Περί Σαφήνειας και Δημοκρατίας
Είναι απίστευτο πόσο ωραία κείμενα μπορεί να ανακαλύψει κανείς στο Διαδίκτυο και κάθε φορά που βρίσκω κάτι χαίρομαι πραγματικά και θέλω να το μοιραστώ μαζί σας. Αλήθεια, τι καλύτερο θα μπορούσε να γράψει κανείς για το επίπεδο του πολιτικού λόγου που κυριαρχεί (όπως πχ στη πρόσφατη τηλεμαχία των πολιτικών αρχηγών) ή για το τι σημαίνει στη πράξη δημοκρατία, από αυτά που ακολουθούν;
Περισσότερα, στο blog Κόβοντας Δρόμο
Labels: αυτενέργεια, δημοκρατία, σαφήνεια