Tuesday, November 20, 2007

Διαμαρτυρηθείτε στους KILLτίδη & co

Το Συμβούλιο της Επικρατείας διατάζει προσωρινή απαγόρευση του κυνηγιού μέχρι ν'αποφασίσει για την προσφυγή των οικολογικών οργανώσεων που ζήτησαν να απαγορευτεί το κυνήγι για φέτος.
Λίγες μέρες μετά ο Υφυπουργός Αγροτικής Ανάπτυξης (κύριος) Κιλτίδης υπογράφει απόφαση να συνεχίσουν ανενόχλητοι οι κυνηγοί το αιματηρό τους χόμπυ εις βάρος της πανίδας του τόπου. Οι ψήφοι για ακόμα μιά φορά είναι ανώτεροι όλων.
Λίγες μέρες πριν ο πρωθυπουργός δήλωνε πως το Περιβάλλον είναι εθνική υπόθεση. Εγώ θα έλεγα πως είναι υπόθεση ψήφων τελικά.
Λυπάμαι. Δεν αξίζετε ούτε να σας φτύσει κανείς. Πόσες μέρες διαρκεί το φιλότιμο σε αυτή τη χώρα;
Οσοι έχετε εξοργιστεί και θέλετε να διαμαρτυρηθείτε στείλτε mails και διαμαρτυρηθείτε.

Κων/νος Κιλτίδης (ή KILLτίδης ο φονιάς των άγριων ζώων) - Ο Υφυπουργός Αγροτικής Ανάπτυξης που υπέγραψε την κατάπτυστη απόφαση.
ax2u165@minagric.gr

Αλέξανδρος Κοντός - Ο Υπουργός Αγροτικής Ανάπτυξης
ax2u050@minagric.gr

Κώστας Καραμανλής - Ο γνωστός, ναι ντε αυτός που είπε πως το Περιβάλλον είναι εθνική υπόθεση. Εχει και ζώα αυτή η χώρα κύριε Καραμανλή, δεν έχει μόνο ψηφοφόρους κυνηγούς.
www.primeminister.gr (έχει φόρμα επικοινωνίας)

Περισσότερες λεπτομέρειες, διευθύνσεις όπως και ένα δείγμα επιστολής μπορείτε να βρείτε εδώ.
Διαδώστε το.
Οσοι στείλετε, αφήστε ένα μήνυμα για να ξέρουμε πόσα emails πήγαν.

Ευχαριστώ.
whispering planet

Labels:

76 Comments:

Blogger vossinakis said...

τους εστειλα μηνυμα

November 16, 2007 at 4:15 AM  
Blogger vossinakis said...

το μαιλ του πρωθυπουργου δεν παίζει...γυρισε πισω. Η επικοινωνια γίνεται μονο μεσω φόρμας στην ιστοσελιδα του

November 16, 2007 at 4:42 AM  
Blogger Διαγόρας ο Μήλιος said...

Έχω ακούσει κι από άλλο ιστολόγιο για τον KILLτίδη, (ε ρε καζούρα που έχει να φάει ο τύπος, φαντάζομαι ήδη το εξώφυλο του Killers των Iron Maiden με photoshoπαρισμένο το "Killτίδης" αντί για "Killers" και άλλα τέτοια φαιδρά,) το πρόβλημα όμως είναι ότι ούτε το άλλο ιστολόγιο, (δεν θυμάμαι ποιό ήταν τώρα,) ούτε εσύ, δίνετε κάποια παραπομπή στις πηγές σας έτσι ώστε οι ισχυρισμοί σας περί του τι είπε ο KILLτίδης να είναι διασταυρώσιμοι και εξακριβώσιμοι.

Έτσι λοιπόν, οι μόνοι που θα συνδράμουν με την ενέργειά σας είναι εκείνοι που δρουν παρορμητικά και βάσει συναισθήματος. (Ή που με κάποιο τρόπο έχουν την πρόσβαση στις πηγές που εσείς δεν μαρτυράτε.) Δεν το λέω αυτό με σκοπό την επίκρηση, το λέω με σκοπό τη συμβουλή για βελτίωση και αύξηση της αποτελεσματικότητας των προσπαθειών σας.

November 16, 2007 at 4:55 AM  
Blogger whispering-planet said...

Οποιος θέλει να πειστεί δεν έχει παρά να πάει εδώ

http://www.minagric.gr/greek/press/2007/11/greek141107.shtml

November 16, 2007 at 5:31 AM  
Blogger whispering-planet said...

Μέχρι προχθές ίσχυε. Πάω να βρω το καινούργιο.

November 16, 2007 at 5:37 AM  
Blogger ellinida said...

Εστειλα

Στον Κοντό

Ελεος πλέον με το κυνήγι
Λίγο φιλότιμο δεν υπάρχει σε αυτή την χώρα;
Είναι δυνατόν το Στε να απαγορεύει και ο υφυπουργός σας να επιτρέπει να ξαναβγούν οι δολοφόνοι;
Ντροπή!

Στον Κιλτίδη

Τα θερμά μου συγχαρητήρια κύριε KILLτίδη
Θα μείνετε στην ιστορία σαν ο φονιάς των ζώων. Ντροπή να σας ορίζουν οι ψήφοι των κυνηγών.

Στον Καραμανλή
Αξιος ο κύριος KILL τίδης
Αξιος και σεις που τον επιλέξατε. Ο υπηρέτης των κυνηγών και ο φονιάς των ζώων.
Τι άλλο μένει να πούμε; Πως στην πραγματικότητα οι κυνηγοί κυβερνούν τις κυβερνήσεις; Αυτό είναι από χρόνια γνωστό.

Για τον Καραμανλή εδώ
http://www.primeminister.gr/index.php?option=com_contact&task=view&contact_id=1&Itemid=3

November 16, 2007 at 6:15 AM  
Blogger ΑΠΟΤΡΟΠΗ ΠΑΓΚΟΣΜΙΟΥ ΜΠΛΑΚΑΟΥΤ & ανατίναξης πυρηνικών εργοστασίων said...

Και το μέιλ τού ...μπαϊ-αραχτάρη: ndpress1@nd.gr. Αυτό δίνει στον βολευτικό κατάλογο.
Για να μην ξεχνιόμαστε: η δασική ιεραρχία αποχαρακτηρίζει, οι άλλες καίνε και καταπατούν, μια κολλητή τους γενοκτονεί, κι όλες μαζί αλληλοτρώγονται να σαβουρώσουν ό,τι βλέπουν, κατά το γνωστό Ο,ΤΙ ΦΑΝΕ ΚΙ Ο,ΤΙ ΑΡΠΑΞΟΥΝΕ, ΤΑ ΣΑΒΑΝΑ ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΤΣΕΠΕΣ !
Η ταπεινή μου γνώμη είναι ότι θα μας υπολογίζουν όταν μας βλέπουν αδερφωμένους να γλεντάμε τακτικά, οπότε θα αποτελούμε και ένα ολοζώντανο μέτρο σύγκρισης με τις βουλιμικές φάτσες τους.
ΚΟΙΝΩΦΕΛΗ ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΣΕ ΟΛΟΥΣ ΚΑΙ ΟΛΕΣ!

November 16, 2007 at 6:43 AM  
Blogger Кроткая said...

ισχύει το λινκ που βάλατε και αντιγράφω το απόσπασμα από την απόφαση με ημερ. 14 Νοεμβρίου:

Α΄.

1. Ανακαλούμε την αριθ. 97595/4553/9-8-2007 απόφαση του Υπουργού Αγροτικής Ανάπτυξης & Τροφίμων με θέμα «Ρυθμίσεις θήρας

για την κυνηγετική περίοδο 2007-2008»

2. Καθορίζουμε την διάρκεια της κυνηγετικής περιόδου για τον κυνηγετικό έτος 2007 - 2008 από 20 Αυγούστου 2007 μέχρι 29 Φεβρουαρίου

2008.

3. Τα επιτρεπόμενα να κυνηγηθούν είδη, η χρονική περίοδος και οι μέρες κυνηγίου τους, καθώς και ο μέγιστος αριθμός θηραμάτων κατά είδος,

που επιτρέπεται να θηρεύει ο κυνηγός στην ημερήσια έξοδό του, αναφέρονται στο συνημμένο πίνακα.

4. Απαγορεύουμε το κυνήγι της Μπεκάτσας (Scolopax rusticola) στο καρτέρι, το πρωί και το βράδυ.

5. Περιορίζουμε την χρησιμοποίηση σκύλων δίωξης για άσκηση κυνηγίου από 15-9-2007 μέχρι

20 -1-2008 σε τρεις (3) ημέρες την εβδομάδα (Τετάρτη, Σάββατο και Κυριακή),δηλαδή μόνο τις

ημέρες κατά τις οποίες επιτρέπεται, αντιστοίχως, το κυνήγι του Λαγού και του Αγριόχοιρου.

6. Επιτρέπουμε το κυνήγι του Αγριόχοιρου (Sus scrofa) σε ομάδες μέχρι δέκα (10) κυνηγών, με δικαίωμα θήρευσης μέχρι δύο (2) ατόμων

κατά ομάδα και ημερήσια έξοδο. Εξαιρείται η περιοχή της Πελοποννήσου για την οποία περιορίζεται το κυνήγι έως την 15-12-2007 και ο

επιτρεπόμενος αριθμός θηρευομένων ατόμων επίσης περιορίζεται σε ένα (1) άτομο. Για λόγους προστασίας της φυσικής παραγωγής του αγριόχοιρου,απαγορεύεται το κυνήγι σε όλη τη χώρα του νεαρού αγριόχοιρου όσο αυτός φέρει τις χαρακτηριστικές ραβδώσεις στο σώμα του, καθώς και τις χοιρομητέρες αυτών.

7. Για όσα είδη πουλιών δεν αναφέρονται στην παρούσα απαγορεύεται το κυνήγι τους, σύμφωνα με τις διατάξεις των άρθρων 2,3 και 4 της

δηγίας 79/409 ΕΟΚ.

8. Επιτρέπουμε το κυνήγι της Αλεπούς (Vulpes vulpes) από 15-9-2007 μέχρι 20 -1-2008 με την χρησιμοποίηση κυνηγετικού όπλου και σκύλου

δίωξης και από 21-1-2008 μέχρι 29-2-2008 χωρίς σκύλο δίωξης, μόνο στους νομούς που δεν έχουν χαρακτηρισθεί ως αρουραιόπληκτοι.

Διευκρινίζουμε ότι η χρησιμοποίηση σκύλου δίωξης για το κυνήγι της Αλεπούς υπόκειται στους περιορισμούς της παραγράφου 4 της παρούσης.

9. Επιτρέπουμε το κυνήγι του Πετροκούναβου (Martes foina) με τη χρησιμοποίηση κυνηγετικού όπλου, χωρίς σκύλο δίωξης από 15-9-2007 μέχρι 29-2-2008.

Β΄.

1. Απαγορεύουμε το κυνήγι:

1.1 Στα μόνιμα καταφύγια άγριας ζωής

1.2 Στα εκτροφεία θηραμάτων

1.3 Στις περιοχές όπου ισχύουν απαγορεύσεις θήρας ορισμένης χρονικής διάρκειας.

1.4. Στους πυρήνες των Εθνικών Δρυμών.

1.5 Σε ζώνη πλάτους πεντακοσίων (500) μέτρων κατά μήκος της χερσαίας μεθοριακής γραμμής.

1.6 Σε θαλάσσια ζώνη πλάτους τριακοσίων (300) μέτρων από τις ακτές.

1.7 Σε όλες τις περιοχές όπου ισχύουν ειδικοί περιορισμοί θήρας σύμφωνα με το άρθρο 6

της 414985/29-11-85 (ΦΕΚ 757/Β/18-12-85) κοινής υπουργικής απόφασης.

1.8 Στις καμένες εκτάσεις για τις οποίες έχουν εκδοθεί οι σχετικές αποφάσεις απαγόρευσης κυνηγίου.

1.9 Στους αρχαιολογικούς χώρους, ιστορικούς τόπους και μνημεία χωρίς προηγούμενη άδεια

του Υπουργού Πολιτισμού.

2. Απαγορεύουμε την αγοραπωλησία όλων των ειδών θηραμάτων, εκτός εκείνων τα οποία προέρχονται από εκτροφεία (δημόσια ή ιδιωτικά), από τις ελεγχόμενες κυνηγετικές περιοχές ή από το εξωτερικό, εφόσον έχουν τηρηθεί οι νόμιμες διαδικασίες απόκτησης τους.

3. Επιτρέπεται – κατ΄ εξαίρεση – για την τρέχουσα κυνηγετική περίοδο η αγοραπωλησία του αγριοκούνελου στη νήσο Λήμνο όπου οι

υπερπληθυσμοί έχουν διαταράξει το οικοσύστημα και έχουν δημιουργήσει ήδη σοβαρά προβλήματα και καταστροφές στις γεωργικές

εκμεταλλεύσεις. Οι υπερπληθυσμοί και οι ζημίες πιστοποιούνται από επιτροπή αποτελούμενη από εκπροσώπους της Δ/νσης Γεωργίας,

της Δ/νσης Δασών, της Τοπικής Αυτοδιοίκησης και της Ένωσης Γεωργικών Συνεταιρισμών.

Η σύσταση της επιτροπής και η έγκριση αγοραπωλησίας γίνεται με απόφαση του Γενικού Γραμματέα της Περιφέρειας μετά από

εισήγηση της αρμόδιας δασικής αρχής.

4. Η εκγύμναση των κυνηγετικών σκύλων επιτρέπεται αποκλειστικά και μόνο στους περιορισμένους χώρους εκγύμνασης που καθορίζονται

από τις δασικές αρχές και απαγορεύεται οπουδήποτε αλλού.

Γ΄ .

Από τις διατάξεις αυτής της απόφασης δεν προκαλείται δαπάνη σε βάρος του κρατικού προϋπολογισμού.

Η απόφαση αυτή να δημοσιευτεί στην Εφημερίδα της Κυβερνήσεως.

σόρυ για το μακρυνάρι αλλά δνε ξέρουν να τα πούν σύντομα.

November 16, 2007 at 10:00 AM  
Blogger Кроткая said...

εκτός από τους κυνηγούς, ψήφο έχουν και οι φιλόζωοι σε αυτή τη χώρα, ρε γμτ...

November 16, 2007 at 10:01 AM  
Anonymous Anonymous said...

Έστειλα σε όλους μήνυμα

November 17, 2007 at 12:20 AM  
Blogger oikologiki-lamia.blogspot.com said...

Διαμαρτυρία για το κυνήγι

κύριε Υπουργέ
Διαμαρτύρομαι για την απαράδεκτη απόφασή σας για τη συνέχιση του κυνηγίου σε μια περίοδο που όλοι οι λογικοί άνθρωποι καταλαβαίνουν ότι η άγρια φύση, το περιβάλλον, τα άγρια ζώα και τα πουλιά κινδυνεύουν με πλήρη αφανισμό. Ως πότε εμείς οι μη κυνηγοί θα ανεχόμαστε το απαράδεκτο φαινόμενο να μην μπορούμε να δούμε ένα ζώο, ένα πουλί στη φύση;; Είμαι ορειβάτης φυσιολάτρης και σε όλες μας τις εξορμήσεις στα βουνά της πατρίδας μας δεν μπορούμε να δούμε κανένα άγριο ζώο. Έχουν εξαφανιστεί, αλλά αν υπάρχουν είναι τόσο φοβισμένα και κυνηγημένα. Πολλές φορές οι ξένοι συνορειβάτες μας καταφέρονται με σκληρά λόγια κατά της ελληνικής πολιτείας για το απαράδεκτο αυτό φαινόμενο της έλλειψης αρχών προστασίας της άγριας φύσης
Σας παρακαλώ, μην συνεχίζετε άλλο τη δολοφονική αυτή τακτική. Κανένας πια δεν κυνηγάει για να επιβιώσει, να φάει. Το να σκοτώνεις ζωή δεν μπορεί να είναι χόμπυ, ούτε βέβαια σπορ!! Όση αγριάδα και βαρβαρότητα και αν τους καταλαμβάνει, η πολιτεία είναι υποχρεωμένη να την τιθασεύσει και να την περιορίσει

Στέφανος Σταμέλλος
Πλούτωνος 1
35100 Λαμία
e-mail: sstamell@otenet.gr

November 17, 2007 at 12:41 AM  
Blogger Δημήτρης Παπαγεωργίου said...

ΕΣΤΕΙΛΑ ΚΙ ΕΓΩ, ΑΛΛΑ ΚΑΛΗ ΜΑΣ ΤΥΧΗ.

November 17, 2007 at 1:38 AM  
Blogger ΑΠΟΤΡΟΠΗ ΠΑΓΚΟΣΜΙΟΥ ΜΠΛΑΚΑΟΥΤ & ανατίναξης πυρηνικών εργοστασίων said...

Ορίστε και το μέιλ τού προέδρου τής ελλαδικής Αντιδημοκρατίας (γιατί το όνομα που χρησιμοποιούν οι βασανιστές μας είναι παραπλανητικό):
publicrelationsoffice@presidency.gr
Δε θα του αρέσει να ακούει ότι ανέχεται γενοκτόνους

November 17, 2007 at 5:13 AM  
Blogger resident said...

Μήνυμα εστάλη.

November 17, 2007 at 7:55 AM  
Blogger Αννη said...

Έστειλα μήνυμα σε όλους. Για να δούμε εάν θα αλλάξει κάτι...

November 17, 2007 at 10:40 AM  
Blogger HeLLeNiCReVeNgE said...

Για να δούμε αν θα ιδρώσει τ'αυτί τους....

November 17, 2007 at 1:26 PM  
Anonymous Anonymous said...

http://www.lakislazopoulos.gr/contact.htm

Γράφτε και εδώ.

November 17, 2007 at 5:54 PM  
Blogger Διαγόρας ο Μήλιος said...

Ειδικά αφιερωμένο στο Whispering Planet λοιπόν: http://diagoras.wordpress.com/2007/11/18/killtidis

November 17, 2007 at 8:31 PM  
Blogger tzonakos said...

Εστειλα μύνημα και στους δύο.
Στον πρωθυπουργό όχι.
Αλλωστε δεν επρόκειτο να το διαβάσει ποτέ ο ίδιος.
Αίσχος πια με το κυνήγι !

Καλημερες

November 18, 2007 at 1:58 AM  
Anonymous Anonymous said...

Παιδιά οκ, κι εγώ εκνευρίστηκα και όχι τόσο από φιλοζωϊσμό (ό,τι αυτό σημαίνει) αλλά κυρίως για το πολιτικό μήνυμα (=σας γράφουμε), αλλά ως μέλος και εγώ του μπλογκ θα παρακαλέσω να μην ξεφεύγουμε εντελώς.
Τα "αντιδημοκρατία βασανιστές" κλπ, δε νομίζω ότι έχουν καμμιά σχέση με επιχειρήματα. Παρορμητικά σχόλια που λέει και ο διαγόρας.
Για την ποιότητα της Δημοκρατίας είμαστε στην τελική υπεύθυνοι όλοι μας.

(εντελώς φιλικά, και σεβόμενη το δικαίωμα στην ελεύθερη έκφραση του καθενός)

November 18, 2007 at 2:35 AM  
Blogger ΑΠΟΤΡΟΠΗ ΠΑΓΚΟΣΜΙΟΥ ΜΠΛΑΚΑΟΥΤ & ανατίναξης πυρηνικών εργοστασίων said...

Citronella, σεβαστή η αντίρρησή σου, αλλά ο κοινοβουλευτισμός δεν είναι δημοκρατία επειδή πονηρά αυτοαποκαλείται έτσι. Μήπως δε θες να συμμαζέψουμε αυτούς τους ακριβοπληρωμένους που έχουν πραγματικά ξεφύγει και να κάνουμε δημοψηφίσματα για να αποφασίζουμε συλλογικά; Μήπως έχεις την αίσθηση ότι η πλειονότητά μας δε θεωρεί τα μεταλλαγμένα, την αποδάσωση, την ερημοποίηση, τα ραδιενεργοστάσια, τη μόλυνση και τη γενοκτονία τής πανίδας επιεικώς βασανιστήρια των ολίγων στους πολλούς και τη χειρότερη παρακαταθήκη στις επόμενες γενιές;
Και μήπως όσοι ανεπαρκείς ή ελιτιστές θέλουν να τους θεωρούμε ανθρώπινους, δεν πρέπει με έργα να αποδείχνουν ότι με συμπόνια προσπαθούν να θεραπεύσουν τον εγωισμό τους;
Στο κάτω-κάτω, αν αδικείται από ένα σχόλιο ένας καλός άνθρωπος, άντε να φωνάξει ή να γελάσει, αν όμως αδικεί, ενώ οι λάσπες γύρω του δείχνουν ότι από τον Ιούλιο ΑΔΙΑΦΟΡΕΙ για τις αντιδιαβρωτικές σπορές στα καμένα, τότε να λογοδοτήσει! Και ξέρεις πόσοι, μεταξύ άλλων "ειδικών", εξυπνάκηδες από τότε κοροϊδεύουν...

November 18, 2007 at 3:10 AM  
Anonymous Anonymous said...

Αγαπητή/ε Afovia για το τι ξέρω και τι δεν ξέρω και τι θέλω θα μού επιτρέψεις να μην λογοδοτώ σε σχόλια etc. Για να μιμηθώ το ύφος σου: μήπως νομίζεις ότι η Δημοκρατία κατακτάται μέσω Ιντερνετ?

Γενικώς (για admins μέλη κλπ):
Όταν δέχτηκα πρόσκληση για το μπλογκ, το μόνο που ρώτησα ήταν αν με διαβεβαιώνουν ότι δεν υπάρχει κάποια κομματική/φιλοκομματική ταυτότητα.
Καταλαβαίνω πως όλα τα θέματα έχουν πολιτικές αποχρώσεις και δεν μπορούμε να γράφουμε άοσμα και άχρωμα, αλλά λίγος σεβασμός στο ότι είμαστε τόσοι και ο καθένας έχεις τις απόψεις του, δεν βλάπτει.

November 18, 2007 at 3:27 AM  
Blogger SALOME said...

Εχω ανεβάσει κάτι ενδιαφέρον στο blog μου για όσους/οσες ενδιαφέρεστε. Ελπίζω η ηλεκτρονική δημοκρατία να λειτουργήσει με τα θετικά του internet...

November 18, 2007 at 7:49 AM  
Blogger vossinakis said...

Εκτός απο τον αφανισμό που προκαλούν οι φίλοι μας οι κυνηγοί, δεν προσέχουν και τα σκυλιά τους. Σήμερα γύρισα απο το χωριό και έφερα μαζί και ενα σεττερ που βρήκα εγκαταλειμμένο (ενα απο τα πολλά που έχω βρεί και μαζέψει) και θεονήστικο. θα το ταισω και σε καμια εβδομαδα θα το χαρίσω, αλλά όχι σε κυνηγό.

November 18, 2007 at 2:22 PM  
Anonymous Anonymous said...

Έστειλα και εγώ mail σε όλους… και τους παρακάλεσα να απαγορευτεί και το ψάρεμα … και κυρίως το επαγγελματικό ψάρεμα… τα καημένα τα ψάρια δεν έχουν ψυχή;

November 19, 2007 at 12:03 AM  
Anonymous Anonymous said...

Κύριε Υπουργέ

Τελικά η ευαισθησία σας προς το περιβάλλον φάνηκε ότι δεν ήταν και τόσο ισχυρή. Η απόφασή σας για την επανέναρξη του κυνηγιού ασφαλώς δεν εξέπληξε κανέναν μας από τις φιλοπεριβαλλοντικές και φιλοζωικές οργανώσεις της Ελλάδας. Εδώ και δεκαετίες όλος ο κόσμος όταν αναφέρεται για τους πολιτικούς μιλά απαξιωτικά και τους χαρακτηρίζει απλούς φιλόδοξους και ψηφοθήρες.

Ζούμε κρίσιμες ιστορικές στιγμές που η μικροπολιτική ασφαλώς δεν μπορεί να κατανοήσει. Το περιβάλλον μας καταστρέφεται από την ανθρωποκεντρική μας αντίληψη για τη φύση. Αυτή η αυτοκτονική τάση μας δε μπορεί να συλλάβει την τεράστια ανάγκη που έχει προκύψει . Δεν αγαπάμε την Ελλάδα αφηρημένα. Η Ελλάδα δεν είναι απλά ένα φαντασιοκόπημα. Είναι άνθρωποι, πανίδα, τοπίο, πολιτισμός, ζώα, φυτά-δάση… Δεν αγαπάμε αυτό που καταστρέφουμε. Κάνω λάθος;

Παρακαλώ θα ήμουν ευγνώμων αν μου απαντούσατε με πειστικό τρόπο ότι όσα σας προσάπτω ή έγραψα δεν έχουν έτσι. Ο πειστικός τρόπος δεν είναι η ξύλινη γλώσσα αλλά η ειλικρινής.


Κύριε Πρωθυπουργέ

Τελικά η ευαισθησία της κυβέρνησής σας προς το περιβάλλον, παρά τις κατά καιρούς δηλώσεις σας, φάνηκε ότι δεν ήταν και τόσο ισχυρή. Η απόφαση της κυβέρνησής σας για την επανέναρξη του κυνηγιού μετά την προσωρινή απαγόρευσή του από το Συμβούλιο της Επικρατείας, ασφαλώς δεν εξέπληξε κανέναν μας από τις φιλοπεριβαλλοντικές-οικολογικές και φιλοζωικές οργανώσεις της Ελλάδας.

Ζούμε κρίσιμες ιστορικές στιγμές. Έχουμε τα περιθώρια να παραμένουμε ίδιοι. Το περιβάλλον μας καταστρέφεται από την ανθρωποκεντρική μας αντίληψη για τη φύση. Αυτή η αυτοκτονική τάση μας δε μπορεί να συλλάβει την τεράστια ανάγκη που έχει προκύψει .

Δεν αγαπάμε την Ελλάδα αφηρημένα. Η Ελλάδα δεν είναι απλά ένα φαντασιοκόπημα. Είναι άνθρωποι, πανίδα, τοπίο, πολιτισμός, ζώα, φυτά-δάση… Δεν αγαπάμε όμως αυτό που καταστρέφουμε. Κάνω λάθος;

Αντιλαμβάνομαι πόσο πολυάσχολος μπορεί να είναι ένας πρωθυπουργός. Αναγκαστικά ιεραρχεί τα ζητήματα που θα ασχοληθεί με βάση την κρισιμότητά τους. Αλλά το ό,τι είμαστε κρίκος στην αλυσίδα της ζωής και εξαρτόμαστε από την υγεία της (ως είδος), ότι είμαστε μέρος της φύσης και όχι η φύση τμήμα μας, είναι μείζονος ανάγκης συνειδητοποίηση, καθώς αφορά πλέον την επιβίωσή μας και το μέλλον της ανθρωπότητας. Δεν είναι έτσι;

November 19, 2007 at 12:49 AM  
Anonymous Anonymous said...

Tous esteila minima.
NA

November 19, 2007 at 1:04 AM  
Blogger Μαύρος Γάτος said...

Δεν μπορώ να συμμετέχω, λυπάμαι. Αδυνατώ να είμαι όσο κόσμιος πρέπει για να μην σάς κάνω κακό. Αδυνατώ να κάνω κάτι άλλο από το να βρίσω. Και να θρηνήσω.

Όρια, είπατε; Πότε, πού, είδατε να τα σέβονται ΕΚΕΙΝΟΙ;;;;


Κι ενώ εμείς αυνανιζόμαστε με φόντο τα εσωκομματικά του ΠΑΣΟΚ, την ώρα που "γιορτάζουμε" ένα ευνουχισμένο, νεκρό και βαλσαμωμένο Πολυτεχνείο, και σχεδιάζουμε αμέριμνοι πού θα πάμε τα Χριστούγεννα, κι ενώ τα τρία εκατομμύρια καμμένα στρέμματα του περσινού καλοκαιριού ακόμα καπνίζουν, ανενόχλητος ο ολόφρεσκος Υφυπουργός Γεωργίας κ. Κιλτίδης ( ο αντικαταστάτης του Τσιτουρίδη) σοδομίζει την απόφαση του Συμβουλίου Επικρατείας για ΑΠΑΓΟΡΕΥΣΗ του κυνηγιού: με Υπουργική Απόφαση "ΑΊΡΕΙ ΤΟ *ΠΡΟΒΛΗΜΑ* ΠΟΥ ΕΙΧΕ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΘΕΙ ΜΕ ΤΗΝ ΑΠΟΦΑΣΗ ΤΟΥ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟΥ ΤΗΣ ΕΠΙΚΡΑΤΕΙΑΣ" και επαναφέρει με το έτσι θέλω το κυνήγι, ακόμα και στις πυρόπληκτες περιοχές!!!!!!

Συμπέρασμα: Στο Κιλκίς ψηφίζουν περισσότεροι κυνηγοί απ' ό,τι αγριογούρουνα.

Μπορώ ν αλλάξω χώρα ΤΩΡΑ;;;;;

November 19, 2007 at 2:51 AM  
Blogger Marialena said...

Απέστειλα και εγώ σήμερα τη σχετική διαμαρτυρία στους υπευθύνους. Απομένει να μαζικοποιηθεί η κίνησή μας για να έχουμε το ποθητό αποτέλεσμα.

November 19, 2007 at 5:36 AM  
Blogger Marialena said...

Απλά να προσθέσω ότι το e-mail για τον ΑΝΤ1, δεν λειτουργεί και το μήνυμα επιστρέφεται. Υπάρχει κάποιος άλλος σύνδεσμος επικοινωνίας με τον ΑΝΤΕΝΝΑ που να τυχαίνει να γνωρίζετε?

November 19, 2007 at 5:54 AM  
Blogger ΑΠΟΤΡΟΠΗ ΠΑΓΚΟΣΜΙΟΥ ΜΠΛΑΚΑΟΥΤ & ανατίναξης πυρηνικών εργοστασίων said...

ΠΡΟΣ ΟΛΟΥΣ, ΠΡΟΣ ΟΛΕΣ !
Για ευρύτερο ξεμπρόστιασμα, μπορείτε να χρησιμοποιείτε ΟΛΑ τα μέιλ που δημοσιεύουν οι αυτοαποκαλούμενοι (εκτός λίγων εξαιρέσεων) εθνοσωτήρες, που βρίσκονται μαζεμένα στο τέλος τής παρακάτω σελίδας:
http://klimatika.blogspot.com/2007/09/2.html
Ούτε να φοβόμαστε, ούτε να φοβίζουμε, αλλά να αφοπλίζουμε !

November 19, 2007 at 7:11 AM  
Blogger ΠΡΟΒΑΤΟ, ΟΧΙ ΑΡΝΙ said...

Έστειλα κάτι που είχα γράψει ένα μήνα πριν. Το έχω στο blog μου, απ' τις 14 Οκτώβρη (www.conteruggero.blogspot.com "Στο δάσος").

November 19, 2007 at 7:45 AM  
Anonymous Anonymous said...

Είναι όμορφο να νιώθεις πως είσαι μέλλος μιας ομάδας που αγωνίζεται για ένα ή και περισσότερους κοινούς στόχους… Το θέμα είναι να μην αποφασίζεις να μπεις σε αυτή την ομάδα μόνο και μόνο για να νιώθεις μέλος της…

Εδώ και λίγο καιρό είναι εμφανές ότι μια μερίδα ανθρώπων προσπαθούν να οργανωθούν με σκοπό την απαγόρευση του κυνηγιού. Τα βασικά τους επιχειρήματα, αν έχω καταλάβει σωστά, είναι η βαναυσότητα της συγκεκριμένης δραστηριότητας, η οικολογική καταστροφή που συντελείτε και οι φράσεις «κρίμα τα καημένα τα πουλάκια » ή «τι σας φταίνε τα καημένα τα ζωντανά».

Για τα παραπάνω, θα αναφέρω κάποια ερωτήματα προς προβληματισμό σας:
Α) Όσον αφορά τη βαναυσότητα, μπορείτε να κάνετε διαχωρισμό συναισθημάτων μεταξύ της θανάτωσης μιας πέρδικας με κυνηγετικό όπλο , της θανάτωσης μιας συναγρίδας με ψαροντούφεκο ή ακόμα της θανάτωσης ενός κακόμοιρου σπάρου μετά από πεντάλεπτο σπαρτάρισμα;
Β) Όσον αφορά την οικολογική καταστροφή, έχετε την εντύπωση πως αν θα βγω με το σκυλί μου στο βουνό , που το μεγαλώνω καλυτέρα και από άνθρωπο, και περπατήσω όλη τη μέρα κυνηγώντας πέρδικές και στο τέλος της ημέρας επιστρέψω με δύο πέρδικες χτυπημένες θεωρείται οικολογική καταστροφή;
Γ) Έχετε την εντύπωση πως ο κυνηγός και ο ψαράς σκοτώνουν πουλιά και ψάρια επειδή έχουν προηγούμενα μαζί τους ή επειδή θέλουν να τα εξολοθρεύσουν ;

Και για να μη σας κουράζω άλλο να σας πω ότι η απαγόρευση του κυνηγιού είναι η εύκολη λύση και δηλώνει την προσπάθεια να κρυφτούμε πίσω από το δάχτυλό μας, μη μπορώντας να εξαλείψουμε (λόγω έλλειψης παιδείας) τα άρρωστα και ασυνείδητα μυαλά που υπάρχουν γύρο μας τα όποια δε νοιάζονται για το τι θα αφήσουν πίσω του άλλα μόνο για το τι θα πάρουν και στη θέση τους να έχουμε ανθρώπους οι οποίοι θα είναι ικανοί να διαχειριστούν και να σεβαστούν τη φύση.

Με νόμους και απαγορεύσεις δεν λύνεται το πρόβλημα.
Τον παράνομο «κυνηγό» που θα σκοτώσει το ελάφι δεν τον ενδιαφέρει αν θα επιτρέπεται η θα απαγορευθεί το κυνήγι.
Τον «κυνηγό» εκείνο που θα βγει στο βουνό να σκοτώσει 20 πέρδικες δεν τον ενδιαφέρει αν το όριο είναι 2 ή 4 πέρδικες ανά άτομο.
Τον «ψαρά» που θα ρίξει το δυναμίτη και θα βγάλει 200 κιλά ψάρια δεν τον ενδιαφέρει αν αυτό απαγορεύεται.
Και σαφώς στις τρεις παραπάνω περιπτώσεις, κανείς δεν νοιάζεται για την οικολογική καταστροφή που συντελείτε…

Κατά τη γνώμη μου εκεί πρέπει να εστιαστούμε όλοι μας, στην ορθολογική διαχείριση της φύσης και όσο παρανοϊκό και αν σας φαίνεται αν και ψαρεύω και κυνηγάω αρκετά χρόνια θεωρώ ότι έχω οικολογική συνείδηση και ότι με τη δραστηριότητά μου δεν επιβαρύνω ούτε στο ελάχιστο τη φύση…
Σας ευχαριστώ για το χρόνο σας…

November 20, 2007 at 12:17 AM  
Blogger vossinakis said...

Αγαπητέ ανώνυμε αυτές είναι οι συνηθισμένες δικαιολογίες των κυνηγών. Μπορείς κάλλιστα να βγείς στο βουνό με το σκυλί σου, να κάνεις την βόλτα σου και να αφήσεις τις πέρδικες ήσυχες. Αν θέλεις ενθύμιο βγάλε φωτογραφίες. Γνωρίζω κυνηγούς που δεν τρώνε καν αυτά που θηρεύουν. Το κάνουν απλά για την καύλα τους. Αυτό πρέπει να σταματήσει. Ασε τα σκυλιά που εγκαταλείπονται στα βουνά επειδή δεν τους κάνουν τη δουλειά.

November 20, 2007 at 1:12 AM  
Blogger Μαύρος Γάτος said...

Ανώνυμε δεν νομίζω να διαφωνεί κανείς με τα επιχειρήματά σου γενικά. Υπάρχουν όμως δύο τεράστια θέματα: πρώτον, έχει προηγηθεί, ειδικά φέτος, μια τεράστια οικολογική καταστροφή. Αν κάποιοι από εμάς εξαγριωθήκαμε ιδιαίτερα με την απόφαση Killτίδη είναι γιατί επέτρεψε το κυνήγι ακόμα και στις πυρόπληκτες περιοχές! Δεύτερον, στη χώρα μας, όπου ανθεί φαιδρά πορτοκαλιά, πόσοι νομίζεις ότι είναι οι ευσυνείδητοι κυνηγοί κα πόσοι οι εγκληματίες που τόσο γλαφυρά περιγράφεις;

Να πω 90 εγκληματίες προς 10 ευσυνείδητους, θα είμαι υπερβολικός;;;;

November 20, 2007 at 1:12 AM  
Blogger Μαύρος Γάτος said...

Ανδρέα, προσωπικά είμαι τελείως αντίθετος με τη λογική του κυνηγιού. Ακόμα και στη θάλασσα που το καλοκαίρι κολυμπάω συχνά για 1-3 ώρες, δεν έχω αγγίξει ψαροντούφεκο. Κάποιοι όμως επιλέγουν να κυνηγούν, και από τη στιγμή που ούτε εγώ είμαι φυτοφάγος (άρα κάποιοι άλλοι σκοτώνουν γιασ μένα τα ζώα της διατροφής μου), δεν νομίζω πως έχω το δικαίωμα να τους απαγορεύσω να κυνηγούν. Ας το κάνουν όμως σεβόμενοι κάποιους στοιχειώδεις κανόνες, και σίγουρα όχι όταν έχουν προηγηθεί ανευ προηγουμένου οικολογικές καταστροφές όπως οι φετεινές πυρκαγιές.

November 20, 2007 at 1:16 AM  
Blogger whispering said...

Ανώνυμε σχολιαστή
Η συνήθης μέδοθος των κυνηγών είναι αυτή. Επειδή δεν έχετε επιχειρήματα στρέφετε αλλού την κουβέντα (ψαροντούφεκο). Ούτως ή άλλως δεν θα απομείνουν και ψάρια σύντομα οπότε θα σταματήσουν κι'αυτοί.
Κάηκε η χώρα, κάηκαν τόσα ζώα και εσείς μιά ομάδα ασυνείδητων πολιτών συνεχίζει να σκοτώνει ζώα για λόγους αναψυχής. Είσαστε εγκληματίες.

November 20, 2007 at 1:46 AM  
Blogger ellinida said...

Καλώστονε κι'ας άργησε.

Α) Οχι
Β) Ναι
Γ) Προηγούμενα μπορεί να μην έχουν με τα ζώα αλλά πιθανώς μιά επίσκεψη σε ψυχολόγο θα βοηθούσε. Το πρόβλημα μάλλον μέσα τους είναι.

Την άλλη φορά που θα παραγγείλω σουβλάκι με "γύρο" θα ζητήσω και ολίγη από ασυνείδητους κυνηγούς μέσα.
Αστοχος στην ορθογραφία. Ετσι άστοχος είστε και όταν πυροβολείτε άραγε;

November 20, 2007 at 2:00 AM  
Blogger vossinakis said...

Κανονικά θα έπρεπε να υπάρχουν ελεγχόμενες περιοχές κυνηγιού (όπως στη Γαλλία) όπου οι κυνηγοί θα πληρώνουν με το κεφάλι τα θηράματα τους.
Για να δούμε τότε πόσο μάγκες θα είναι.

November 20, 2007 at 2:09 AM  
Anonymous Anonymous said...

Ka8osaste kai milate me stokous. Aytoi den katalavainoun apo logia, exoun opla giati den exoun stysh.
J.

November 20, 2007 at 2:25 AM  
Anonymous Anonymous said...

Σαφώς όσον αφορά τις πυρόπληκτες περιοχές θα έπρεπε να σταματήσει όχι μόνο το κυνήγι αλλά κάθε μορφής ανθρώπινη δραστηριότητα όπως πχ η βοσκή αιγοπροβάτων.
Συμφωνώ επίσης με το ότι το ποσοστό των «κυνηγών» που τους αποκαλείς εγκληματίες (και δίκαιο έχεις) είναι μεγάλο… όχι όμως 90%. Όπως και να έχει δυστυχώς είναι η πλειοψηφία.
Δυστυχώς οι κυνηγετικές οργανώσεις και σύλλογοι δε βοηθούν τα μέλη τους, με λίγες εξαιρέσεις, στο να αντιληφθούν τον όρο της διαχείρισης. Για μένα και για την παρέα, μου καλός κυνηγός είναι αυτός ο οποίος έχει συνειδητοποιήσει ότι η φύση δεν του ανήκει και ότι δεν έχει κανένα δικαίωμα να ασελγεί πάνω της παρά μόνο να παίρνει τόσα ώστε να αφήνει ανεπηρέαστη τη φυσική αλυσίδα, και όχι αυτός που κάνει «μεγάλα νούμερα», ο άγριος, ο εγκληματίας, και ότι άλλο θέλετε…

Είναι κρίμα που τόσα χρόνια η ρυθμιστική απόφαση για το κυνήγι είναι copy paste της περσινής.
Είναι κρίμα που τόσα χρόνια δεν έχει γίνει μια ημερίδα ενημέρωσης με θέμα την ορθολογική διεξαγωγή του κυνηγιού ή κάτι παρόμοιο.
Είναι κρίμα που τόσα χρόνια κανένας φορέας δεν ασχολείται ουσιαστικά με την διεξαγωγή καταμέτρησης των πληθυσμών των ενδημικών ζώων και πτηνών.
Είναι κρίμα που κάθε χρόνο περιορίζονται οι βιότοποι των μεταναστευτικών είτε από ανοικοδόμηση είτε από μόλυνση λόγω αποβλήτων.
Και είναι κρίμα να διώχνουν τους κυνηγούς (που ουσιαστικά θα ήταν ίσως και οι μόνοι τόσο συχνοί επισκέπτες και εν δυνάμει φύλακες – παρατηρητές της κατάστασης της περιοχής από θέμα μολυσματικής επιβάρυνσης ) από τους περισσότερους υγροβιότοπους με απαγορεύσεις λόγω καταστροφής του οικοσυστήματος και από την άλλη μεριά να χύνονται μέσα τους, ανεξέλεγκτα εκατοντάδες κυβικά από ακατέργαστα λύματα προκαλώντας ανεπανόρθωτες βλάβες στο οικοσύστημα.

November 20, 2007 at 2:26 AM  
Anonymous Anonymous said...

Έστειλα στον Πρωθυπουργό, στον Παπανδρέου, στον Κοντό και τον KILLτίδη. Νομίζω πως πρέπει να κρατάμε το θέμα επίκαιρο, να μην αφήσουμε την ευκαιρία να χαθεί.
Δυστυχώς, εδώ τουλάχιστον, βλέπω μόνο 41 σχόλια...

November 20, 2007 at 2:41 AM  
Blogger tabula raza said...

Ο Καλός κυνηγός ίσως να είναι κατι σαν τον Αη - Βασίλη. Μόνο οι πιστοί νομίζουνε οτι υπάρχει. Το θέμα βέβαια δεν είναι και τόσο απλό τη στιγμή που δυστυχώς ή ευτηχώς θεωρητικά ζούμε σε μία δημοκρατία της πλειοψηφίας με κανένα σεβασμό όμως στις μειοψηφικές φωνές. Πραγματικά, όμως δε περιμένω από το παιδί του χωριού που μεγάλωσε με ζώα προσ σφαγή και με 2-3 οπλά σπίτι, να σταματήσει το κυνήγι μονο και μόνο επειδή το λένε οι οικολόγοι. Δε μπορώ να περιμένω να σταματήσει το κυνήγι τη στιγμή που τεράστιες βιομηχανίες σφάζουν αβέρτα και άλλες πειραματίζονται με γουνάκια, καλλυντικά, ρουχαλάκια και παπουτσάκια για μινάκια και νεογκέι, πάνω σε οτιδήποτε μπορεί να μοίαζει με ζωή άρα και άνθρωπο. Δε μπορώ να απαιτώ να σταματήσει το κυνήγι και μόνο αυτό όταν η λογική μου ξεπερνιέται από την επιβίωσή μου όπου και τρώω κρέας και δουλεύω σε βιομηχανία παραγωγής κρέατος. Βέβαίως και διχάζομαι και νοιώθω ένοχος, πλην όμως ίσως μπορεί να έχω και την δικαιολογία του ΄΄προς το ζήν΄΄. Διαφωνώ ακόμα και με την άποψη του αυτοαποκαλούμενου Κυνηγού ώς ρόλου ζωής πως ο κθνηγός δεν έχει απωθημένα με τα ζώα. Θεωρά πως έχει. Και έχει γιατι είναι πιό γρήγορα, αισθάνονται καλύτερα, πετάνε, κολυμπάνε καλύτερα, αντιλαμβάνονται καλύτερα και ίσως από τη φύση τους να είναι πιο ελέυθερα.Άσε που τα κάνουν όλα τσάμπα και δεν χρειάζεται να π΄ληρώσουν, ούτε για τα φυσίγγια τους ούτε για τα όπλα τους, που δυστυχώς για τους κυνηγούς τους τα έχει εξοπλίσει η φύση. Μπορεί λοιπόν να μήν είναι οι κυνηγοί οι πρωτεργάτες της οικολογικής καταστροφής, ίσως όμως να είναι οι πρωτεργάτες της οικολογικής διαστροφής.
Σας ευχαριστώ για το χώρο σας και συγχαρητήρια για την ωραία προσπάθειά σας

November 20, 2007 at 4:12 AM  
Blogger Διαγόρας ο Μήλιος said...

Ζητώ συγγνώμη για την επανάληψη του σχολίου, το κάνω για να διορθώσω τον σύνδεσμο:

Ειδικά αφιερωμένο στο Whispering Planet λοιπόν: http://diagoras.wordpress.com/2007/11/18/killtidis

November 20, 2007 at 4:24 AM  
Blogger resident said...

Αυτά που γράφει ο ανώνυμος κυνηγός είναι οι γνωστές σε όλους δικαιολογίες αυτών που σκοτώνουν χωρίς λόγο και αιτία τα «καημένα τα πουλάκια »και «τα καημένα τα ζωντανά».Το να αφαιρείς ζωές με αυτό τον τρόπο είναι κακούργημα.

Τα υπόλοιπα εδώ:

http://the-resident.blogspot.com/2007_09_01_archive.html

November 20, 2007 at 9:03 AM  
Anonymous Anonymous said...

Ο άνθρωπος έχει τεράστια δύναμη και με τη βοήθεια της τεχνολογίας είναι δυνατό να πετύχει απίστευτα πράγματα...
Είναι ικανός για το καλλίτερο μα και για το χειρότερο!
Είμαι όμως της άποψης ότι όπως δεν μπορεί να καταστρέφει άλλο τόσο δεν μπορεί να προστατεύει... Η φύση γύρω μας δε μας ανήκει… Μπορούμε και να παίρνουμε αλλά και να δίνουμε... Και επαναλαμβάνω για μια ακόμη φορά οτι είμαι υπέρ της συμβίωσης με τη φύση και της ορθολογικής διαχείρισης σε όλα τα επίπεδα. Με τις απαγορεύσεις, τους νόμους και τη δημιουργία αντίπαλων στρατοπέδων δεν θα καταφέρουμε τίποτα. Ο άνθρωπος δεν είναι ο νταβαντζής της γης , όποτε θέλει να της φέρεται με το γάντι και όποτε του έρθει να τη βιάζει και να την ξεφτιλίζει.
Συγνώμη αν σε κάποιους χαλάω την αισθητική του Blogg αλλά απλά τη γνώμη μου παρουσιάζω.
Σας βρήκα τελείως τυχαία και θα μπαίνω να βλέπω τις απόψεις σας. Με κάθε ειλικρίνεια κάνετε μια πάρα πολύ καλή δουλειά.
Ο … μέχρι πρότινος «ανώνυμος κυνηγός», αλλά και άνθρωπος που νοιάζεται για το τι συμβαίνει γύρω του .

November 20, 2007 at 11:28 PM  
Blogger ellinida said...

Αν νοιάζεσαι για το τι συμβαίνει γύρω σου πρέπει να σταματήσεις το κυνήγι.
Το μέγεθος των καταστροφών δεν σηκώνει ορθολογική διαχείρηση, ζητάει προστασία. Και κάποιοι δεν εννοείτε να το καταλάβετε.
Κατά την άποψη μου είναι απίστευτος ο εγωισμός που σας διακατέχει. Δεν μπορείς να λες ότι νοιάζεσαι και να αφαιρείς ζωές τόσο πολύτιμες για την ισορροπία των οικοσυστημάτων, των βαρειά πληγέντων οικοσυστημάτων για να είμαι ακριβής.

November 20, 2007 at 11:47 PM  
Blogger resident said...

Μα δεν είναι μόνο η ισορροπία του οικοσυστήματος,είναι και ο άδικος πόνος και φόνος.
Πιο σημαντικό από την απαγόρευση είναι να συνειδητοποιούσουν αυτοί που σκοτώνουν τα άγρια ζώα,ότι δεν είναι μαγκιά, δεν είναι σπορ,δεν είναι τα ζώα στόχοι που δεν τρομάζουν και δεν πονάνε.Τα πουλιά και τα ζώα που σκοτώνουν είναι ότι πιο αθώο και ωραίο. Μη τους στερείτε την ζωή και μη μας στερείτε την παρουσία τους στα δάση και στους αγρούς.

November 21, 2007 at 1:36 AM  
Blogger resident said...

Οι κυνηγοί αλλά και οι απλά οικολόγοι δεν σκέφτονται το ζωοφλικό κομμάτι του θέματος.0ι μεν λένε το περιβοητο,δεν τρέχει τίποτα γιατί εκτός του ότι δεν συμβάλουμε στην μείωση των πτηνών κλπ(μεγάλος μύθος)αφήνουμε και καμπόσα πουλιά και λαγούς επιπλέον στη φύση και έτσι ότι σκοτώνουμε το επιστέφουμε ζωντανό πίσω.Χρειάζεται αυτό σχολιασμό?!! Ακου σκοτώνω και μετά αφήνω άλλο στη θέση του!!!Τι στο καλό είναι τα πουλιά, αντικείμενα?Οι δε "απλοί"οικολόγοι σκέφτονται μόνο την οικολογική καταστροφή!!

Και μετά δεν είναι ένας απλός φόνος. Πολλά από τα «θηράματα» ταλαιπωρούνται πριν πεθάνουν.Δεν τους κάνουν δα και ευθανασία!Άλλα τραυματίζονται,άλλα χαροπαλεύουν, άλλα τα βάζουν σε κλουβιά…Εικόνες θρίλερ τύπου σχιζοφρενή δολοφόνου με το… πιστόλι και όχι μια ευγενή απασχόληση εναρμονισμένη με την φύση όπως θέλουν να την προβάλουν οι κυνηγοί.Εδω πάει η γνωστή κλισέ φράση:

ΕΛΕΟΣ!

November 21, 2007 at 2:11 AM  
Blogger resident said...

Χθες συζητούσα με έναν κυνηγό και αφού δεν είχε τίποτε άλλο να μου πει,είπε το εξίσου περιβόητο (μάλλον χριστιανικό θα είναι:μα τα ζώα δεν έχουν ψυχή!
Tο οπλοστάσιο των δικαιολογιών κάποιων κυνηγών έχει και μεταφυσικές δικαιολογίες!Έτσι λοιπόν κυνηγέ, εσύ που μου το είπες, τα ζώα είναι αυτά που δεν έχουν ψυχή, ενώ εσένα σου περισσεύει.

November 21, 2007 at 2:22 AM  
Blogger ellinida said...

Καλέ μου resident συμφωνώ σε όλα.
Ο άδικος πόνος και φόνος; Σιγά μην καταλαβαίνουν από τέτοια...
Εδώ δεν σκέφτονται τι κόσμο θα παραδώσουν στα ίδια τους τα παιδιά, για τα ζώα θα νοιαστούν;
Η πάρτη τους και η ψυχαγωγία τους είναι υπεράνω όλων. Τίποτα δεν θα τους έπειθε νομίζω.
Αν είχαν λίγο φιλότιμο θα είχαν κατεβάσει τα όπλα από μόνοι τους.
Ταπεινά ένστικτα, οι άνθρωποι είναι εγκληματίες. Και σου προτάσσουν κάτι ηλίθια επιχειρήματα του στυλ ότι ο άνθρωπος πάντα ήταν κυνηγός.
Τι διαφορά έχουν από έναν βιαστή ή έναν δολοφόνο; Εγώ δεν βρίσκω καμμία.

November 21, 2007 at 6:49 PM  
Anonymous Anonymous said...

Δεν μπορώ να δεχτώ με τίποτα ούτε τον όρο βιαστής ούτε τον όρο δολοφόνο… Θεωρώ ότι αυτοί οι όροι εμένα και μια μερίδα ανθρώπων που ασχολούνται με το κυνήγι δεν τους χαρακτηρίζουν ούτε κατ’ ελάχιστο. Σαφώς και υπάρχουν και οι βιαστές και οι δολοφόνοι της φύσης. Εγώ και κάποιοι ακόμα (δυστυχώς λίγοι) θα προσπαθούμε μια ζωή να τους περιορίσουμε και να τους αλλάξουμε μυαλά.
Μιλάτε για άδικο πόνο και άδικο φόνο… Δεν ήξερα ότι υπάρχει και δίκαιος πόνος και φόνος… Αν θέλω να φάω λαγό στιφάδο πρέπει εκτός από μπόλικα κρεμμύδια να έχω και ένα λαγό και ο μόνος τρόπος να τον βάλω στην κατσαρόλα μου είναι πρώτα να τον πιάσω. Μπορείτε να μου βρείτε ένα τρόπο να γίνει το συγκεκριμένο φαγητό χωρίς να σκοτώσω το λαγό;
Η φύση δεν επηρεάζεται με το κυνήγι όταν αυτό εξελίσσεται μέσα σε ηθικά πλαίσια.
Βέβαια θα μου πείτε ότι μπορώ να ζήσω και χωρίς να φάω το λαγό, ή αντί για λαγό να φάω κουνέλι… ή για όσους δεν τρώνε καθόλου κρέας, να φάω μόνο τα κρεμμύδια…
Όπως και να έχει εγώ εγκληματίας σκοτώνοντας ένα λαγό δεν αισθάνομαι.

November 21, 2007 at 11:32 PM  
Blogger tabula raza said...

Είναι η συγκριτική υπεροχή με τους δικούς μας όρους που μας κάνει να βλέπουμε το ειδος μας ώς ανώτερο οπότε και μπορούμε να εξουσιάζουμε τα υπόλοιπα.
Μερικοι δηλ ισων να το εχουν μεσα τους. Εκτός από τα φασιστοειδή και τους επαγγελματίες πατριώτες, που είναι εκτός συναγωνισμού και που δυστυχώς ζουνε ακόμα αναμεσά μας, σε αυτή την κατηγορία ανήκουν οι εργοδότες, πλειοψηφία του 1ου και 2ου κόσμου, οι ταξικά θεωρούμενοι ανώτεροι, πλειοψηφία απο τους ομορφους και όμορφες ή τους λεπτούς, ή και γενικά αυτούς που κατα καιρούς ακολουθούν το πρότυπο.
Δυστυχώς οι κυνηγοί κάνουν και ένα βήμα παραπάνω, θέλουν να εξουσιάζουν τα υπόλοιπα ζώα και όχι τον άνθρωπο...και η απόδειξη της υπεροχής τους είναι το τουφέκισμα. Ετσι μόνο μπορούν να αποδείξουν την υπεροχή τους. Αφαιρώντας τους το δικαίωμα να συγκριθούν μαζί τους.
Οι κυνηγοι σίγουρα δεν είναι εγκληματιές, αφού τα ζώα δεν έχουν δικαστήρια.
Η αίσθηση της υπεροχής συνίσταται στην αδυναμία να φέρεις τον εαυτό σου στην θέση του άλλου θεωρητικά για σένα κατώτερου. Τι θα λέγανε οι κυνηγοι να δούνε πως μπορεί να αισθανθεί ένα θύμα? Ας αλλάξουν λίγο ρόλους με και ας γίνουν από θύτες θύματα...Λέτε να τους αρέσει?Λετε ο σαδισμός να κρύβει και ένα μαζοχισμό μέσα του? Πώς θα είναι αν σε κύνηγάνε γυμνό μέσα σε μία πόλη 40 αγριογούρουνα? Λέτε να είναι καλά? Να το δοκιμάσουμε όλοι μετα. ΧTRM sports!!!

μαμω τα οπλα μαμω...

΄΄Οποιος κρατάει ένα σφυρί όλα μετα του φαίνονται καρφιά΄΄

November 22, 2007 at 1:45 AM  
Anonymous Anonymous said...

Δυστυχώς ο υπερβολικά γρήγορος ρυθμός καταστροφής των οικοσυστημάτων γύρω μας λόγω του ασύλληπτα γρήγορου ρυθμού ανάπτυξης δεν αφήνει περιθώρια για να γίνουν κάποιοι απαραίτητοι και βασικοί διαχωρισμοί μέσα στο μυαλό μας…
Τα πράγματα πάνε από το κακό στο χειρότερο…
Κάποιοι νομίζουν ότι αν τρώμε μόνο ραδίκια θα σώσουμε τον κόσμο.
Δεν πρέπει να τα βάζουμε όλα στο ίδιο καζάνι, ούτε πρέπει να αρνηθούμε τη φύση μας. Πρέπει να σταματήσουμε τις υπερβολές.
Και πες ότι σταματάει το κυνήγι όχι μόνο στην Ελλάδα αλλά σε όλο τον κόσμο ποιος θα νοιάζεται για τη μπεκάτσα για το αν υπάρχει στο διπλανό λόφο ποιος θα νοιάζεται για τον πληθυσμό της πέρδικας ή για το πόσες τρυγόνες επισκέφτηκαν φέτος την Ελλάδα;
Στην Ελλάδα υπάρχουν κάποιες περιοχές πού χαρακτηρίζονται ζώνες διάβασης αποδημητικών. Εκεί επιτρέπεται το κυνήγι από 20 /8 εώς 15/9. Από αυτές τις περιοχές σχεδόν από πάντα διάλεγαν να περνούν τα κοπάδιά των τρυγονιών πηγαίνοντας για το νότο. Δυστυχώς τα τελευταία χρόνια η μείωση των πουλιών είναι κάτι παραπάνω από εμφανής. Νομίζεται πως αν απαγορευτεί το κυνήγι θα αρχίσουν να εμφανίζονται πάλι τα τεράστια κοπάδια τρυγονιών; Ε λοιπόν όχι . Για τον πολύ απλό λόγο ότι τα δέντρα πού έκαναν τη στάση τους να ξεκουραστούν καίγονται ή κόβονται με γοργό ρυθμό και στη θέση τους ξεφυτρώνουν σαν τα μανιτάρια βίλες και ξενοδοχειακά συγκροτήματα. Γιατί και η παραμικρή λακκούβα νερού έχει αποξηρανθεί για να καλλιεργηθεί εντατικά. Γιατί πολύ απλά δεν έχουν να φάνε να πιουν και να ξαποστάσουν…
Από την πολυθρόνα μας είμαστε όλοι της μεγάλης κουβέντας , αλλά όσο μακάβριο και αν σας φαίνεται ο κυνηγός είναι αυτός που έρχεται σε συνεχή επαφή με τα ζώα και τα πτηνά και είναι αυτός που νοιάζεται περισσότερο για την συνέχεια της ύπαρξής τους.
Το κακό πρέπει να χτυπηθεί στη ρίζα του. Τα περισσότερα που λέτε με βρίσκουν σύμφωνο. Τι καλά να μην υπήρχαν οι υπερβολές ούτε από την μία ούτε από την άλλη μεριά…

November 22, 2007 at 2:48 AM  
Blogger resident said...

Ο/Η στέφανος είπε...
«Εγώ και κάποιοι ακόμα (δυστυχώς λίγοι) θα προσπαθούμε μια ζωή να τους περιορίσουμε και να τους αλλάξουμε μυαλά.»

Μη κουράζεσαι άδικα.Kαλύτερα να μιλάς στα ντουβάρια.Oταν στο δολοφονικό "σπορ" σας,αυτός που μετράει πιο πολύ,ο καλύτερος δηλαδή,είναι αυτός που σκοτώνει τα περισσότερα τι να περιορίσεις. Είναι τέτοιο το πάθος του να σκοτώνουν ανυπεράσπιστα ζώα που δεν γίνετε να αλλάξουνε μυαλά.

Ο/Η στέφανος είπε...
»Μιλάτε για άδικο πόνο και άδικο φόνο… Δεν ήξερα ότι υπάρχει και δίκαιος πόνος και φόνος…»

Ναι ξέρεις είναι απλό:όταν προκαλώ πόνο η σκοτώνω κάτι που με πείραξε η που από αυτό κινδυνεύω η που βρίσκομαι σε πόλεμο η που πρέπει να τραφώ αναγκαστικά με αυτό, υπάρχει κάποια δικαιολογία,αλλά στα πανέμορφα αθώα ζώα να σκορπούμε τον τρόμο μετά τον πόνο και μετά το θάνατο και να βοηθάμε στην εξαφάνιση τους,ε! υπάρχει διαφορά!

Ο/Η στέφανος είπε...
«Αν θέλω να φάω λαγό στιφάδο πρέπει εκτός από μπόλικα κρεμμύδια να έχω και ένα λαγό και ο μόνος τρόπος να τον βάλω στην κατσαρόλα μου είναι πρώτα να τον πιάσω. Μπορείτε να μου βρείτε ένα τρόπο να γίνει το συγκεκριμένο φαγητό χωρίς να σκοτώσω το λαγό;»

Ας μην κοροϊδευόμαστε,οι κυνηγοί σκοτώνουν από ευχαρίστηση και όχι για να φάνε.Αν ήταν έτσι θα το αγόραζαν το φαγητό με πολύ λιγότερα χρήματα και κόπο.και δεν σκοτώνουν μόνο λαγούς αλλά από σιταρήθρα και πάνω και πολλές φορές ακόμα μικρότερα.Κυνηγούσα και ξέρω.Ενα πάθος βρε παιδί μου για να σκορπίσουν το θάνατο,ούτε στον μεγαλύτερο εχθρό τους.

Ο/Η στέφανος είπε...
"Η φύση δεν επηρεάζεται με το κυνήγι όταν αυτό εξελίσσεται μέσα σε ηθικά πλαίσια."

Η φύση επηρεάζεται από κυνήγι.Τα εκατομμύρια κυνηγοί σε όλο τον πλανήτη τι κάνουν? στον αέρα πυροβολούν? και ποιος να επιβάλει τα ηθικά πλαίσια στην αχανή ύπαιθρο?και ποιος να πιέσει για αυτό? οι πέρδικες η οι άνθρωποι με τα πρωτόγονα ένστικτα?

November 22, 2007 at 3:11 AM  
Blogger resident said...

Αποτι καταλαβαίνω για να ενδιαφερθούν κάποιοι για τα πουλιά πρέπει να τα σκοτώνουν κι ολας. δηλαδή βγαίνουν βασικά για να σκοτώσουν γιατί χωρίς αυτό δεν θα έβγαιναν.
Ναι υπάρχει καταστροφή της φύσης και οι κυνηγοί την αποτελειώνουν.Οι δεκοχτούρες και άλλα πουλιά βρήκαν την λύση, πλησίασαν τις πόλεις, αν τα κυνηγούσαν και μέσα στις πόλεις δεν θα υπήρχαν ούτε αυτά.

November 22, 2007 at 3:26 AM  
Blogger Διαγόρας ο Μήλιος said...

Χωρίς αυτό να σημαίνει ότι δέχομαι την παραμικρή υπαναχώρηση προς το κυνήγι, θα αναγνωρίσω στον Στέφανο το γεγονός ότι κάνει μία ειλικρινή προσπάθεια να μιλήσει με σύνεση και να γεφυρώσει το χάος. Βέβαια, οι απαντήσεις του resident με καλύπτουν.

Στο τελευταίο δε, περί επιβολής ηθικών πλαισίων στην αχανή ύπαιθρο αξίζει να σταθούμε λίγο περισσότερο, μιά και ο Στέφανος αναγνωρίζει την ύπαρξη πολλών ανήθικων ανάμεσα στους κυνηγούς:
Οι νόμοι για το κυνήγι δεν είναι σαν τους νόμους για την κυκλοφορία:
ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΑΠΟΛΥΤΩΣ ΚΑΝΕΝΑ ΝΟΗΜΑ να θεσπίζεις νόμους που προβλέπουν τι μπορεί κανείς να κάνει και τι δεν μπορεί να κάνει όταν είναι εκεί έξω στην ύπαιθρο, μόνος του με ένα όπλο στο χέρι. Δεν παίζει, πως το λένε, δεν δουλεύει, είναι ανοησία, ξεγελάμε τους εαυτούς μας, κρυβόμαστε πίσω απ'το δάχτυλό μας: Δεν είναι απλά ΠΙΘΑΝΟ, ΕΙΝΑΙ ΔΕΔΟΜΕΝΟ ότι θα κάνει ότι γουστάρει, γιατί δεν έχει να δώσει λογαριασμό σε κανέναν.

November 22, 2007 at 3:33 AM  
Blogger resident said...

Αν τα πούλια και τα ζώα δεν τα κατατρόμαζαν οι κυνηγοί,θα έτρωγαν ακόμα και μέσα στους κήπους μας κάποια από αυτά.θα έβρισκαν τρόπο να τραφούν,όπως οι δεκοχτούρες τα χελιδόνια ,τα σπουργίτια,οι φαλαρίδες,οι γλάροι κλπ Αλλά και για τα υπόλοιπα υπάρχει ακόμα τροφή στα βουνά και στα δάση ,αλλά εσείς τα ταΐζεται σκάγια.

November 22, 2007 at 3:41 AM  
Blogger resident said...

Ακόμη και όλοι να κυνηγούσαν με σύνεση, η καταστροφή και ο πόνος είναι μεγάλος.Εκατομμύρια κυνηγοί σκοτώνουν ίσως και δισεκατομμύρια ζώα κάθε χρόνο για πλάκα.

November 22, 2007 at 3:46 AM  
Blogger vossinakis said...

ο στέφανος είπε.."Για τον πολύ απλό λόγο ότι τα δέντρα πού έκαναν τη στάση τους να ξεκουραστούν καίγονται ή κόβονται με γοργό ρυθμό και στη θέση τους ξεφυτρώνουν σαν τα μανιτάρια βίλες και ξενοδοχειακά συγκροτήματα."...

Ναι καλα...Εαν ήσουν πουλί και κοίταζες την διαδρομή μετανάστευσης απο ψηλά θα έβλεπες μόνο κάννες όπλων παραταγμένες πιο πυκνά απ' ότι οι πολυκατοικίες. Ξεκινάν χίλια πουλιά και φτάνουν 100.

November 22, 2007 at 3:57 AM  
Blogger ellinida said...

Στέφανε
Βρίσκω τουλάχιστον ανόητο το επιχείρημα με τον λαγό.
Τι θα γίνει δηλαδή αν δεν φας λαγό; Φάε μιά πίτσα. Βάλε και μπόλικα κρεμμύδια.
Εσύ που νοιάζεσαι τόσο για το περιβάλλον βάζεις το στομάχι και την κοιλιοδουλεία πάνω από την φύση;
Και συγνώμη αλλά δεν μπορώ να σας δω αλλιώς. Χέρια που σκότωσαν, το αίμα έχει βάψει τα χέρια σας, είτε ζώο είναι αυτό είτε άνθρωπος. Δεν βρισκόμαστε πλέον στην εποχή των σπηλαίων, έχει εξελιχθεί η ανθρωπότητα. Δεν κυνηγάτε για να θρέψετε την οικογένεια σας αλλά για το βίτσιο σας. Κατ'εξακολούθηση εγκληματίες και δεν υπάρχουν δικαιολογίες.
Οι πέρδικες και οι τρυγόνες θα είναι μιά χαρά δίχως εσάς να τις εξολοθρεύετε. Μα καλά, είναι δυνατόν να πιστεύεις αυτά που λες; Οτι δείχνετε το ενδιαφέρον σας για την φύση σκοτώντας ζώα; Εχεις συναίσθηση του τι λες;
Και μην αλλάζεις θέμα για τις βίλλες, ξενοδοχεία κλπ επειδή δεν σε συμφέρει, το θέμα μας είναι το κυνήγι.
Και στο φινάλε εφόσον αυτοί οι παράγοντες είναι τόσο καταστροφικοί γιατί βάζεις κι'εσύ το λιθαράκι σου να εξαφανιστούν τα πουλιά; Δεν θα έπρεπε να κάνεις το παν για να τα προστατέψεις;
Να ελπίσω σε άλλα επιχειρήματα;

November 22, 2007 at 4:27 AM  
Blogger resident said...

Ο/Η στέφανος είπε... "Όπως και να έχει εγώ εγκληματίας σκοτώνοντας ένα λαγό δεν αισθάνομαι."

Τότε άστα να πάνε.

November 22, 2007 at 4:27 AM  
Blogger resident said...

Ο/Η στέφανος είπε... "Από την πολυθρόνα μας είμαστε όλοι της μεγάλης κουβέντας , αλλά όσο μακάβριο και αν σας φαίνεται ο κυνηγός είναι αυτός που έρχεται σε συνεχή επαφή με τα ζώα και τα πτηνά και είναι αυτός που νοιάζεται περισσότερο για την συνέχεια της ύπαρξής τους."


Φαντάζεσαι στέφανε να σηκωνόμαστε όλοι από τις πολυθρόνες μας και να φορούσαμε γαλότσες,στολές παραλλαγής,να περνάμε όπλα και μαχαίρια, αρματωμένοι σαν αστακοί, με σκυλούς σκληρά εκπαιδευμένους σαν εργαλεία κυνηγιου,με τα 4χ4 και να βγαίναμε έξω να «σώσουμε την φύση» σκοτώνοντας τους «εχθρούς»?
Δεν θα υπήρχε πραγματικά ούτε πεταλούδα.

November 22, 2007 at 4:44 AM  
Blogger Μαύρος Γάτος said...

Όταν Μαύρος Γάτος θυμώσει, κάνει αυτό:

***ΚΑΤΕΠΕΙΓΟΝ***: ΕΠΙΣΤΟΛΗ ΠΡΟΣ ΤΗΝ ΕΥΡΩΠΑΪΚΗ ΕΠΙΤΡΟΠΗ ΚΑΙ ΤΟ ΕΥΡΩΚΟΙΝΟΒΟΥΛΙΟ ΣΤΑ ΕΛΛΗΝΙΚΑ ΚΑΙ ΣΤΑ ΑΓΓΛΙΚΑ ΚΑΤΑ ΤΗΣ ΑΠΟΦΑΣΗΣ ΚΙΛΤΙΔΗ ΓΙΑ ΤΟ ΚΥΝΗΓΙ

Και στους World United Bloggers:
URGENT: OPEN LETTER TO THE EUROPEAN COMMISSION AND THE EUROPEAN PARLIAMENT REGARDING THE RECENT ENVIRONMENTAL DISASTER IN GREECE AND HUNTING

November 22, 2007 at 1:45 PM  
Anonymous Anonymous said...

Το να μη μπορεί κάποιος να διαχωρίσει κάποια πράγματα μέσα στο κεφάλι του, καταντά κάποιες φόρες πολύ επικίνδυνο.
Το να γίνει μία πίτσα σαφώς και έχουν βαφτεί με αίμα τα χέρια κάποιον ανθρώπων. Δηλαδή το ζαμπονάκι και το μπέικων είναι προϊόντα εγκληματικής ενέργειας.

Σου εύχομαι να μη σου τύχει να βρεθείς ποτέ σε χώρο σφαγείου, είτε ζώων είτε πουλερικών γιατί η εικόνα είναι τραγική και για τα ζώα αλλά και για τους εργαζόμενους , οι θέσεις εργασίας των οποίων τους αναγκάζουν να είναι λουσμένοι στο αίμα από την κορυφή μέχρι τα νύχια…

Σου εύχομαι να σου τύχει να καταφέρεις κάποια στιγμή να βρεθείς στη θέση να κουβαλάς τσουβάλια τροφής και να βρίσκεσαι στα 2100 μέτρα υψόμετρο και να ταΐζεις πέρδικες.

Σου εύχομαι επίσης να σου τύχει να ανεβαίνεις στα όρη Σουλίου με σκοπό να ταΐσεις και να κάνεις ότι περνά από το χέρι σου να σώσεις να πανέμορφα άγρια άλογα που ζούνε στην περιοχή, που λίγοι το γνωρίζουν και ακόμη λιγότεροι ενδιαφέρονται.

Και θα το πω για ακόμη μια φορά ότι ο όρος εγκληματίας για το σύνολο τον κυνηγών είναι κάτι παραπάνω από βαρύς…

Όσο και αν σας φαίνεται υπερβολικό, εγκληματική ενέργεια εγώ θεωρώ το να βάζεις ταμπλέτα για να σκοτώσεις κουνούπια που στην τελική έχουν μπει στο δωμάτιο σου απλά για να τραφούν… (εγώ δεν το κάνω!)

Ο άνθρωπος έχει δώσει το προσωνύμιο στην όρκα «φάλαινα δολοφόνος» και το μόνο που κάνει είναι να χρησιμοποιεί τον τεράστιο εγκέφαλό της για να βρει τρόπους να τραφεί....

Εκεί που θέλω να καταλήξω είναι ότι τελικά, δυστυχώς κάποιοι μπερδεύουν τα θέματα οικολογίας με τα θέματα αισθητικής. Γιατί διαφορετικά συναισθήματα προκύπτουν βλέποντας μια κότα να βοσκάει από το να βλέπουμε ένα λιοντάρι να έχει μπήξει τα δόντια του στο λαιμό μιας ζέβρας ή την όρκα να κομματιάζει έναν πιγκουΐνο. Στην τελική όμως και τα τρία κάνουν το ίδιο πράγμα. Απλά είναι θέμα αισθητικής.

Η φύση παράγει πολλά πράγματα. Αν το μανιτάρι ή η αγριοφράουλα (τρώς μία και έχει γεύση σαν να έχεις 10 κανονικές φράουλες στο στόμα σου) για να μαζευτούν έπρεπε να χυθεί αίμα ή αν την ώρα που τα κόβαμε βγαίνανε κραυγές πόνου, όποιος τα μάζευε θα θεωρούταν δολοφόνος ;

Εξακολουθώ να είμαι υπέρμαχος της διαχείρισης και όχι των υπερβολών.
Όχι στους λαθροθήρες όχι σε αυτούς που σκοτώνουν ότι κινείται όχι γενικά στα περισσότερα που οι περισσότεροι εδώ μέσα λέτε όχι.

November 22, 2007 at 11:33 PM  
Anonymous Anonymous said...

Σιγά ρε Στέφανε μας συγκίνησες με τις επιλεκτικές εαυισθησίες σου.
Λυπάσαι τα άλογα αλλά όχι τα πουλάκια.
Λυπάσαι τους χασάπηδες αλλά όχι τα ζώα που σφαγιάζονται.
Η όρκα και τα λοιπά ζώα το κάνουν για να τραφούν. Και δεν είναι μόνο θέμα αισθητικής, υπάρχει και ένα συναίσθημα που λέγεται συμπόνια.
Οι μπερδεμένοι άνθρωποι το εξασκούν επιλεκτικά. Προφανώς το ίδιο ισχύει και για την διαχείρηση της φύσης.
Οσο σιχαμένος είναι ο χασάπης με τα αίματα, άλλο τόσο είσαι εσύ. Ο χασάπης το κάνει για λόγους επιβίωσης. Εσύ γιατί το κάνεις;

ελληνίδα

November 24, 2007 at 12:20 AM  
Blogger resident said...

Και ούτε ο χασάπης χαίρεται να σκοτώνει. είναι η δουλειά του. Οι κυνηγοί είναι η ομάδα των ανθρώπων που χαίρεται να σκοτώνει!
Και για να δικαιολογήσουν το κατά συρροή έγκλημα ,στους εαυτούς τους ίσως, αλλά και στο κόσμο,ταΐζουν και καμιά πέρδικα για να την ξεπαστρέψουν μετά.Καθόλου τίμιο.Ρίχνουν σταχτή στα μάτια.

November 24, 2007 at 4:41 AM  
Blogger tabula raza said...

Τίποτε αλλο παιδιά.Το χομπι τους θελουν να κανουν οι κυνηγι. Το έμαθαν μικροί, δεν συνειδητοποιούσαν τι κανουν, συνηθισαν και τωρα που μεγάλωσαν προσπαθούν να δικαιολογήσουν τον εαυτό τους με αντεπιχειρήματα και όχι με επιχειρήματα. Δηλ κανεναν κυνηγό δε θα τον ενοιαζε αν δεν ακουγόταν οι φωνες διαμαρτυρίας. Απλά μερικοί έχουν και καποιες τύψεις, ή κάνουν καλύτερη διαχείρηση του θανάτου. Πάντως Στεφανε με τα εάν δε μπορείς να υποστηρίξεις τίποτα, απλά μπορείς να διαανθίσεις τα επιχειρήματά σου. Ο κόσμος μιλάει για το τί συμβαίνει στο κυνήγι και όχι τι θα ήταν καλύτερο να συμβεί. Εξάλλου εάν υπάρχουν κακοι και καλοί κυνηγοί, εσεις οι καλοί τί κάνετε?Γιατί δεν συλλογικοποιήστε? Γιατί δεν αποστασιοποιήστε από τους κακόύς? Γιατί δεν τους κράζετε? Γιατί δεν επαναστατείτε εναντίον των κακών? Μάλλον γιατί δεν είστε της συλλογικοποίησης, εκτός αν πάτε για γουρούνια, δεν θέλετε να αρνηθείτε τους αλλους κυνηγούς που μπορεί κάποτε να τους χρειαστείτε. Αλήθεια ποσοι κυνηγοί βρίσκονται σε πορείες, σε διαμαρτυρίες, είναι παρό σε κοινωνικές κατακτήσεις? Γιατί άραγε δεν υπάρχει λογικός αντιεξουσιαστής που να είναι κυνηγός? Πόσοι κυνηγοί θα διαμαρτυρηθούν άραγε για τα μεγάλα κοινωνικά προβλήματα, της ανεργίας, του ασφαλιστικού, της άναρχης αστικής και περιφερειακής ανάπτυξης? Γιατί οι περισσότεροι απο τους κυνηγούς είναι σκυλάδες? Πόσοι ενδιαφέρονται για τον πολιτισμό, για την τέχνή, την αρχιτεκτονική της πόλης τους? Πόσοι άραγε απο αυτούς έχουνε την ελάχιστη αξιοπρέπεια? Ρητορικά αναρωτιέμαι βεβαια...Αλλα πολυ μιλήσαμε για το χόμπι του θανάτου...

ΚΑΤΑΡΓΗΣΗ ΤΩΝ ΟΠΛΩΝ - ΜΑΖΙΚΟΣ ΑΦΟΠΛΙΣΜΟΣ - ΤΕΛΟΣ ΣΤΗΝ ΨΥΧΙΚΗ ΚΑΙ ΣΩΜΑΤΙΚΗ ΒΙΑ - ΣΥΛΛΟΓΙΚΟΠΟΙΗΣΗ ΤΩΡΑ - ΦΤΙΑΞΤΕ ΟΜΑΔΕΣ ΓΕΙΤΟΝΙΑΣ - ΠΟΛΕΜΗΣΤΕ ΤΟ ΣΥΣΤΗΜΑ

November 24, 2007 at 12:38 PM  
Anonymous Anonymous said...

έστειλα κ εγώ
φτάνει πια! οι πολιτικοί αποδεικνύονται κάθε μέρα και πιο άχρηστοι και την πληρώνουμε εμείς!
Πολιτικοί και ψηφοφόροι έχετε αποτύχει με τις επιλογές σας και η ευθύνη είναι κοινή.
Ευθύνη-δουλειά δική μου και χιλιάδων άλλων είναι να προφυλάξουμε ΤΗΝ ΖΩΗ απο τους ευρώλάγνους τους ασυνείδητους και τους κοιμισμένους.
ΚΑΤΩ ΤΑ ΧΕΡΙΑ ΑΠΟ ΤΑ ΑΓΡΙΑ ΖΩΑ

November 26, 2007 at 7:39 AM  
Anonymous Anonymous said...

Έστειλα μηνύματα στα άνωθεν πρόσωπα,ΕΕ,Ευρωπαϊκό Κοινοβούλιο,λοιπούς πολιτικούς,ΜΜΕ,γνωστούς & υπέγραψα & προώθησα όλα τα petitions.
Ιωάννης Ανδριόπουλος

February 16, 2008 at 1:51 PM  
Anonymous Anonymous said...

kala eiste oloi malakes alla o resident einai o arximalakas tis upothesis.arximalakas me perikefalaia kai parasima.kai oso gia auto pou eipes oti kinigouses na ta peis allou.oute se dasos dn exeis patisei.xosta re stefane!!!!!!

July 1, 2008 at 3:05 PM  
Anonymous Anonymous said...

Αγαπητοί φίλοι, ο Κιλιτίδης ξαναχτύπησε… θέλει να αναγορεύσει τους κυνηγετικούς συλλόγους σε οικολογικές ομάδες για να παίρνουν και επιδοτήσεις από την ΕΕ, για το θεάρεστο έργο τους. Φτάνει πιά. Οι κυνηγοί έχουν γίνει “κράτος μέσα σ’ αυτό το χοντρό καλαμπούρι που λέγεται κράτος” στην Ελλάδα. Δείτε κάποια πρωτοβουλία που είναι στα σκαριά.

http://panosz.wordpress.com/2008/08/13/bioannis-4/

Ας κάνουμε επιτέλους κάτι για τα πλάσματα που δεν μπορούν να ζητήσουν “έλεος”.

bioannis

August 14, 2008 at 2:36 PM  
Blogger resident said...

This comment has been removed by the author.

August 15, 2008 at 10:00 AM  
Blogger resident said...

This comment has been removed by the author.

August 15, 2008 at 11:12 AM  
Anonymous Anonymous said...

Μήνυμα Εστάλη!

September 8, 2008 at 6:09 AM  
Anonymous Anonymous said...

Advice in old age is foolish; for what can be more absurd than to increase our provisions for the road the nearer we approach to our journey's end.
[url=http://www.flukiest.com/b/accutro5573]Watches[/url]
Watches

November 3, 2010 at 7:46 AM  

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home