Thursday, August 2, 2007

Ακόμη ένα banner για το κυνήγι...


4 Comments:

Blogger ellinida said...

Ωραίο είναι κι'αυτό. Αλλά εγώ είμαι σκληροπυρηνική. Ν'απαγορευτεί δια παντός! Αντε μην πάρουμε εμείς καραμπίνες και τους κυνηγήσουμε!

August 2, 2007 at 4:02 PM  
Blogger ΠΡΕΖΑ TV said...

Δια παντος...δεν νομιζω να απαγορευτει καθως απο πισω κρυβεται μια ολοκληρη επιχειρηση....

August 2, 2007 at 10:33 PM  
Blogger ellinida said...

Και πολλοί πολλοί ψήφοι. Βλέπεις τα ζώα ούτε μιλάνε, ούτε ψηφίζουν.

August 4, 2007 at 12:20 AM  
Blogger Διαγόρας ο Μήλιος said...

Χαχαχα! Αυτά που λέτε εδώ μου θύμισαν την πάγια θέση που έχω από πιτσιρικάς σε αυτό το ζήτημα, γι'αυτό και μόλις έγραψα ένα νέο άρθρο στο δικό μου ιστολόγιο πάνω σε αυτό ακριβώς το θέμα. (Δεν συνεισέφερα το άρθρο στο whispering planet γιατί φοβάμαι πως δεν ταιριάζει με το κλίμα που επικρατεί εδώ, καθώς το άρθρο μου είναι ολίγοντί αιμοχαρές.)

Κυρίες και κύριοι, σας παρουσιάζω το Fair play στο κυνήγι!

August 4, 2007 at 6:40 AM  

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home