Tuesday, September 4, 2007

Υπεγραψε και εσυ!

ΔΑΣΟΛΟΓΙΟ ΤΩΡΑ - ΟΧΙ ΣΤΟΝ ΑΠΟΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΜΟ ΤΩΝ ΔΑΣΩΝ Petition


To: Greek Parliament
Δασολόγιο ΤΩΡΑ

ΟΧΙ στην αναθεώρηση του άρθρου 24
ΝΑΙ σε ανεξάρτητο Υπουργείο Περιβάλλοντος

Οι κάτωθι υπογεγραμμένοι πολίτες:
• Αιτούμεθα την άμεση σύνταξη Δασολογίου από το κράτος και τις δημόσιες υπηρεσίες
• Απαιτούμε από την επόμενη Βουλή να καταψηφίσει την αναθεώρηση του Άρθρου 24 του Συντάγματος περί προστασίας των δασικών εκτάσεων ώστε να μην ενταθεί ο αποχαρακτηρισμός των δασών
• Αξιώνουμε τη δημιουργία ξεχωριστού Υπουργείου Περιβάλλοντος με εξειδικευμένα στελέχη και την αποδέσμευση του από το Υπουργείο Δημοσίων Έργων καθώς οι δύο λειτουργίες είναι συχνά ανταγωνιστικές μεταξύ τους
• Να δεσμευτούν οι ελεύθεροι χώροι Ελληνικό Ελαιώνας Γουδή κλπ για να διπλασιαστεί το αστικό πράσινο σε μία τετραετία
• Να κηρυχθεί η Αττική και όποιο άλλο σημείο της χώρας έχει υποστεί οικολογική περιβαλλοντική καταστροφή σε 10ετή κατάσταση έκτακτης περιβαλλοντικής ανάγκης ώστε να είναι κάθε επόμενη κυβέρνηση δεσμευμένη.

Labels: , ,

Wednesday, August 22, 2007

Εκτός απο τα καμένα υπάρχουν και τα κομμένα...


photo: flora attica

Η Ελληνική πολιτεία έχει σύνταγμα που προστατεύει, προφυλάσσει, καταστέλλει, προβλέπει .

Η Ελληνική πολιτεία έχει προβλέψει ώστε πάντα να υπάρχει ένα παράθυρο και παρά τη ρητή απαγόρευση της «μεταβολής του προορισμού των δασών και των δασικών εκτάσεων» εκτός αν προέχει «για την Εθνική Οικονομία η αγροτική εκμετάλλευση ή άλλη τους χρήση».
Στο flora attica δημοσιεύονται καθημερινά νέες συγκλονιστικές φωτογραφίες «αναβίλλωσης», τρανές αποδείξεις των ευθυνών κάθε αρχής που μας ζητά «μαζί» να προχωρήσουμε…

Labels: ,

Sunday, July 22, 2007

ΑΙΟΛΙΚά ΠάΡΚΑ: ΕΝέΡΓΕΙΑ ΠΡάΣΙΝΗ ή ΜΑύΡΗ..?



Πράσινη σαν τα δέντρα ή μαύρη σαν τα αποκαΐδια, εννοείται. Αφού μελέτησα όσα βρήκα (ευχαριστώ αυτόν που ενημέρωσε) αναρωτιέμαι ποια είναι η σχέση των αιολικών πάρκων με τις πρόσφατες φωτιές. Πάλι "αναδιανομή πλούτου" προβλέπω, μερικοί θα γίνουν πλουσιότεροι, δλδ, σε βάρος του κοινωνικού συνόλου. Θα μείνουμε απαθείς..?


http://www.green-planet.gr/articles_anemogenitries.htm

http://athens.indymedia.org/front.php3?lang=el&article_id=695753

http://athens.indymedia.org/front.php3?lang=el&article_id=693907

http://athens.indymedia.org/front.php3?lang=el&article_id=328436

http://athens.indymedia.org/front.php3?lang=el&article_id=685866

Video: http://athens.indymedia.org/front.php3?lang=el&article_id=689187

http://athens.indymedia.org/front.php3?lang=el&article_id=703873

Labels: , , ,