήσεις τους να λάβουν επιπλέον μέτρα, όπως το να ιδρύσουν υπουργεία Περιβάλλοντος. Δεν θα λέγατε ότι ένα τέτοιο υπουργείο θα ήταν αποτελεσματικότερο για οικολογικά θέματα;

«Κατά τη γνώμη μου, το σημαντικότερο είναι ο πρωθυπουργός και το υπουργικό συμβούλιο να έχουν τη βούληση να ασχοληθούν με την κλιματική αλλαγή, διότι πολύ συχνά ένα υπουργείο Περιβάλλοντος είναι στο περιθώριο της κυβέρνησης, δεν επηρεάζει την ενεργειακή ή αναπτυξιακή πολιτική. Εάν η κορυφή της κυβέρνησης έχει τη βούληση να εργαστεί πάνω στα προβλήματα, δεν νομίζω ότι είναι απαραίτητο να έχεις ένα υπουργείο Περιβάλλοντος, αλλά μια περιβαλλοντική πολιτική σε ανώτατο κυβερνητικό επίπεδο».

- Αντιμετωπίζουμε ένα διπλό πρόβλημα: θέλουμε να κλείσουμε το χάσμα πλουσίων-φτωχών και να πολεμήσουμε την κλιματική αλλαγή. Στην περίπτωση του νέου φτηνού ινδικού αυτοκινήτου «Νάνο» κάποιοι είπαν ότι βρήκαν το μελλοντικό όχημα των φτωχών, αλλά συγχρόνως είδαμε αντιδράσεις περιβαλλοντικών οργανώσεων εναντίον του. Τι προτείνετε;

«Ενα αυτοκίνητο δεν μπορεί να είναι ποτέ "για φτωχούς". Οταν μιλάμε για φτώχεια, εισοδήματος 1 ή 2 δολαρίων την ημέρα, προφανώς δεν μπορεί να αγοραστεί ένα αυτοκίνητο, οποιασδήποτε τιμής. Οπότε αυτό που χρειάζεται είναι καλά μέσα μαζικής μεταφοράς. Η κλιματική αλλαγή θα αυξήσει το χάσμα πλουσίων-φτωχών, διότι οι φτωχοί θα υποφέρουν περισσότερο και σε αυτό θα συντελέσει ο ακατάσχετος πολλαπλασιασμός των ρυπογόνων αυτοκινήτων. Οπότε είναι σημαντικό να εργαστούμε ώστε να καλυφθούν οι ανάγκες της φτωχής πλειοψηφίας, και δεν νομίζω ότι αυτό μπορεί να γίνει με αυτοκίνητα ή μοτοσικλέτες».

- Πολλοί υποψιάζονται ότι στην πραγματικότητα η επιστήμη έχει ήδη παραγάγει οικολογική τεχνολογία και εναλλακτικές πηγές ενέργειας για φτηνή και ευρεία χρήση, αλλά οι μεγάλες πετρελαϊκές εταιρείες εμποδίζουν τη διανομή τους στην παγκόσμια αγορά. Ποια είναι η άποψή σας;

«Υπάρχουν μερικές πεφωτισμένες πετρελαϊκές εταιρείες και κάποιες όχι και τόσο. Κάποιες έχουν δεσμευτεί στη παραγωγή ανανεώσιμων πηγών ενέργειας, οπότε υπάρχουν παραδείγματα εταιρειών που κοιτούν μπροστά, ξοδεύοντας πολλά χρήματα στην έρευνα και την ανάπτυξη νέων πηγών ενέργειας. Αλλά υπάρχουν και άλλες που δεν το κάνουν. Οπότε είναι μια μικτή εικόνα, δεν μπορούμε να το γενικεύουμε, κατά τη γνώμη μου».

- Οι επικριτές σας υποστηρίζουν ότι οι εκθέσεις της IPCC τείνουν στο να υποτιμούν τους κινδύνους και να αναφέρουν μόνο τον «ελάχιστο κοινό παρονομαστή» των ευρημάτων. Αποδέχεστε το χαρακτηρισμό «συντηρητικός» όσον αφορά την παράθεση στοιχείων για την κλιματική αλλαγή;

«Πιστεύω ότι δεν είναι ακριβής, διότι τελικώς η IPCC κάνει αξιολόγηση της κατάστασης από στοιχεία που είναι ήδη δημοσιευμένα. Υπάρχουν και έρευνες βέβαια που λένε ότι τα πράγματα θα είναι πολύ χειρότερα, και πάντοτε τις αναφέρουμε. Κοιτάμε τα πάντα, αλλά αυτό που παράγουμε είναι αξιολόγηση της κατάστασης με βάση την πλειοψηφία των μελετών για την κλιματική αλλαγή, διότι είναι και θέμα αξιοπιστίας του IPCC. Πώς να αγνοήσουμε την πλειοψηφία των μελετών και να επικεντρωθούμε σε έρευνες που δείχνουν μια πολύ χειρότερη κατάσταση;».

- Το IPCC κατηγορείται επίσης ότι δέχεται πολιτικές επιρροές, και συγκεκριμένα από την κυβέρνηση Μπους. Το λαμβάνετε αυτό υπ' όψιν σας και ποια μέτρα λαμβάνετε ώστε να αποτραπεί;

«Δεν συμφωνώ ότι το IPCC επηρεάζεται από οποιαδήποτε κυβέρνηση. Οι συνελεύσεις μας είναι ανοικτές, και διαφανείς, κάθε χώρα έχει το δικαίωμα να εκφράσει τις απόψεις της. Οπότε, εφόσον οι διαδικασίες έχουν τέτοια χαρακτηριστικά, καμιά χώρα, όσο κραταιά κι αν είναι, δεν μπορεί να επηρεάσει το τελικό αποτέλεσμα. Οπότε αυτή η κατηγορία είναι αβάσιμη. Καμιά χώρα δεν μπορεί να επηρεάσει τη δουλειά των συγγραφέων των εκθέσεών μας, οι οποίοι εργάζονται ανεξάρτητα και με βάση τα υπάρχοντα επιστημονικά δεδομένα».

Ο Γκορ είναι πολιτικός...

- Κάποιες από αυτές τις κατηγορίες είχαν διατυπωθεί από τον Αλ Γκορ, με τον οποίο μοιραστήκατε το φετινό Νόμπελ Ειρήνης. Τι μπορείτε να μας πείτε για τη συνύπαρξή σας;

«Είμαστε πολύ καλοί φίλοι, αυτές τις μέρες θα είναι στο Νέο Δελχί, και θα γευματίσουμε στο σπίτι μου. Εγώ είμαι ερευνητής και αυτός πολιτικός, αλλά έχουμε όμοιους στόχους και προθέσεις. Εχω υψηλό επίπεδο σεβασμού προς αυτόν».

- Ο ίδιος σάς είχε χαρακτηρίσει ως αντιαμερικάνο στο παρελθόν, με αφορμή τη ρήση σας για το ότι «θα πρέπει να υπάρξει ένα παγκόσμιο κίνημα για το μποϊκοτάρισμα αμερικανικών προϊόντων ως πηγή παγκόσμιας ρύπανσης». Πώς το σχολιάζετε; Θα ενθαρρύνατε παρόμοιες κινήσεις σήμερα;

«Δεν είναι σωστός ο χαρακτηρισμός. Θα έλεγα ότι είμαι πολύ ανήσυχος για το πρόβλημα της κλιματικής αλλαγής. Αν δούμε το αποτέλεσμα της ανθρώπινης δράσης στο περιβάλλον, η εικόνα είναι όντως αρνητική· πρέπει να σταθεροποιήσουμε τη θερμοκρασία του πλανήτη όσο το δυνατόν γρηγορότερα. Οι μακροπρόθεσμες συνέπειες δεν είναι καθόλου καθησυχαστικές εάν δεν κάνουμε τίποτε γι' αυτό. Τα είχα πει αυτά πριν γίνω πρόεδρος της IPCC και ήταν μια πολύ προσωπική άποψη. Είμαι όμως κάθετα αντίθετος με κάθε προσπάθεια να μη γίνει αποδεκτή η τεράστια δουλειά επιστημόνων και ειδικών πάνω στην κλιματική αλλαγή. Αλλά είναι αλήθεια ότι η θέση αρκετών χωρών έναντι του προβλήματος, συμπεριλαμβανομένων και των ΗΠΑ, έχει αλλάξει τα τελευταία χρόνια, και αυτό χάρη στην αποδοχή των ευρημάτων της IPCC. Οπότε δεν θα ενθάρρυνα ούτε θα αποθάρρυνα κανέναν από το να μποϊκοτάρει τα προϊόντα μιας χώρας σήμερα· ζούμε σε έναν ελεύθερο κόσμο, και εάν οι καταναλωτές θέλουν να λάβουν μια συγκεκριμένη δράση, μπορούν να κάνουν ό,τι θεωρούν σωστό. Θα πρέπει οι κονότητες και οι χώρες να το αποφασίζουν μόνες τους».

ellinida said...

ιχνηλάτη

Ολοι έχουν δικαίωμα να μιλάνε και όχι μόνο οι χορτοφάγοι. Ολοι ζούμε σ' αυτή την κοινωνία και όλοι έχουμε το δικαίωμα να εκφράσουμε την άποψη μας. Μιά μεγάλη μερίδα του πληθυσμού βρίσκει άρρωστο το διεστραμένο χόμπυ σας κι' ευελπιστώ ότι κάποια στιγμή θα σας σταματήσει η κοινωνία.
Εσείς οι κυνηγοί και οι επιλεκτικές ευαισθησίες σας. Ειδοποίησες για την αρκούδα λες. Τις αγαπάς τις αρκούδες ε; Και τους λύκους; Εμ βέβαια είναι πιό δυνατά από σένα.
Τα υπόλοιπα ζώα που σκοτώνεις, γιατί δεν τ'αγαπάς εξίσου;
Να σου πω γιατί, επειδή είσαστε όλοι αντράκια της συμφοράς, αισθάνεστε κατώτεροι από τις γυναίκες ή ανεπαρκείς και βγάζετε τ' απωθημένα σας και τον ανδρισμό σας σε ζώα αδύναμα κι' ανυπεράσπιστα. Ε κάπου πρέπει να ξεσπάσετε κι'εσείς...
Πόσο άντρας αισθάνεσαι κάθε φορά που πυροβολείς; Πόσο δυνατός νοιώθεις όταν δολοφονείς ένα πουλάκι ή ένα λαγό γιά να αισθανθείς σπουδαίος;
Ολα σας τα επιχειρήματα είναι για γέλια. Επιστρέφετε στην φύση ζώα που έχουν μεγαλώσει με την ανθρώπινη παρουσία. Εύκολα θηράματα είναι στα δίκανα. Πόση υποκρισία! Γιά την φύση το κάνετε ή για να έχετε θηράματα;
Αει σιχτίρι πιά φονιάδες!

Anonymous said...

ΟΛΟΙ ΜΙΛΑΝΕ, ΔΕΝ ΤΙΘΕΤΑΙ ΘΕΜΑ, Η ΣΑΡΚΑ ΤΩΝ ΑΘΩΩΝ ΠΛΑΣΜΑΤΩΝ ΣΥΣΚΕΥΑΣΜΕΝΗ ΣΤΑ Σ.Μ. ΔΕΝ ΜΑΣ ΚΑΝΕΙ ΝΑ ΝΟΙΩΘΟΥΜΕ ΤΗ ΖΩΗ ΠΟΥ ΥΠΗΡΧΕ ΜΕΣΑ ΤΟΥ, ΔΕΝ ΜΑΣ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΙΖΕΙ, ΜΙΑ ΥΠΝΩΣΗ ΑΚΟΜΑ, ΟΠΩΣ ΤΟΣΕΣ ΠΟΥ ΖΟΥΜΕ ΜΕΣΑ ΣΤΟ ΜΑΤΡΙΞ ΤΟΥ "ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ" ΜΑΣ, ΑΛΛΑ ΣΥΛΛΟΓΙΖΟΜΑΙ, (ΠΕΡΑΝ ΤΗΣ ΑΠΕΧΘΟΥΣ ΠΡΑΞΗΣ ΝΑ ΒΑΣΑΝΙΣΕΙΣ, Η ΝΑ ΣΚΟΤΩΣΕΙΣ ΠΛΑΣΜΑ ΠΟΥ ΠΟΝΑΕΙ ΟΠΩΣ ΕΣΥ), Ο ΠΑΡΑΔΕΙΣΟΣ ΟΠΩΣ ΤΟΝ ΠΕΡΙΓΡΑΦΟΥΝ ΟΙ ΓΡΑΦΕΣ ΚΙ ΟΙ ΠΑΡΑΔΟΣΕΙΣ, ΕΙΧΕ ΤΟΥΣ ΠΡΩΤΟΠΛΑΣΤΟΥΣ ΝΑ ΜΗ ΤΡΩΝΕ ΤΑ ΖΩΑ, ΚΙ ΟΥΤΕ ΤΑ ΖΩΑ ΤΡΩΓΟΝΤΑΝ ΜΕΤΑΞΥ ΤΟΥΣ.....
Ο ΗΣΑΙΑΣ ΕΠΙΣΗΣ ΟΡΑΜΑΤΙΖΕΤΑΙ ΤΑ ΙΔΙΑ ΜΙΛΩΝΤΑΣ ΓΙΑ ΤΟΝ ΠΑΡΑΔΕΙΣΟ ΠΟΥ ΠΕΡΙΜΕΝΟΥΜΕ ΝΑ ΕΛΘΕΙ ΣΤΗ ΓΗ....
Η ΑΠΟΚΑΛΥΨΗ, ΤΟ ΕΣΧΑΤΟΛΟΓΙΚΟ ΕΡΓΟ ΤΗΣ ΧΡΙΣΤΙΑΝΟΣΥΝΗΣ, ΚΛΕΙΝΕΙ ΜΕ ΤΗΝ ΕΙΚΟΝΑ ΠΩΣ ΤΟ ΛΙΟΝΤΑΡΙ ΠΡΟΣΚΥΝΑΕΙ ΤΟ ΠΡΟΒΑΤΟ, ΩΣ ΑΠΟΔΕΙΞΗ ΤΗΣ 2ης ΕΛΕΥΣΗΣ ΤΟΥ ΧΡΙΣΤΟΥ, ΤΟ ΚΛΕΙΣΙΜΟ ΔΗΛΑΔΗ ΤΗΣ ΒΙΑΣ....
ΜΗΠΩΣ ΜΟΝΟΙ ΜΑΣ ΚΑΝΟΥΜΕ ΑΥΤΗ ΤΗ ΓΗ ΚΟΛΑΣΗ??
ΜΗΠΩΣ Η ΣΚΛΗΡΟΤΗΤΑ ΜΑΣ ΚΙ Η ΒΙΑ ΣΤΗ ΦΥΣΗ ΚΑΙ ΣΤΑ ΖΩΑ, ΓΥΡΙΖΕΙ ΜΠΟΥΜΕΡΑΝΓΚ ΕΠΑΝΩ ΜΑΣ ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΛΕΜΕ ΤΙ ΦΤΑΙΞΑΜΕ?? ΜΗΠΩΣ Η ΝΟΜΟΤΕΛΕΙΑ ΤΟΥ ΣΥΜΠΑΝΤΟΣ, ΠΕΡΙΛΑΜΒΑΝΕΙ ΚΑΙ ΤΗ ΣΥΜΠΟΝΙΑ ΣΤΑ ΖΩΑ, ΩΣ ΝΟΜΟ??
Πυθαγόρας: αρχαίος Έλληνας φιλόσοφος πηγή σοφίας του Δυτικού πολιτισμού:
"Όσο ο άνθρωπος θα συνεχίζει να είναι ο άσπλαχνος καταστροφέας κατώτερων όντων, δεν θα γνωρίσει ποτέ υγεία ή ειρήνη. Γιατί όσο οι άνθρωποι θα κατασφάζουν ζώα, θα σκοτώνουν ο ένας τον άλλο. Πράγματι, αυτός που σπέρνει το σπόρο του φόνου και του πόνου δεν μπορεί να δρέψει χαρά και αγάπη".

Anonymous said...

Ιχνηλάτη, τα ίχνη που πρέπει να ακολουθήσεις είναι αυτά που θα σε οδηγήσουν στο πολύ μακρινό παρελθόν.Ετσι θα καταλάβεις ότι η αρρώστια που έχεις να δολοφονείς ανυπεράσπιστα ζώα είναι κατάλοιπο από την εποχή των σπηλαίων.Εξημερώσου και ευαισθητοποιήσου.Αγαπά την ζωή, όχι μόνο τη δικιά σου.

Anonymous said...

Μανία και με τα κοράκια της διαβόητης πια πολυδιαφημιζόμενης IPCC, που είναι εξ ορισμού τηλεχειριζόμενη (διακυβερνητική), παριστάνοντας την επιστημονική:
IPCC followed only 17 of the more than 127 forecasting
principles critical to making sound predictions -
http://www.washingtontimes.com/apps/pbcs.dll/article?AID=/20080314/COMMENTARY/702895001/home.html

IxNiLaTiS said...

Μετά την παράκληση του zentikes :

«|||||IxNiLaTiS

καλο θα ηταν να αφηνες να γραψουν ολοι οι υπολοιποι σχολια
και μετα να μιλησεις
ετσι και αλλιως το ιδιο παραμυθι θα πεις
μην το επαναλαμβανεις δυο και τρεις φορες
αγαπητε μου φυσιολατρη||||»

Περίμενα λοιπόν να μιλήσουν και άλλοι και τώρα θεωρώ πως μπορώ να απαντήσω. Όμως μια αξιοπρεπή απάντηση σε κάθε τι που είπε ο καθένας, απαιτεί πολλές σελίδες πληκτρολόγησης και πολύ χρόνο που δεν έχω.
Θα απαντήσω μόνον σε λίγα «χτυπητά».

περαστικός said...
«|||που βρήκα άμεσα, χωρίς να κάνω έρευνα http://www.ornithologiki.gr/gr/hos/dt/dt_19_04_02.htm, |||»
Το φαινόμενο της λαθροθηρίας είναι κατάπτυστο και από εμάς τους κυνηγούς, όπως είναι κατάπτυστο και το φαινόμενο της λαθρεμπορίας από εμάς τους εμπόρους. Εμείς οι κυνηγοί με δικά μας χρήματα διοργανώσαμε την ομοσπονδιακή θηροφυλακή για να αντιμετωπίσουμε αυτή την μάστιγα που στιγματίζει ολόκληρη την κυνηγητική οικογένεια. Η ομοσπονδιακή Θηροφυλακή αποτελείται από οχήματα και άνδρες που ενώ πληρώνονται από εμάς, ανήκουν στο δασαρχείο. http://www.ksellas.gr/thirofilaki.asp
Δεν νομίζω ότι χρειάζεται περεταίρω ανάπτυξη το θέμα….

περαστικός said...
«||| μπορώ να σου αναφέρω απειλούμενα είδη όπως ο Σπιζαετός για τον οποίο κυριότερη απειλή είναι το κυνήγι. |||»
Περίεργο μου φαίνεται …
Ποιες μελέτες και από ποιους έδειξαν κάτι τέτοιο;
Μην καταπίνεις αμάσητα ότι σου δίνουν.

περαστικός said... «|||Ξέρω, θα μου πεις ότι δεν είσαι υπέρ της λαθροθηρίας, αλλά πώς να δει κάποιος χωριστά τους κυνηγούς από ένα τέτοιο φαινόμενο που είναι τόσο διαδεδομένο στις τάξεις τους; |||»
Αγαπητέ μου η λαθροθηρία δεν θα σταματήσει αν σταματήσει η νόμιμη θήρα.

περαστικός said...
«||| ναι, οι κάποιοι μπορεί να τρώμε κρέας, αλλά υπάρχει μια άβυσσος που μας χωρίζει από ένα κυνηγό και αυτή είναι ότι ο κυνηγός, κυρίως αυτός της πόλης, ΣΚΟΤΩΝΕΙ ΜΕ ΣΚΟΠΟ ΤΗΝ ΕΥΧΑΡΙΣΤΗΣΗ, |||»
Ακριβώς το ίδιο κάνεις και εσύ. Τρως κρέας για ευχαρίστηση και μόνον !!!
Αν θέλεις να βάζεις το κεφάλι κάτω σαν την στροθοκάμηλο, γιατί αυτό σε κάνει να αισθάνεσαι πως είσαι κάτι ανώτερο και καλύτερο …. ε, τότε στρουθοκαμήλιζε ελεύθερα …
περαστικός said...
«||| όχι διότι αισθάνεται την ανάγκη να τρώει κρέας, όχι γιατί δεν βρίσκει τροφή, αλλά με κύριο κίνητρο την ΗΔΟΝΗ ΤΟΥ ΦΟΝΟΥ |||»

Η κλασική λανθασμένη αντίληψη ανθρώπου που δεν έχει ιδέα από κυνήγι. Στο blog μου
http://ixnilatis33.blogspot.com/2008/02/blog-post.html
θα βρείς την απάντησή σου.
περαστικός said...
«||| Η φιλότητα που αισθάνομαι για τον κόσμο καλύπτει όλα τα πλάσματα, μπορεί όταν βρεθώ στην ανάγκη να σκοτώσω για να τραφώ, αλλά ποτέ δεν θα σκότωνα από ευχαρίστηση ή για να απολαύσω ένα γαστριμαργικό μεζέ. |||»
Συνεχίζει να στρουθοκαμηλίζεις …
Κρέας τρως μόνον για να απολαύσεις έναν γαστριμαργικό μεζέ . Τίποτε άλλο.
Έχεις σκοτώσει μεγάλο αριθμό ζώων μόνον και μόνον για μεζέ και κέφι. Πάψε πιά να κρύβεσαι πίσω από το δάκτυλό σου.

περαστικός said...
«||| Αν έχεις και την απορία, έχω περιορίσει το κρέας στο ελάχιστο. |||»
Α, μάλιστα .. φονεύεις δηλαδή ελάχιστα.
Συνεχίζει να στρουθοκαμηλίζεις … !!!
περαστικός said..
«||| Δυστυχώς, αν είσαι κυνηγός, δεν μπορώ να πω ότι αυτά τα γράφω με εκτίμηση. |||»
Ενώ εγώ εκτιμώ πολύ τον στρουθοκαμηλισμό. LOL

IxNiLaTiS said...

Anonymous said...
"||| ΟΛΟΙ ΜΙΛΑΝΕ, ΔΕΝ ΤΙΘΕΤΑΙ ΘΕΜΑ, Η ΣΑΡΚΑ ΤΩΝ ΑΘΩΩΝ ΠΛΑΣΜΑΤΩΝ ΣΥΣΚΕΥΑΣΜΕΝΗ ΣΤΑ Σ.Μ. ΔΕΝ ΜΑΣ ΚΑΝΕΙ ΝΑ ΝΟΙΩΘΟΥΜΕ ΤΗ ΖΩΗ ΠΟΥ ΥΠΗΡΧΕ ΜΕΣΑ ΤΟΥ, |||"

Και έτσι παραγγέλνεις σάρκες δίχως τύψεις … και μετά αποκαλείτε εμάς ασυνείδητους.
Εγώ φίλε μου το 80% περίπου του κρέατος που τρώω είναι από κυνήγι. Όπως ακριβώς μου το δίνει η φύση.

IxNiLaTiS said...

resident said...

«||| 1.ο μέσος κυνηγός σκοτώνει περίπου 100 ζώα το χρόνο.Ξεχνάς τις τσίχλες τα κοτσύφια τα τρυγόνια που τα σακατεύετΕ κατά δεκάδες σε κάθε έξοδο(θηρεύετε για να ακούγεται καλύτερα)και στΡέφεις την προσοχή στα αγριογούρουνα.Δεν έπιασε.. |||»

Αντιφάσεις .. αντιφάσεις… αντιφάσεις…
από ανθρώπους παράλογους και άσχετους με το αντικείμενο για το οποίο μιλάνε.
100 ζώα τον χρόνο είπες; Τότε κάθε κυνηγός έπρεπε να διέθετε ψυγείο 20 τετραγωνικών μέτρων … Να σκέπτεσαι πρώτα κάτι πρίν το γράψεις …
Σύμφωνα με τα λεγόμενα σου, κάθε τσιχλοκυνηγός σκοτώνει το χρόνο 100 τσίχλες; Αν ναι, αυτό σημαίνει πως το θήραμα αυτό δεν μειώνεται από το κυνήγι. Ίσως γιατί το θήραμα αυτό ζητά πάντα το ψύχος, και την άνοιξη που οι ψεκασμοί με φυτοφάρμακα έχουν την τιμητική τους, αυτό έχει φύγει βορειότερα και γλυτώνει.


resident said...
«||| 2.γραψε στο google «είδη ζώων που εξαφανίστηκαν η κινδυνεύουν να εξαφανιστούν»και θα δεις την αιτία.Θα χορτάσει το μάτι σου.Γιατι όταν ένα είδος κινδυνεύει να εξαφανιστεί απαγορεύουν το κυνήγι του? |||»

Για ζώα που εξαφανίζονται, δεν ευθύνεται το κυνήγι. Ο άνθρωπος ανέκαθεν κυνηγούσε σε καθημερινή βάση, και με μέσα που σήμερα θεωρούνται αθέμιτα (παγίδες, δίχτυα,) και έπιανε μεγαλύτερες ποσότητες θηραμάτων από ότι σήμερα. Παρόλα αυτά τα θηράματα δεν λιγόστευαν. Αν θέλεις να βρείς την αιτία της μείωσης και εξαφάνισης ψάξε αλλού. ..
Δηλαδή όταν κάποιο θήραμα κινδυνεύει με εξαφάνιση και απαγορεύουν το κυνήγι του, αυτό σύμφωνα με την λογική σου σημαίνει πως ευθύνεται το κυνήγι;
Τα ζώα που εξαφανίζονται είναι αυτά που «δεν χρησιμεύουν» πλέον στον σημερινό κοντόφθαλμο άνθρωπο. Ξέρεις πόσα ζώα που δεν κυνηγιούνται, εξαφανίζονται;
Λάβε υπ όψιν σου επίσης πως ο αγριόχοιρος στην Πελοπόννησο είχε εξαφανισθεί από την εποχή της τουρκοκρατίας. Πρόσφατα η Κυνηγητική Συνομοσπονδία Ελλάδος έκανε εμπλουτισμό της Πελοποννήσου με αγριόχοιρους και παρ όλο το κυνήγι του, ο αγριόχοιρος έχει φθάσει σήμερα σε πολύ υψηλούς αριθμούς πληθυσμού.
Όταν ένα ζώο είναι χρήσιμο στον άνθρωπο, ακόμα και ως θήραμα, τότε ο άνθρωπος φροντίζει για την ύπαρξή του. Αν δηλαδή επιτρεπόταν και το κυνήγι του ζαρκαδιού, σήμερα η Πελοπόννησος θα ήταν γεμάτη όχι μόνον από αγριόχοιρους αλλά και από ζαρκάδια.
Θέλετε να πληθήνουν τα ζαρκάδια; Ε, τότε επιτρέψτε το κυνήγι τους.

Anonymous said...

@Ixnilatis
Τι είναι αυτά που γράφεις παιδί μου?Δεν δικαιολογείται η δολοφονία, πάρτο χαμπάριιιι!!
Μη μας προκαλείς!